Klar for siste innspurt!!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
ImageUploadedByBV Forum1362946496.794883.jpg

Husfolket jobber så da surfer jeg :)

Hehe nice :P Jeg har flyttet meg opp i loftstuen for å være i nærheten hvis/når Daniel våkner igjen. Og kjenner jeg meg selv rett glemmer jeg ut hele vaskemaskinen som straks er ferdig...

her står mannen på kjøkkenet og vasker opp, vaskemaskinen er ferdig og klær skal henges til tørk...og jeg taster for harde livet!!! :D

Jeg får løpe ned å henge opp klærne fra vaskemaskinen min mens jeg husker det - og forhåpentligvis før Daniel våkner igjen - (selv om jeg tror og håper han har tatt kvelden på skikkelig nå!)

Nam:D
Jeg har lagt meg venter på mannen, her må det soves snart nå som det går:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

fikk servert baconcrisp av mannen nå :D Burde nok også legge meg, snuppa sover jo ikke godt om natta hun heller...MEN må skravle litt til først da ;)

Lykke til med siste innspurt folkens! Neste gang skal jeg huske å melde meg på og skravle i vei som bare det! Dere er superduperflinke skravlere :-)

Hehe nice :P Jeg har flyttet meg opp i loftstuen for å være i nærheten hvis/når Daniel våkner igjen. Og kjenner jeg meg selv rett glemmer jeg ut hele vaskemaskinen som straks er ferdig...
Glem nå vasken da, den er der i morra og :-p

Lykke til med siste innspurt folkens! Neste gang skal jeg huske å melde meg på og skravle i vei som bare det! Dere er superduperflinke skravlere :-)
Takk takk :-) er koselig at ikle bare oss påmeldte skravler da :)

Det skjønner jeg!!
Unner dere en god natt!
Takk, håper litja blir bedre til i morgen:)

haha, om den får ligge våt hele natta måtte jeg nok ha vaska på nytt :P Gikk nå fort og greit - nå er jeg her igjen! Må tisse da... men det kan vente!
Næh blir det surt over natta da?

Takk takk :) er koselig at ikle bare oss påmeldte skravler da :)
det synes jeg også! OG at ikke folk driver og melder seg av fordi det blir surmuling fordi ikke alle skravler like mye hele tiden :eek: ;) :D

Takk, håper litja blir bedre til i morgen:)

du skal fåååå en dag i mååååårrå som reeeein og ubrukt stååååår, med blanke ark og fargestiftar tiiiil! ;)

det synes jeg også! OG at ikke folk driver og melder seg av fordi det blir surmuling fordi ikke alle skravler like mye hele tiden :eek: ;) :D
Tror ikke denne gjengen vet hva surmuling er! Makan til samstemt og happy gjeng skal man lete lenge etter!

Back
Topp