Klagetråden

Burde visst betre enn å ete fastelavnsbolle med krem… Det hjalp ikkje på kvalmen for å seie det slik:hungover: men va veeeldig godt:hilarious:

Jeg har begynt å halte på ett ben… hadde litt problemer med en plage før pga jeg strakk ut litt for mye etter trening. 7 år siden nå. Har alltid kjent at noe er ubehagelig i området men ikke så mye at man fikser det. Prøvde å fikse det i første graviditet, men tror plagen har flyttet litt på seg og det ble bedre etter fødsel så da ble det glemt litt bort igjen. Kanskje det er en muskelplage.. og nå plutselig idag kan jeg ikke gå på den ene foten min!! Jeg vet at det er pga graviditeten, men forventet ikke at noe sånt skulle skje allerede i første trimester… må få bestilt fysio eller noe. Har aldri vært i en sånn situasjon der man en dag til en annen mister evnen til å gå stødig…

Andre enn meg som har helt syke humørsvingninger? Stakkars mann:happy090
Jeg vekket han i natt og sa jeg ville ta abort! Ene minutt er jeg så nedstemt jeg ikke vet om jeg orker dette, og andre minuttet vil jeg har to barn til. Kjenner meg snart ikke igjen. Må jo nesten bare le av det:knegg: kan ikke huske jeg var slik sånt sist

Jeg vekket han i natt og sa jeg ville ta abort! Ene minutt er jeg så nedstemt jeg ikke vet om jeg orker dette, og andre minuttet vil jeg har to barn til. Kjenner meg snart ikke igjen. Må jo nesten bare le av det:knegg: kan ikke huske jeg var slik sånt sist
Tror dette er helt normalt. Det er en fantastisk fysisk påkjenning å være gravid. Alt forandrer seg, motivasjon, lysten til å dra steder, gjøre ting.. . Jeg er litt bekymret for at jeg begynner å bli generelt nedstemt. Skal gå en tur i solen i arbeidstiden idag.. tur i skog og natur hjelper alltid sier de!

Om det forverrer seg, vil jeg anbefalt å snakke med jordmor. Jo tidligere jo bedre, om det skulle vise seg å utarte seg til svangerskapsdepresjon :Heartred

Etter influensa i mange dager, har jeg nå fått betennelse i kjeven og er i gang med antibiotika. Sååå lei av å være syk

Etter influensa i mange dager, har jeg nå fått betennelse i kjeven og er i gang med antibiotika. Sååå lei av å være syk
Huff, god bedring, føler med deg, hadde influensa for noen uker siden og det tar på i tillegg til graviditeten, krysser fingrene for at du blir bedre snart

Begynt og blø litt igjen. Lyst å ta ultralyd men forrige MA der hadde jeg også blødninger og 3 ultralyder 2 der alt var fint siste i uke 9 var det ikke lenger liv så føler det er liten vits med ultralyd nå også det vil ikke gi meg noen betryggelse på at det går bra. Frister ikke heller og reise så langt for å ta privat og betale masse penger for at det evt ikke er liv. Har vær veldig dårlig idag føler jeg meg litt bedre også…

Siste uka, går jeg å er trøtt på dagtid har og der, legger meg tidlig, å hva skjer, joda ender med å ikke få sove før flere timer etterpå ... å så når jeg endelig sovner, da er d blære spreng bare få timer etterpå.... er oppe minimum 3 ganger, husker nå hva jeg kommer til å slite med, gretten og ikke pisse meg ut

Har klart meg uten mye kvalme. Jevnt over litt kvalm, men ikke hemmende.
Idag startet jeg dagen med "oppkast", men siden jeg er slankeoperert kan jeg ikke spy så lenge etter sist inntak av mat......
Så, nå har jeg gått hjem fra jobb, for første gang til nå i svangerskapet! Føles kjipt, men vet at det trengtes idag.

Sliter med søvn her også. Bruker litt tid på å sovne og våkner hver natt sånn rundt 03-04 og går på do, ligger så våken i en drøy time uten å få sove. Er nokså sliten hver eneste morgen.

Akkurat det samme her. Våkner rett over 3 og ligger våken til 4-halv 5.. Hver natt! Trenger ikke ha på vekkeklokka heller for kan være sikker på at jeg våkner kl 8 uansett hvor lenge jeg lå våken ila natta også.. savner god nattesøvn :Heartred

Akkurat det samme her. Våkner rett over 3 og ligger våken til 4-halv 5.. Hver natt! Trenger ikke ha på vekkeklokka heller for kan være sikker på at jeg våkner kl 8 uansett hvor lenge jeg lå våken ila natta også.. savner god nattesøvn :Heartred
Jeg går på yoga, så i natt testet jeg avspenningsøvelsen med å bare tenke at tærne slapper av, beina, armene, fingrene osvosv. Og da sovna jeg faktisk, så var vel våken sånn en drøy halvtime i stedet for halvannen time. Merket det på energien da jeg våknet.

Vet ikke når jeg våknet i natt av at jeg måtte på do, men ville absolutt ikke gå ut av sengen. Så istedet ble jeg liggende og vri meg av magevondt. Smart.
Men det var kaldt i natt!

Blæ, er så lei av sykdom og drit :bag: lillemor er 15mnd og etter hun begynte i barnehagen har det gått i ett.. for to uker siden var det omgangssyke, forrige uke ble vi sendt direkte fra fastlegen til akuttmottaket med RS virus, og nå ser det ut som om hun får øyekatarr. Får så vondt av henne, og blir så sinnsykt sliten selv.. er også så kvalm at jeg nesten ikke henger sammen:thumleft:hungover:

Er så trøtt… kunne blitt i sengen en hel helg kjenner jeg

Back
Topp