Klar for attpåklatt ❤️

Enom86

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Julibarna2024☀️
Sååå.. Hadde ikke trodd jeg skulle skrive min egen dagbok her, men her er jeg Det hjelper for meg å få det ut tenker jeg, dele det med noen uten å dele det..om dere skjønner Samboeren får jo høre det litt, men vil ikke mase for mye om det selv om jeg innerst inne vet at han bare synes det er koselig

Jeg har ei på 12år fra et tidligere forhold, klar for ungdomskolen til høsten og nå starter jeg og samboeren Pp1!
Fjernet spiralen for 2 dager siden, hadde fått time for lenge siden og det ble tilfeldigvis på første dagen med menstruasjon og den er sterkere enn tidligere nå når spiralen er ute, stooor forskjell på blødning gitt.. (det gikk fort ) Men litt allright også, å kjenne kroppen faktisk funker fortsatt etter å kun hatt 1-2 dag med mens pr mnd det siste året.
Hadde aldri trodd jeg skulle være så glad for å ha en "normal" mens

Jeg har begynt å spise folsyre og andre vitaminer / omega 3.. Lever helt ok sunt fra tidligere og trener flere ganger i uka, ikke noe overdrevent.
Samboeren har ikke barn fra tidligere og jeg er sååå spent på hvor lang tid det vil gå og OM vi får det til ❤️

Har ikke kjøpt noen EL tester tenker prøve å la det humpe og gå med jevnlig sex første mnd og se hvordan det går.

En spennende tid i møte!
 
Dag 5..
Humøret er mye mer svingbart under menstruasjon allerede, sint for småting og skjønner selv at det er teit :angelic:
Heldigvis på retur nå og vi kan øve litt frem mot EL.. kan jo hende den kommer til et annet tidspunkt enn planlagt, så da må det øves tilfelle det kan treffe :love022

Tenk om vi får det til på første forsøk det hadde vært helt vilt!

12år siden jeg fikk forrige.. Det har jo blitt så mye mer "regler" på hva man kan spise og ikke siden den gang.. Evt så var det bare jeg som ikke tenkte så veldig på det på den tida..

Tida går liksom ikke fort nok.. Herregud.. Detta blir en tid med mye venting kjenner jeg :wacky: har heldigvis nok å drive med, men når jeg først har bestemt at noe skal skje så vil jeg jo at det skal skje nååå ;)
Jaja.. Snart helg og påskeferie.. Dattera skal til far sin fra torsdag og vi kan være bare kjærester noen dager.. Passer fint med slik ca El tid det vel:Heartbigred

God helg!
 
Åå første dag i påskeferien pågår og nyter hvert sekund! EL er rett rundt hjørnet kjennes det ut som og det er fascinerende hvordan kroppen fungerer når man følger med og får det med seg.. Aldri tenkt over hvordan kroppen er rundt EL før :)

Skulle egt ha påsken alene med samboer, men pga sykdom ble det andre planer og dattera blir med oss på det vi skal.. Bare koselig det da.. Og vi skal nok klare å legge inn litt aksjer læll vi :D

Skal på hytta til svigers et par dager, der er det alltid et par glass bobler eller fler å få.. Vil ikke at de skal vite at jo prøver, så vurderer å bare ta et par glass for syns skyld.. Tenker at det kan vel ikke ha sååå mye å si, så lenge det ikke er mer... Vi får se, men til og med samboeren som er glad i øl har sagt han bare skal drikke noen få for at det skal gå best mulig :D
 
Hytteturen gikk veldig fint, ble et par glass et pr dager, heeelt innafor :)
Hjemme igjen til stekende sol på verandaen og det gir enda mer lyst på et glass bobler enn å være på hytta til og med :p hao..
Men, men.. Dattera er hjemme, så vi har sendt samboeren på fest og vi skal kose oss med brus og påskeegg. Trøster meg med at jeg nok får en mindre slitsom søndag enn han :D

Koser oss med vår hemmelighet om at vi prøver om dagen, det er så fint å ha en greie som bare er vår greie liksom <3

Teit å ha så trua på å få det til på Pp1, men men.. Hvis det ikke gjør det så vet jeg om noen positive sider med det også :)

Håper påskehelga gjør dere godt :)
 
Tilbake på jobb etter påske. Helt ok, men det var veldig fint med ferie ;) Gleder meg til den dagen jeg kanskje kan gå ut i permisjon og være borte noen mnd.. Om det er lov å si.. Jeg er kjempe glad i jobben min men.. Ja.. :)

I dag er dagen for EL i følge kalenderen.. Ikke sikkert kroppen er helt enig, men vi får bare tro det og jobbe på :p

Var "støl" i nedre del av magen når jeg våkna i dag, så Googla masse om det så klart.. Uten å egentlig bli noe mer opplyst :p men men.. Kjenner jo etter alt som er, alt av små greier som sikkert kanskje alltid skjer men som jeg ikke har tenkt over før.. Ikke noe rart folk synes det er langtekkelig å vente på detta her..
Og jeg som akkurat har starta
 
Våkna i natt med noe som føltes som hovent tannkjøtt (kjente det når jeg bet sammen), mens murringer og en sånn følelse av en "klump" / tung i nedre mage.. Snodig greie som sikkert har skjedd før, men som jeg ikke har tenkt over før. Så kasta meg over en intetanende samboer, for tenkte at det er dumt å ikke kjøre på dersom det faktisk var akkurat denne gangen som skulle til :p

Så får vi se hvor lenge jeg holder før jeg prøver første test, kjett å vente for en utålmodig sjel ! ;)
I dag har jeg frii, så da skal jeg fikse litt hjemme og trene før god tid sammen med familien i efta <3
 
Teit, men føler meg liksom gravid :p så detta blir spennende og se om følelsen er riktig når det skal testes.. Baaah :D
 
Såå er det snart en ny helg og bittelitt nærmere at det kan testes.. Kan vel testes nå også, men ikke mye håp for noen positiv test 3dpo tror jeg :meh:

Men kanskje prøveteste på tirsdag.. 7dpo? Og 8 og 9 og 10 og så videre :angelic:

Noen tips om best tester for tidlig testing kanskje? :happy:
 
4-5 dpo.

Kjøpe tidligtester i går og etter at samboer også ble nyskjerrig og mente jeg burde teste bare for å gjøre det, så ble det en hvit test til frokost i dag :p visste jo det at det er altfor tidlig, men da kanskje jeg holder ut til mandag før jeg prøver igjen :D

Deilig med helg, den skal nytes sammen med sambo bare jeg er ferdig på jobb <3
Dattera er hos paps, så da får vi litt tid bare vi to :)
 
Mandag morgen og dpo 6, fortsatt hvit test (ikke overraskende), men denne gangen tror jeg at jeg klarte å stirre såpass på den at jeg vet hvor streken kommer den dagen den kommer :p
Kanskje jeg klarer å vente til onsdag med å teste igjen... Eller i morgen ;)

Klar for ny arbeidsuke, håper dere får en fin mandag <3
 
7dpo.

Å jadda, jeg peisa på med enda en test :p herregud, det må da gå an å skjønne at den ikke vil vise noe anna enn negativt enda.. Men joda, teste skal jeg :wacky:

Helt hvit så klart, så ikke noe der altsåå.. Men nå skal jeg vente til lørdag før jeg tester igjen! :D

Denne pp har jeg trent som jeg pleier, men ikke tung tung styrketrening, jeg har spist normalt og godt, tatt vitaminer og tilskudd som anbefalt, ingen festing og ikke drukket en eneste energidrikk (pleier drikke minst 5 i uka :p). Har hatt sex hver dag fra TR slutt til og med første dagene etter el, deretter minst annenhvert døgn (det har vært allright og ikke føltes som plikt) .. Så føler liksom jeg skal ha gjort ting "riktig", så blir spennende til helga..
Følt på symptomer på graviditet underveis, men det er sikkert bare ting som er sånn rundt EL som jeg bare ikke har tenkt på tidliger. Man blir jo så obs på alt som er plutselig..

Har liksom trua, men første pp og skal vel væra veldig veldig heldig om det klaffer allerede nå. Uansett så har vi hverandre og det er jo en fin greie det også <3 :rolleyes:
 
Våkna i natt med veldig ømme pupper og murring i magen.. Drømte jeg var gravid og kunne kjenne en liten kul nederst på magen :p veldig fint.. Så da jeg sto opp i dag så tok jeg opp enda en test og svidde den av på 8 dpo.. Negativ så klart denne gangen også, men fikk da teste ;)

Puppene er fortsatt ømme, magen har blitt super treig siste uka.. Det pleier den egentlig ikke å væra :/
Fri i dag fra jobb, så vasker og styrer litt hjemme.. Trene litt før dattera kommer hjem fra skola og handle.. Og slappe av litt :)
 
Teit, men føler meg liksom gravid :p så detta blir spennende og se om følelsen er riktig når det skal testes.. Baaah :D

Jeg følte meg gravid jeg også, nesten momentant etter befruktning. Det var noen tøffe dager i DPOland, spesielt fordi jeg følte meg så veldig sikkert. Begynte å teste 8dpo. Negative tester helt til 11dpo. Da ble den fader meg positiv!

Så jeg er hvertfall overbevist om at man kan føle dette på kroppen, lenge før symptomene kommer. :hilarious::D

Lykke til! Håper vi sees i Jan23 forumet :D
 
Jeg følte meg gravid jeg også, nesten momentant etter befruktning. Det var noen tøffe dager i DPOland, spesielt fordi jeg følte meg så veldig sikkert. Begynte å teste 8dpo. Negative tester helt til 11dpo. Da ble den fader meg positiv!

Så jeg er hvertfall overbevist om at man kan føle dette på kroppen, lenge før symptomene kommer. :hilarious::D

Lykke til! Håper vi sees i Jan23 forumet :D
Ååå tusen takk for motiverende ord :D jeg føler meg fortsatt gravid. Det er bare en følelse liksom, uten at jeg kan sette ord på det.. Så når jeg våkna med såå ømme pupper i natt og murringer i magen så ble jeg optimist.. Men den kan jo være feil og bare en følelse fordi jeg ikke har spiralen lenger :p
Det blir spennende å se de neste dagene nå, 11dpo på lørdag, så sier ikke nei takk til en positiv test til helga :smiley-angelic001

Håper veldig på januar baby!!
(hu på 12år er født i desember, så hadde vært fint å få en tidlig på året nå :happy7)
 
Ååå tusen takk for motiverende ord :D jeg føler meg fortsatt gravid. Det er bare en følelse liksom, uten at jeg kan sette ord på det.. Så når jeg våkna med såå ømme pupper i natt og murringer i magen så ble jeg optimist.. Men den kan jo være feil og bare en følelse fordi jeg ikke har spiralen lenger :p
Det blir spennende å se de neste dagene nå, 11dpo på lørdag, så sier ikke nei takk til en positiv test til helga :smiley-angelic001

Håper veldig på januar baby!!
(hu på 12år er født i desember, så hadde vært fint å få en tidlig på året nå :happy7)

Det samme var det med meg! Jeg var så overbevist på at jeg var gravid. Kunne ikke forklare hvorfor, men jeg følte det. :p:D
Prøvde tilogmed å overbevise meg selv om at det var umulig å bli gravid 2 uker etter at spiralen var tatt ut. Men magefølelsen stemte for min del :)

Jeg heier på deg, og håper du har rett! :)
 
Back
Topp