Klar for flere ?

Her blir det flere etterhvert i hvert fall:Heartred om alt går som planlagt da :D jeg kunne nok på en måte vært klar for å kjøre på med flere nå, men jeg tror vi har blitt enige om å vente med prøvingen til neste sommer. Selvom jeg da synes det føles lenge til og det tar jo 9 mnd å «bake» ungen også.
Kjenner igjen den følelsen! Gravidventetiden er nok i seg selv :laughing002 Vi venter nok til vår/sommer vi også. Om vi skal ha en til, som jeg håper vi skal :love017 Kunne tenkt meg termin fra januar 2026, men samboer synes det blir for mye ulønnet permisjon og vil heller ha mai/juni. Bare det at han sier det er litt overraskende, men hyggelig synes jeg :Heartred Hadde tenkt han bare skulle si at «det ble for tidlig på året» og ikke noe mer :laughing002 Så føler vi er på g her :laughing002
 
Kjenner igjen den følelsen! Gravidventetiden er nok i seg selv :laughing002 Vi venter nok til vår/sommer vi også. Om vi skal ha en til, som jeg håper vi skal :love017 Kunne tenkt meg termin fra januar 2026, men samboer synes det blir for mye ulønnet permisjon og vil heller ha mai/juni. Bare det at han sier det er litt overraskende, men hyggelig synes jeg :Heartred Hadde tenkt han bare skulle si at «det ble for tidlig på året» og ikke noe mer :laughing002 Så føler vi er på g her :laughing002
Så gøy!! Hvorfor kunne du tenke deg termin fra januar, egentlig? Jeg har bare erfaring fra April og synes det har vært topp :Heartred Men veldig nysgjerrig på fordeler og ulemper med andre måneder å sikte seg inn på!
 
Back
Topp