Klar for attpåklatt ❤️

3 dpo, har vel egt ikke noe symptomer på noe som helst enda. Kjenner at det er "noe" nederst i magen når jeg ligger på magen bare. Det gjorde jeg forrige pp også. Men hat fortsatt trua :D
Klar for helg og en liten fest i morgen. Orker ikke være fullsjuk hele søndagen , så blir nok ikke så altfor mye å drikke for min del :) men koselig å ta en tur når man blir bedt.

Edit: tmi, men løs mage. Det pleier jeg jo ikke ha , vært helt motsatt siden forrige svangerskap og fødsel egt.
 
Last edited:
Cd25 og 5dpo ..
Ingen fremtredende symptomer, hadde noe murringer i dag tidlig. Helga har gått fort og venter bare på å komme til slutten av uka så jeg kan prøve en test :)
 
6dpo.. litt lett halsbrann i dag, men tror jeg hadde det forrige mnd også , så kommer sikkert bare av at jeg er litt rund :p
Litt hvit utflod.
men skriver det opp, så får man se senere om det betyr noe :)
 
8dpo , hvit test i dag også.. klarte ikke la være å teste i går heller :p første bittelitt synlige strek kom 9 dpo sist ... har fortsatt mye murringer , litt trøtt.. småbarnslivet og pms i skjønn forening sikkert :hilarious:
Men om det ikke går denne mnd , så er jeg glad for hver dpo dag som kommer (inntil en viss grad) , sånn at ihvertfall egget har en sjanse tenker jeg :)
 

Vedlegg

  • 20230920_065028.jpg
    20230920_065028.jpg
    2,1 MB · Visninger: 33
Håper det snart vises en babystrek❤️
 
11 dpo og fortsatt blank test .. ikm på tirsdag, så skal prøve å gi f i å teste igjen før evt da.. samboeren sa i går at han ikke trodde jeg var gravid, for jeg var ikke så svingbar hormonell som sist jeg var gravid :p jaja.. må nok bare belage oss på ny PP.. selv om håpet ikke er helt ute enda, så sier jo fornuften hos meg at det er sånn det blir uansett hvor mye jeg håper jeg tar feil :arghh: :Heartred haff..
Kanskje like greit å bare gå inn og handle flere el tester da.
Prøver å si til meg selv at vi har det ikke travelt , men samtidig så har jeg det litt travelt liksom.. jeg er snart 37år og blir ikke yngre, verken jeg eller egga. Bare 2 uker til før jeg er tilbake i full jobb også, etter permisjon.
 
Cd 9 pp3 og ikm i uke 37..
Tr kom en dag før , så en lf på 13 dager denne gangen. Ikke begynt å teste etter el enda, da jeg ikke har hatt el før borti cd 20-21 de forrige mnd. Lar det nok gå et par dager til før jeg starter :)
Ellers så er det under en uke til jeg er tilbake fullt på jobb, heldigvis verdens beste jobb og en samboer som gleder seg til permisjon her hjemme :Heartred
Prøver å nyte høsten og livet i prøvetiden også :love7
Er jo faktisk veldig heldig som har en ungdom og baby i hus :Heartred
 
El kom noen dager før , på cd 15 og i dag har jeg kommet til 1dpo :D hatt mye el slim denne gangen, litt murringer men ikke like mye som de to forrige mnd. Har i utgangspunktet truffet godt med aksjer tror jeg, men tar nok en "ekstra" i kveld for å være sikker :p er to spennende uker frem mot ikm nå , håper så veldig det skal gå nå! :Heartred
 
Cd17 , 2dpo.. har fortsatt mye mindre murringer denne gangen enn de to foregående pp (ihvertfall så langt), har følt meg litt uggen på natta og sint på dagen .. og det er jo alt for tidlig for symptomer om jeg er gravid eller ikke, MEN jeg har veldig trua denne pp :) kjett at det er så lenge å vente før man får vite noe :p
 
5dpo og våken halve natta (føltes sånn , men var sikkert bare en time eller to :p ) pga kvalme.. fortsatt lite/ingen murring , litt mer utflod kanskje enn ellers på denne tiden , trøtt (men det kan jo være så mangt) og mer behov for nesespray enn til vanlig (avhengig ja) :bag: har vel sagt det hver pp, men jeg har trua på to streker til ikm denne gangen også.. helt håpløst :hilarious:
 
Og legge til at jeg ikke er øm i livmorområdet nå, det har vært veldig ømt de to forrige pp .. sånn ømt at det gjør vondt om lillegutt sparker eller tråkker på magen (lek)
 
6dpo .. kommer til å bli så sjukt skuffa om jeg ikke er gravid denne pp, for jeg føler det i hele meg :bag: så får vi se da.. om det stemmer eller ikke ..
 
8 dpo , testa i går (blå) og i dag (rosa). Ser en skygge på dagens test selv, men det kan jo bare være lureri og det kan være en begynnende strek .. vi får se om noen dager sikkert, kommer til å teste i morgen også jeg :p
Fått litt murringer nå i natt/dag tidlig , sånn som kan bety både gravid og tr.. svinger mellom å være så sikker på at jeg er gravid og rett i kjelleren .. haff! Vil så veldig veldig ha en liten bror eller søster til i huset :Heartred
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231017_085734_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20231017_085734_Samsung Internet.jpg
    701,5 KB · Visninger: 42
  • 20231017_084524.jpg
    20231017_084524.jpg
    1,4 MB · Visninger: 45
9dpo og fridag fra jobb , nydelig dag sammen med samboer i pappaperm og minstemann :love7 starta dagen med ganske mye mer tydelig positiv test enn i går :D herregud , det er helt vilt at vi har fått det til igjen :Heartred
Med termin i starten av juli blir det 1.5år mellom de to minste og noen travle fine år forran oss :) for vi går for at det her er termingspire, helt klart :D ååå !!! :wav
 

Vedlegg

  • 20231018_073031.jpg
    20231018_073031.jpg
    1,4 MB · Visninger: 44
  • 20231018_073036.jpg
    20231018_073036.jpg
    1,3 MB · Visninger: 45
Last edited:
9dpo og fridag fra jobb , nydelig dag sammen med samboer i pappaperm og minstemann :love7 starta dagen med ganske mye mer tydelig positiv test enn i går :D herregud , det er helt vilt at vi har fått det til igjen :Heartred
Med terming i starten av juli blir det 1.5år mellom de to minste og noen travle fine år forran oss :) for vi går for at det her er termingspire, helt klart :D ååå !!! :wav
Gratulerer ❤️
 
9dpo og fridag fra jobb , nydelig dag sammen med samboer i pappaperm og minstemann :love7 starta dagen med ganske mye mer tydelig positiv test enn i går :D herregud , det er helt vilt at vi har fått det til igjen :Heartred
Med terming i starten av juli blir det 1.5år mellom de to minste og noen travle fine år forran oss :) for vi går for at det her er termingspire, helt klart :D ååå !!! :wav
Fantastisk! Gratulerer. Nyt følelsen :Heartpink :love7
 
9dpo og fridag fra jobb , nydelig dag sammen med samboer i pappaperm og minstemann :love7 starta dagen med ganske mye mer tydelig positiv test enn i går :D herregud , det er helt vilt at vi har fått det til igjen :Heartred
Med terming i starten av juli blir det 1.5år mellom de to minste og noen travle fine år forran oss :) for vi går for at det her er termingspire, helt klart :D ååå !!! :wav
Nei, forlater du meg også? :hilarious:
Gratulerer med en fin test :Heartred
 
Back
Topp