Klar for siste innspurt!!

Kjenner jeg sliter med å holde øynene oppe her - blir ikke lenge før jeg tar kvelden kjenner jeg. Men skal skravle så mye jeg kan inntil det skjer
Jeg synes du kan melde deg av om du ikle har tenkt til å bidra bedre enn som så!!!

Her blir det fort surt om vi bruker tøymykner. Så det har jeg nesten sluttet med...
Har faktisk nettopp gått til innkjøp av tøymykner igjen jeg - etter 5-6 år uten å bruke det. Var så mye av klærne som ble statiske at jeg måtte prøve NOE for å hjelpe til å hindre å bli electrocuted (fant ikke noe norsk ord i hodet mitt nå) på daglig basis

Har faktisk nettopp gått til innkjøp av tøymykner igjen jeg - etter 5-6 år uten å bruke det. Var så mye av klærne som ble statiske at jeg måtte prøve NOE for å hjelpe til å hindre å bli electrocuted (fant ikke noe norsk ord i hodet mitt nå) på daglig basis
Blir klærne statiske uten tøymykner?!

Men har seriøst det skjedd???
jepp, dreiv å smugleste på juni 2012 og der var det en laaaang trår med Janet og de andre deltakerne om regler og avmelding for taktiske grunner og surmuling fordi folk melte seg av men var aktive likevel osv osv osv :confused:

ÆSJ! Nå går det så saaaakte her altså! Jeg vil jo TASTE!!! Går det sakte hos dere også`?

Vi tromlet mye av klærne da. Men synes ikle vanlige klær blr så stive...
Herlighet for noen intriger da!!! :-/
Jeg skjønner ikke at det går an. Er jo bare en morsom konkurranse...

J det går litt sakte her men er på telefon og da går det litt sakte uansett. Skulle spurt om p låne en pc :-p

Vi tromlet mye av klærne da. Men synes ikle vanlige klær blr så stive...
Herlighet for noen intriger da!!! :-/
Jeg skjønner ikke at det går an. Er jo bare en morsom konkurranse...
ja ikke sant, synes ikke det spiller SÅ stor rolle om vi vinner eller ei, er jo bare morro at så mange skribler samtidig :D

...men så har jeg konkurranseinnstinkt som ei ert da :p

Tromler ingen klær jeg :P

Finnes en del damer her på internettet som tar slike søte konkurranser ALT for seriøst!

ja ikke sant, synes ikke det spiller SÅ stor rolle om vi vinner eller ei, er jo bare morro at så mange skribler samtidig :D
Det viktigste er ikke å vinne..... :-p
Snart tom for strøm på telefonen og ingen stikkontakt ved godstolen.

Tromler ingen klær jeg :P

Finnes en del damer her på internettet som tar slike søte konkurranser ALT for seriøst!
Jeg tromlet endel nå som vi ikke han henge opp ute. Men mest sengetøy, håndklær og kluter.

Back
Topp