Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

kan ikke huske jeg var slik sånt sistTror dette er helt normalt. Det er en fantastisk fysisk påkjenning å være gravid. Alt forandrer seg, motivasjon, lysten til å dra steder, gjøre ting.. . Jeg er litt bekymret for at jeg begynner å bli generelt nedstemt. Skal gå en tur i solen i arbeidstiden idag.. tur i skog og natur hjelper alltid sier de!Andre enn meg som har helt syke humørsvingninger? Stakkars mann
Jeg vekket han i natt og sa jeg ville ta abort! Ene minutt er jeg så nedstemt jeg ikke vet om jeg orker dette, og andre minuttet vil jeg har to barn til. Kjenner meg snart ikke igjen. Må jo nesten bare le av detkan ikke huske jeg var slik sånt sist
Om det forverrer seg, vil jeg anbefalt å snakke med jordmor. Jo tidligere jo bedre, om det skulle vise seg å utarte seg til svangerskapsdepresjonAndre enn meg som har helt syke humørsvingninger? Stakkars mann
Jeg vekket han i natt og sa jeg ville ta abort! Ene minutt er jeg så nedstemt jeg ikke vet om jeg orker dette, og andre minuttet vil jeg har to barn til. Kjenner meg snart ikke igjen. Må jo nesten bare le av detkan ikke huske jeg var slik sånt sist

Lov å spise litt lakris. Jeg har også sykt lyst på det, og spiser et par biter innimellom. Du skal spise ganske mye før det er farlig heldigvisSå sykt kvalm, og det eneste jeg vil ha er godteri med salt lakris![]()
Huff, god bedring, føler med deg, hadde influensa for noen uker siden og det tar på i tillegg til graviditeten, krysser fingrene for at du blir bedre snartEtter influensa i mange dager, har jeg nå fått betennelse i kjeven og er i gang med antibiotika. Sååå lei av å være syk

Jeg går på yoga, så i natt testet jeg avspenningsøvelsen med å bare tenke at tærne slapper av, beina, armene, fingrene osvosv. Og da sovna jeg faktisk, så var vel våken sånn en drøy halvtime i stedet for halvannen time. Merket det på energien da jeg våknet.Akkurat det samme her. Våkner rett over 3 og ligger våken til 4-halv 5.. Hver natt! Trenger ikke ha på vekkeklokka heller for kan være sikker på at jeg våkner kl 8 uansett hvor lenge jeg lå våken ila natta også.. savner god nattesøvn![]()
lillemor er 15mnd og etter hun begynte i barnehagen har det gått i ett.. for to uker siden var det omgangssyke, forrige uke ble vi sendt direkte fra fastlegen til akuttmottaket med RS virus, og nå ser det ut som om hun får øyekatarr. Får så vondt av henne, og blir så sinnsykt sliten selv.. er også så kvalm at jeg nesten ikke henger sammen