Klagetråden

Ja, jeg også.. bare når jeg ser i bookingoversikten så er det ikke noe nytt ledig før om 2 uker.. :crybaby2håper de kan løse det på annen måte..
Hærlighet, de må jo prioritere de som ble kansellert! Finnes det noen andre som har ledig tid eller er det sånn at det bare finnes en ultralydklinikk i nærheten. Krysser fingrene for at du får svar snart og at de løser det på en rettferdig måte når de er tilbake.

Hører vel egentlig med til jubeltråden, men siden det er oppdatering fra i stad poster jeg her :D kjempe god service fra der jeg egentlig skulle i dag, de klarte å booke meg inn et annet sted i nærheten litt senere i dag. Så da ser det ut som jeg får det i dag likevel! Nå er jeg bare litt nervøs igjen

Hører vel egentlig med til jubeltråden, men siden det er oppdatering fra i stad poster jeg her :D kjempe god service fra der jeg egentlig skulle i dag, de klarte å booke meg inn et annet sted i nærheten litt senere i dag. Så da ser det ut som jeg får det i dag likevel! Nå er jeg bare litt nervøs igjen

Åh, så bra! Det var en fin løsning :)

Så bra! Veldig fin måte å løse det på. Lykke til :)

Lykke til og send oss en oppdatering når du er ferdig :Heartred

Lyserødt på papiret idag… en time senere to bittesmå mørke koagulerte klumper sammen med lyserødt. 9+6 i dag.

Kan det ha med at morkaken tar over i rundt uke 10? Har ikke hatt spotting tidligere.

Tok UL tirsdag og da så alt fint ut.

Lyserødt på papiret idag… en time senere to bittesmå mørke koagulerte klumper sammen med lyserødt. 9+6 i dag.

Kan det ha med at morkaken tar over i rundt uke 10? Har ikke hatt spotting tidligere.

Jeg hadde også lyserosa på papiret i går (10+0) men ingenting mer senere. Sjekka med doppler og hørte hjertelyd. Leste også at det kan ha sammenheng med at morkaka tar over?

Hmm… jeg får følge med litt. Var nettopp på do og da rant det flere dråper friskt blod i do. Mitt første svangerskap, så nytt for meg.

Nei, heldigvis ingen smerter så langt. Vært litt murring, men merker ikke noe nå. Satser på at det går bra. Takk :Heartpink

Jeg hadde en bitteliten blødning nå i uke 11, det var en litten tråd med koagel på, men det var bare en bitteliten time med at det kom blod på papiret (ingenting på bindet) og så litt gammelt blod så litt lyserosa lav og på i to dager. Alt var fint! De aller fleste som hadde opplevd MA sa at blødningen tok seg opp hos dem innen kort tid når det først begynte, så jeg betrygget meg litt i at det ikke ble mer, men jeg var jo egentlig helt overbevist om at det ikke var liv, men så var det liv :Heartred Godt mulig blødningen skyldes det ja.

Det er ikke mye som kommer, men håper det går over i løpet av helgen. Skal følge med om det øker. Takk for informasjonen. Så godt det gikk bra med spiren, Starflower :Heartpink

Jeg er konstant kvalm Overlever så vidt arbeidsdagen. Og da ligger jeg i senga hele e.m. og helga. Håper det går over snart, men føler bare det blir verre. Jordmor anbefalte en kort sykemld., men det passer liksom aldri å bli sykemeldt og da kommer vel alle til å fatte mistanke på jobben. Vil holde det hemmelig lengst mulig.

Back
Topp