Det blir 5 år mellom mine hvis denne sitter, så har lite råd å komme med på to tetteFlere med to tette her? Skriver dette med frykt for å klage, og forståelse for at folk står i tøffe prøveperioder. Vår første brukte vi to år, og et mislykket IVF-forsøk før det skjedde spontant. Vi vet at vi vil ha flere, og har ikke følt vi har luksusen med å planlegge, så vi valgte å ikke begynne på noe prevensjon etter fødsel. Mini er nå 10 måneder, og vips var vi gravide med nummer to allerede
Kjenner tanken på 2 under 2 stresser meg, men kjenner mest på dårlig samvittighet over at "storebror" ikke får være den minste så veldig lenge og jeg blir bekymret for å dele oppmerksomheten..
Trenger noen solskinnshistorier!
Men fra en som har slitt med å få nummer to vil jeg bare si at du skriver om forståelse for de som sliter er så fint
alle har lov å klage på sin egen situasjon! Men en liten sånn håndsrekning var utrolig varmende for oss som har slitt 

Men jeg og søsteren min er 5,5 år mellom og det har vært veldig fint 

Jeg er veldig oppmerksom og studerer alltid under sengen før jeg tar kofferten inn på rommet (eller rettere sagt badet) etter innsjekk. På mandag fikk jeg et rom hvor jeg fant små prikker i treverket under sengen. Jeg sa ifra, men dama i resepsjonen ga meg bare nytt rom og avfeide det. Jeg varslet kollegaene mine for å gjøre de oppmerksomme. Tok ikke mange dagene før den ene kollegaen hadde store kuler i huden grunnet stikk. Hun byttet rom flere ganger i alle etasjer og ulike ender av hotellet, men alle hadde spor etter veggedyr. Jeg hadde spor i sengen min også, selv etter rombytte.