Klarer vi det?

Status..: +/- 8 dager til EL[8|]

Tirsdag..:
Ble ikke helt som planlagt i går, ende med en tur til bestemor og bestefar, hjalp dem litt i hjemmet og spiste deilig middag[:)] Og i dag skal jeg og bestemor på shopping[:D]
Også er det jobb i kveld, 15.30-23.30..! Må si jeg ser frem til en helg med fri, for det er evigheter siden[:-]

Ha en strålende dag Søtinger
 
Status..: +/- 7 Dager til EL[:)]

Onsdag..: Fikk nye vintersko og jakke av bestemor i går[:D] Så da er jeg klar for vinteren[;)]
Jobb i dag også, 15.30-23.30, men lurer på om jeg kanskje skal dra inn litt før, må få registrert bladreuren[;)]

Da ønsker jeg dere snupper en GoooooD dag
 
Status..: +/- 5 Dager til EL[:-]

Fredag..: Hadde fri i går, og gjorde ingen ting annet enn og late meg hjemme med Sambo[:D]
Men i dag er det tilbake til jobb, kollegaen vår fyller 30 i dag, og vi skal overraske han med kake[;)] Blir morro..!!

Så da ønsker jeg dere en super helg, og en fantastisk fredag
 
Status..: Fruktbar Periode[:)]

Søndag..: Merker at jeg har blitt dårlig på og oppdatere Dagboka mi[&o] Beklager så mye for det, grunnen er vel det at jeg prøver og holde meg litt borte i fra BV og allt maset om og bli Gravid[:-] Men jeg prøver nå og få oppdatert hver dag, og jeg følger med dere selv om jeg ikke er så aktiv[:D]
Helgen har uansett gått rolig for seg, og jeg har ikke gjort annet enn og slappe av hjemme[;)] Men i dag er det jobb, 11.30-18.30!
Så da håper jeg dere også har hatt en fin fin helg??

Ha iallefall en fortsatt Goood Søndag snupper
 
Status..: Tror jeg har EL, hadde EL smerter i natt iallefall[:)]

Tirsdag..: Var på jobb i går, så dro jeg og Sambo på besøk til Broren hans[:)]
Akkurat kommet inn døra hjemme, betalt noen regninger.. Så nå skal jeg i dusjen, så er det tid for jobb igjenn, kun 1 fridag denne uken[&o] Kommer til og bli hardt, men tenkte og prøve og bytte bort vakten min i morgen, hadde vært greit med en ekstra dag fri, men samtidig blir jo lønna neste mnd deilig da[:D]
Ellers er det ikke stort nytt og fortelle, min vennine er nå offesielt høy-gravid, så er ikke lenge til vi får hilse på Prinsen hennes[;)]

Ha en SUPER tirsdag Frøkner
 
Åssen er det med deg, Lisabeth??[8|]
 
Hei jenter[:)]

Som dere skjønner er jeg ikke her om dagen[&o] Ikke deres feil da!!!
Min farmor er syk, har blodforgitnig, og det etter 10 år's kontrollen som luekemi fri[&o] Så er mye med familien osv, men virker som ho er på bedringens vei og blir overflyttet fra Tromsø til Aker i dag[:)]
Ellers er det veldig mye jobb, og ting som blir gjort hjemme som gjør at jeg ikke er her også, pluss at jeg trenger litt "fri" for at spiren skal sitte.. For, nei, jeg er enda ikke gravid[&o] Usj, jaja.. I følge Sol Vl Bli Mamma er jo november/desember mine mnd[;)] Så vi satser på det da[:D]
Bare og fortsette og skrive til meg snupper, kommer innom så fort jeg har anleding til det[:D]

Klemmer i fra lisabet
 
Uff, det var jo ikke noe gøy[&o] Ønsker farmor masse god bedring!![:D]

Spennende med nov/des spire!![:D][:D]
 
Heisann Snupper!

Veldig mye som skjer om dagen, både positivt og negativt.. Jeg jobber og jobber, tar meg av familie og venner.. Føler at jeg snart ikke strekker til[&o] Føles som at jeg ikke gjør annet enn og sove, og jobbe! Er så ufattelig sliten og trøtt om dagen!
Men ser at mange her har fått spire, MASSE GRATULERER! Selv er det ingen spire på vei enda.. [&o]
Men men, prøver og følge dere opp, selv om jeg ikke er aktiv[:)]

Klemmer og gode tanker i fra moi[:D]
 
Stå på, Lisabet!! Du er kjempe flink!!![:D][:D]

Hyggelig at du stikker innom innimellom altså!![:D]
 
Hei jenter..

Går greit med meg, men det har skjedd en del siden sist jeg var inne her..
Er ikke sammen med min "kjære" lengre, da han har vært utro de 2 siste mnd før jul.. Også da jeg trengte han som mest[:(]
Men vi er venner, og holder kontakt ol[;)] Også er det mulig jeg er gravid, selvsagt når det ikke passer.. Men vi får se hva jeg gjør om det er tilfellet, abort frister IKKE!!!

Klemmer
 
Oi, så trist![:o] Utrolig kjedelig!!

Men gravid altså? Du må jo si i fra hva det blir til da[;)]
Har tenkt på deg vettu!! Håper du har det bra ellers
 
Back
Topp