Tre til fire gikk veldig fint, ganske likt som to til tre egentlig. Føler at alle barn etter de første bare har sklidd inn, men har nok mye å si at vi aldri har hatt feks kolikkbaby. Var litt tøft med at jeg var mye alene og aldersforskjellen var relativt lik som den blir nå, var 16 mnd og 1 uke mellom nummer tre og fire. Men ingen problem når vi var to om det. Har vært en del slossing (to jenter) men det har også roet seg nå som de er blitt større. Men alt det har hatt mest med aldersforskjell å gjøre tenker jeg, og ikke antallet barn.
Fire til fem gikk helt supert. Fikk nummer fem i februar og det går mye i det samme som før.
Vi har gått for stor bil med 9 seter, så per nå har vi eldste på pute på bakerste rekke, barn på 7, 4 og 3 bakovervendt på midterste rekke (gamlest i midten for fredens skyld
) og baby i babystol foran med meg (avskrudd airbag). Snart flytter baby i midten bak og eldste over i beltestol på bakerste rekke. Baby hater å kjøre bil men de andre er ganske tålmodige så det er null stress.
Hovedutfordringene er å holde orden i hjemmet, komme tidsnok til ting når alle skal være med og generelt logistikk. Men angrer ikke