Vente på mannen?! Lukk øynene og sov kvinne! Trenger ikke mann for det!Nam
Jeg har lagt meg venter på mannen, her må det soves snart nå som det går
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vente på mannen?! Lukk øynene og sov kvinne! Trenger ikke mann for det!Nam
Jeg har lagt meg venter på mannen, her må det soves snart nå som det går
hehe, her blir det ofte liggende opp mot et døgn før det blir hengt opphaha, om den får ligge våt hele natta måtte jeg nok ha vaska på nyttGikk nå fort og greit - nå er jeg her igjen! Må tisse da... men det kan vente!
Hehe han er på do, og det må jeg åVente på mannen?! Lukk øynene og sov kvinne! Trenger ikke mann for det!
hahaha, så enig så enig!Vente på mannen?! Lukk øynene og sov kvinne! Trenger ikke mann for det!
jaaa, vi har det så koselig her inne hos oss at!Tror ikke denne gjengen vet hva surmuling er! Makan til samstemt og happy gjeng skal man lete lenge etter!
bare å taste til tastaturet går varmt nå altså!Her er vesla i seng, fiskesuppa inntatt, and the skravling is on!![]()
hehe - jag han ut!Hehe han er på do, og det må jeg å
Merker tempoet ble økt nå i kveld ja - og kapasiteten på bv ogsåbare å taste til tastaturet går varmt nå altså!![]()
Tror nesten det, tisser i senga snarthehe - jag han ut!![]()
har jo vært bissi hele dagen, så nå må jeg henge i så mye jeg kan før snuppa setter i å vræle!Merker tempoet ble økt nå i kveld ja - og kapasiteten på bv også
Pass på å tisse på hans side daTror nesten det, tisser i senga snart
tisse på ei bøtte kanskje?Tror nesten det, tisser i senga snart
Kjenner jeg sliter med å holde øynene oppe her - blir ikke lenge før jeg tar kvelden kjenner jeg. Men skal skravle så mye jeg kan inntil det skjerhar jo vært bissi hele dagen, så nå må jeg henge i så mye jeg kan før snuppa setter i å vræle!![]()
Oi, hehe godt gjort, må ha vært veldig trøtttisse på ei bøtte kanskje?Mannen her sovna på do en kveld
![]()
Det skal jeg ja, mannfolk er rare som kan bo på doPass på å tisse på hans side da![]()
hahhaha, ja, var i starten da vi ikke var vant til nattevåk og han måtte gå på jobbOi, hehe godt gjort, må ha vært veldig trøtt
Men har seriøst det skjedd???det synes jeg også! OG at ikke folk driver og melder seg av fordi det blir surmuling fordi ikke alle skravler like mye hele tiden![]()
![]()
![]()
Det skjønner jeghahhaha, ja, var i starten da vi ikke var vant til nattevåk og han måtte gå på jobb![]()
Garantert i andre termingrupper ja!Men har seriøst det skjedd???
Ikke alltid, men har skjedd. Jeg har en stygg tendens til å glemme av at jeg vasker klær.. hehe