Tiss i kryss??Hehe han er på do, og det må jeg å
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiss i kryss??Hehe han er på do, og det må jeg å
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Jeg synes du kan melde deg av om du ikle har tenkt til å bidra bedre enn som så!!!Kjenner jeg sliter med å holde øynene oppe her - blir ikke lenge før jeg tar kvelden kjenner jeg. Men skal skravle så mye jeg kan inntil det skjer
Har faktisk nettopp gått til innkjøp av tøymykner igjen jeg - etter 5-6 år uten å bruke det. Var så mye av klærne som ble statiske at jeg måtte prøve NOE for å hjelpe til å hindre å bli electrocuted (fant ikke noe norsk ord i hodet mitt nå) på daglig basisHer blir det fort surt om vi bruker tøymykner. Så det har jeg nesten sluttet med...
Huff ja jeg burde skamme meg! Tenke seg til!Jeg synes du kan melde deg av om du ikle har tenkt til å bidra bedre enn som så!!!
Hehe, skal kakke på døra snartTiss i kryss??
Blir klærne statiske uten tøymykner?!Har faktisk nettopp gått til innkjøp av tøymykner igjen jeg - etter 5-6 år uten å bruke det. Var så mye av klærne som ble statiske at jeg måtte prøve NOE for å hjelpe til å hindre å bli electrocuted (fant ikke noe norsk ord i hodet mitt nå) på daglig basis
Ja mæn ass!!Huff ja jeg burde skamme meg! Tenke seg til!
jepp, dreiv å smugleste på juni 2012 og der var det en laaaang trår med Janet og de andre deltakerne om regler og avmelding for taktiske grunner og surmuling fordi folk melte seg av men var aktive likevel osv osv osvMen har seriøst det skjedd???
jeg synes at det som ikke går i trommelen blir så stivt uten tøymyknerBlir klærne statiske uten tøymykner?!
ja ikke sant, synes ikke det spiller SÅ stor rolle om vi vinner eller ei, er jo bare morro at så mange skribler samtidigVi tromlet mye av klærne da. Men synes ikle vanlige klær blr så stive...
Herlighet for noen intriger da!!! :-/
Jeg skjønner ikke at det går an. Er jo bare en morsom konkurranse...
Det viktigste er ikke å vinne.....ja ikke sant, synes ikke det spiller SÅ stor rolle om vi vinner eller ei, er jo bare morro at så mange skribler samtidig![]()
Finn deg ny godstol!Det viktigste er ikke å vinne.....
Snart tom for strøm på telefonen og ingen stikkontakt ved godstolen.
Jeg tromlet endel nå som vi ikke han henge opp ute. Men mest sengetøy, håndklær og kluter.Tromler ingen klær jeg![]()
Finnes en del damer her på internettet som tar slike søte konkurranser ALT for seriøst!
Men denne er best!Finn deg ny godstol!
Må ikke du være så kravstor og pirkete! Tilpass deg!Men denne er best!