Har bare en, den tar litt plass i senga. Jeg sovner som regel med den, og han våkner med denHelt likt forrige svangerskap
Så koselig! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare en, den tar litt plass i senga. Jeg sovner som regel med den, og han våkner med denHelt likt forrige svangerskap
Spiser hele tiden på grunn av kvalmen og har begynt å legge på meg en del, ikke spesielt fornøyd med å bli tjukk allerede nå! Og MASSE kviser. Kjenner det er frustrerende. Har ikke lyst på gullerøtter liksom…
Det er faktisk ikke greit. Jeg har gått opp 3 kg allerede og jeg som har jobbet så hardt for å komme meg ned i vekt. Må ta meg sammen. Ikke orker jeg å trene heller, jeg bare kommer meg ikke ut døra. Må få til å gå en tur i kveld.Det er nok bare fordi du er oppblåst, luften veier jo ikke noeJeg tror noe kg opp og ned i 1 trimester er vanlig. Vi øker jo i blodvolum, kroppen kan holde på mer vann osv. Så ikke nødvendigvis bare «fett» man går opp. Jeg blir forvirret selv. Var livredd for å gå på vekten fordi jeg følte jeg hadde smelt opp i vekt. Til min store overraskelse hadde jeg gått NED, men jeg føler meg svær!! Så jeg skjønner ikke helt![]()
Jeg kan også skrive under på konstant sulten! Hadde det ikke sånn i mine to forrige svangerskap. Da hadde jeg bare lyst på sunne ting og mindre lyst på godteri. Nå har jeg lyst på noe hele tiden, i går sendte jeg gubben ut kl. 20.30 for å kjøpe kyllinglår liksomDet er faktisk ikke greit. Jeg har gått opp 3 kg allerede og jeg som har jobbet så hardt for å komme meg ned i vekt. Må ta meg sammen. Ikke orker jeg å trene heller, jeg bare kommer meg ikke ut døra. Må få til å gå en tur i kveld.
Jeg føler meg sulten hele tiden og føler jeg må spise noe hele tiden for å ikke bli kvalm. Men så har jeg jo ikke lyst på noe som helst.. ingen spesiell mat eller noe som frister. Føler meg skikkelig matlei på en måte![]()
Da tror jeg det er viktig at du kommer deg i behandling ganske raskt, ta kontakt med en fysioterapeut og eventuelt en kiropraktor eller en av de som gjør begge deler.Ja, har et barn fra før, pluss en del SA/MA etter det. Bekkenet har vel aldri vært helt på topp etter første svangerskap, men håper jeg klarer å holde det litt i sjakk. Hadde problemer med å gå tidligere i uken, så har tatt det veldig rolig etter det, og latt mannen ta de lange lufteturene med hunden.
Ja, skal be om henvisning hos fastlegen og ta opp tråden hos en naprapat jeg har gått til tidligere mens jeg venter.Da tror jeg det er viktig at du kommer deg i behandling ganske raskt, ta kontakt med en fysioterapeut og eventuelt en kiropraktor eller en av de som gjør begge deler.
Jeg fikk bekkenløsning sist svangerskap og kjente det allerede i uke 6!Tror jeg kjenner på bekkenleddssmerter bak allerede. Synes det er litt vel tidlig i uke 8+2, og kjent det hele uka…