hehe, ja, finnes vel endel hormoner blant endel damer på internettet også daTromler ingen klær jeg
Finnes en del damer her på internettet som tar slike søte konkurranser ALT for seriøst!
Jeg tromler håndklær, sengetøy og kluter bare jeg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, ja, finnes vel endel hormoner blant endel damer på internettet også daTromler ingen klær jeg
Finnes en del damer her på internettet som tar slike søte konkurranser ALT for seriøst!
hahaha, akkurat det samme som megJeg tromlet endel nå som vi ikke han henge opp ute. Men mest sengetøy, håndklær og kluter.
mannen mumler noe om dårlig nattesøvn og sengetidDet viktigste er ikke å vinne.....
Snart tom for strøm på telefonen og ingen stikkontakt ved godstolen.
hahaha, ja, detta er virkelig dårlig innstilling! Hvem trenger søvn?Jeg synes du kan melde deg av om du ikle har tenkt til å bidra bedre enn som så!!!
Hahaha.. Hør på henne da.Vente på mannen?! Lukk øynene og sov kvinne! Trenger ikke mann for det!
Skal prøve! Var så mange innlegg å svare på nedover her.bare å taste til tastaturet går varmt nå altså!![]()
Er det dem som ligger på topp? De kunne delt ut en premie til dem som deltok i konkurransen med best oppførsel også. DEN hadde vi vunnet vel..jepp, dreiv å smugleste på juni 2012 og der var det en laaaang trår med Janet og de andre deltakerne om regler og avmelding for taktiske grunner og surmuling fordi folk melte seg av men var aktive likevel osv osv osv![]()
Jeg falt av lasset jeg!Skal prøve! Var så mange innlegg å svare på nedover her.![]()
Med glansEr det dem som ligger på topp? De kunne delt ut en premie til dem som deltok i konkurransen med best oppførsel også. DEN hadde vi vunnet vel..![]()
Samkjørte deluxehahaha, akkurat det samme som meg![]()
Det er bra! Jeg sitter i sofaen og koser meg, så det er greit å ikke være aleine her.Jeg falt av lasset jeg!
Har lagt meg, men mest for å finne lader. Så jeg blir litt til![]()
D kan vi jo jobbe litt vi.Det er bra! Jeg sitter i sofaen og koser meg, så det er greit å ikke være aleine her.![]()
D kan vi jo jobbe litt vi.
4-åringer lager forresten mange rare lyder i søvne!
Hahahaha! Hva slags lyder...?Det gjør voksne mannfolk og![]()
Det gjør vi. Klarer vel litt på en time til?D kan vi jo jobbe litt vi.
4-åringer lager forresten mange rare lyder i søvne!
Ja han høres faktisk ut som mannen gjør! Rare greierDet gjør voksne mannfolk og![]()
Hahahaha! Hva slags lyder...?![]()
Skulle tro detDet gjør vi. Klarer vel litt på en time til?
Jeg tror ikke jeg klarer " visualisere" de skriftlig:-D