Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glem nå vasken da, den er der i morra ogHehe niceJeg har flyttet meg opp i loftstuen for å være i nærheten hvis/når Daniel våkner igjen. Og kjenner jeg meg selv rett glemmer jeg ut hele vaskemaskinen som straks er ferdig...
Hæhæ! Herlig!her står mannen på kjøkkenet og vasker opp, vaskemaskinen er ferdig og klær skal henges til tørk...og jeg taster for harde livet!!!![]()
Det skjønner jeg!!Nam
Jeg har lagt meg venter på mannen, her må det soves snart nå som det går
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
haha, om den får ligge våt hele natta måtte jeg nok ha vaska på nyttGlem nå vasken da, den er der i morra og![]()
Takk takkLykke til med siste innspurt folkens! Neste gang skal jeg huske å melde meg på og skravle i vei som bare det! Dere er superduperflinke skravlere![]()
nå koker han pumpa for meg mens jeg knasker baconcrisp og tasterHæhæ! Herlig!
Takk, håper litja blir bedre til i morgenDet skjønner jeg!!
Unner dere en god natt!
Næh blir det surt over natta da?haha, om den får ligge våt hele natta måtte jeg nok ha vaska på nyttGikk nå fort og greit - nå er jeg her igjen! Må tisse da... men det kan vente!
det synes jeg også! OG at ikke folk driver og melder seg av fordi det blir surmuling fordi ikke alle skravler like mye hele tidenTakk takker koselig at ikle bare oss påmeldte skravler da
![]()
Ikke alltid, men har skjedd. Jeg har en stygg tendens til å glemme av at jeg vasker klær.. heheNæh blir det surt over natta da?
du skal fåååå en dag i mååååårrå som reeeein og ubrukt stååååår, med blanke ark og fargestiftar tiiiil!Takk, håper litja blir bedre til i morgen
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Tror ikke denne gjengen vet hva surmuling er! Makan til samstemt og happy gjeng skal man lete lenge etter!det synes jeg også! OG at ikke folk driver og melder seg av fordi det blir surmuling fordi ikke alle skravler like mye hele tiden![]()
![]()
![]()