Veldig merkelig. Hvilken medisinsk nytte har det for fastlegen å vite, liksom?Var hos fastlegen igår. Han spurte om det var planlagt eller tilfeldigRart å spørre om, er det ikke?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig merkelig. Hvilken medisinsk nytte har det for fastlegen å vite, liksom?Var hos fastlegen igår. Han spurte om det var planlagt eller tilfeldigRart å spørre om, er det ikke?
![]()

For en kommentarVar hos foreldrene mine idag, og fortalte at ei venninne er gravid med tvillinger, "godt det ikke er dere" sa mamma.
Og så sier niesen vår at hun vil at vi skal få en baby til, hvor mamma da presterer å si "neineinei! Du må heller spør andre tanta di".....
Vet at mamma ikke er gira på at vi skal få et barn til, men de er ikke akkurat så veldig involverte i livene våre og bryr seg ikke nevneverdig om de to vi har fra før av. Så de har liksom ikke så mye de skulle ha sagt akkurat. Men gjør litt vondt allikevel, når man vet at de ikke ønsker ett barnebarn til, fra oss...
Redigert: De vet ikke at jeg er gravid.
Føler med degKlagar over å ha begynt å få voldsomme kvalme bølger som kjem ut av det blå, dei siste dagane. Må berre legge meg i fosterstilling og holde rundt ei pute.
Eller ha på seg hele parfymeflaska! Eller hvorfor MÅ Ikea ha alle de vaniljeduftlysene oooover alt???Hvorfor må folk spise mat med lukt på bussen![]()

Er så kvalm hele dagene nå! Spyr ikke, og får i meg mat og drikke. Men er bare generelt kvalm, svimmel og vondt i hode
Tulla med samboer om at det kanskje var to inni der siden jeg har vært dårlig, det var ikke no gøy tydeligvis![]()

Enig, grusomtEgentlig så kan det sammenlignes med å være fyllesjuk 24/7.![]()

Haha ja. Funnet frem sea band’a så får håpe de hjelper denne gangen også..Og det helt uten å få nyte godt av vinen i forkant.
Gratulerer med dagenHar blitt vegetarianer i dette svangerskapet
Jeg elsker kjøtt og er skikkelig kresen på grønnsaker. Spiser som ett barn. Har levd i fornektelse, så i dag skulle vi feire bursdagen min med biff, for jeg hadde så lyst på biff, men når den kom på fatet så var det bare å sende den videre til mannen. Så det ble bursdagsmiddag med potet og brokkoli på meg, men det smakte i det minste godt
Skikkelig rart hvordan smaken og lysten på mat endrer seg så raskt. Her går det mest i frossenpizza og knekkebrød for tiden. Kjøpte en take away pizza, men det var ikke lurt 
Ja, det er så mye jeg får lyst på hele tiden, men når jeg skal spise det så er det helt umuligGratulerer med dagenSkikkelig rart hvordan smaken og lysten på mat endrer seg så raskt. Her går det mest i frossenpizza og knekkebrød for tiden. Kjøpte en take away pizza, men det var ikke lurt
![]()
Og takk forrestenGratulerer med dagenSkikkelig rart hvordan smaken og lysten på mat endrer seg så raskt. Her går det mest i frossenpizza og knekkebrød for tiden. Kjøpte en take away pizza, men det var ikke lurt
![]()