Klagetråden

Kvalmen gjorde seg skikkelig gjeldende nå i uke 8 kjenner jeg :sour: Gikk fra å være irriterende til å bli så ille jeg ikke tør noe annet enn å ligge på sofaen. Enda en grunn til å glede seg til uke 12 ☺️

Takk for svar:Heartred Jeg skal absolutt ordne meg gravidpute, evt ha et par ekstra vanlige puter i sengen:happy119
Jeg slet med bekkenet sist svangerskap og sliter allerede nå... kan anbefale bbhugme gravid og ammepute! Jeg bruker min uansett hvor jeg sitter hjemme for riktig stilling og sober med den i senga xD kjøpte brukt på finn så ble ikke alt for gal pris :)

Jeg slet med bekkenet sist svangerskap og sliter allerede nå... kan anbefale bbhugme gravid og ammepute! Jeg bruker min uansett hvor jeg sitter hjemme for riktig stilling og sober med den i senga xD kjøpte brukt på finn så ble ikke alt for gal pris :)
Tusen takk for tips:woot::Heartred

Tusen takk for tips:woot::Heartred
Jeg sliter med prolaps i bekken-området. Kjøpte den puta og klarer meg ikke uten! Tidligere svangerskap har jeg hatt 2-3 puter for å støtte opp, men denne puta er fantastisk! Kjøpte ei ekstra til å ha på hytta også. Gubben ble lei av å frakte den fram og tilbake:hilarious:

Eeeeer så trøtt. Det tar på med en aktiv 1-åring, lite søvn og samboer på sjø:dead:
Ååå, det er som om jeg skulle beskrevet med selv! Ettåringen sover så grusomt dårlig for tiden, og jeg er en vandrende zombie på dagtid. Nå må mannen komme hjem, jeg trenger søvn!!! All medfølelse herfra.

Plutselig mye mer murringer enn tidligere (fortsatt mindre vondt enn vanlig menssmerter som er sinnsyke hos meg), og dermed nye kilo bekymringer for at det tyder på noe galt :-(

Plutselig mye mer murringer enn tidligere (fortsatt mindre vondt enn vanlig menssmerter som er sinnsyke hos meg), og dermed nye kilo bekymringer for at det tyder på noe galt :-(

Har hatt en del murringer av og på selv også hvis det hjelper deg noe:happy: Prøv å tenke at det ikke nødvendigvis betyr at noe er galt❤️

Det murrer av og på her og! Tror det går helt fint dette. Prøv å tenke at det er normalt at det murrer, fordi den vokser. Trenger ikke nødvendigvis murre hele tiden, heldigvis’

Plutselig hater jeg lukta av hunden her hjemme, blir kvalm og uvel, og han er i verste røytetiden så det er hår over ALT!! Bor i leilighet, så får ikke kastet han ut i en hundegård heller! :grumpy:

Jeg har også mer murringer nå enn før, tror ikke det betyr at noe er galt:Heartred

Plutselig hater jeg lukta av hunden her hjemme, blir kvalm og uvel, og han er i verste røytetiden så det er hår over ALT!! Bor i leilighet, så får ikke kastet han ut i en hundegård heller! :grumpy:

Merker det litt selv, idag MÅTTE han pusse tennene- krise ånde:hilarious:

Ble syk på mandag, til tross for hyppig spriting av hendel o.l. Idag kjenner jeg på en skikkelig frykt for at det skal gå galt dette svangerskapet også :banghead: ble syk rundt uke 16 sist svangerskap, legene trodde dette resulterte i MA’en som jeg hadde og som ble oppdaget i uke 18. En uke til TUL og jeg føler meg hysterisk, gruer meg sånn i tilfelle det skjer på nytt :grumpy: Noen som har erfaringer rundt sykdom i graviditeten der det gikk bra? Hadde vært fint med noen solskinnshistorien nå :shifty:

Ble syk på mandag, til tross for hyppig spriting av hendel o.l. Idag kjenner jeg på en skikkelig frykt for at det skal gå galt dette svangerskapet også :banghead: ble syk rundt uke 16 sist svangerskap, legene trodde dette resulterte i MA’en som jeg hadde og som ble oppdaget i uke 18. En uke til TUL og jeg føler meg hysterisk, gruer meg sånn i tilfelle det skjer på nytt :grumpy: Noen som har erfaringer rundt sykdom i graviditeten der det gikk bra? Hadde vært fint med noen solskinnshistorien nå :shifty:
Hvilken sykdom var dette som de mente kunne forårsake ma? Jeg har aldri hørt om at sykdom fører til ma eller sa? Med mindre du har en alvorlig sykdom som kan forårsake dette spesifikt da.

Gravide blir vel syke som alle andre, og ganske sikker på at jeg var syk forrige svangerskap opptil flere ganger (forkjøla, halsbetennelse og milde influensa symptom).

Hvilken sykdom var dette som de mente kunne forårsake ma? Jeg har aldri hørt om at sykdom fører til ma eller sa? Med mindre du har en alvorlig sykdom som kan forårsake dette spesifikt da.

Gravide blir vel syke som alle andre, og ganske sikker på at jeg var syk forrige svangerskap opptil flere ganger (forkjøla, halsbetennelse og milde influensa symptom).

De sa bare at det kunne skyldes virus. Barn og morkake ble sendt til obduksjon men de kunne ikke finne noe galt annen enn en betennelse i livmorkaken. Enten skyldtes det viruset/ influensaen jeg hadde. Eller så skyldtes det at barnet hadde vært dødt i 14 dager :nailbiting: så det er jo veldig usikkert. Men ifølge gyn var det helt normalt at en sterk virusinfeksjon kunne være skadelig for barnet :eek:

Våknet inatt av at jeg hadde ganske sterke murringer, nok til at jeg begynte å svette litt og fikk hjertebank:eek: kjentes nesten ut som rier så da ble jeg litt urolig.. Føles greit ut nå. Har hatt et keisersnitt tidligere for flere år siden, noen som vet om man kan få mer vondt i arret f.eks? 5+5 idag

Våknet inatt av at jeg hadde ganske sterke murringer, nok til at jeg begynte å svette litt og fikk hjertebank:eek: kjentes nesten ut som rier så da ble jeg litt urolig.. Føles greit ut nå. Har hatt et keisersnitt tidligere for flere år siden, noen som vet om man kan få mer vondt i arret f.eks? 5+5 idag

Håper det var helt uskyldig!
Har to keisersnitt bak meg, men har ikke merket noe i arret enda. Sist så mener jeg at jeg kjente noe i arret etterhvert som magen ble stor :)

Håper det var helt uskyldig!
Har to keisersnitt bak meg, men har ikke merket noe i arret enda. Sist så mener jeg at jeg kjente noe i arret etterhvert som magen ble stor :)
Har ikke blødd eller kjent noe annet enn normale symptomer ellers så satser på at det bare vokste veldig eller noe akkurat da..:rolleyes:

Første morgen der jeg faktisk har kastet opp i dag. Har i tillegg fått influensa, og håper det ikke påvirker den lille ❤️

Kan jeg få klage litt over at jeg tar 99% av husarbeidet hjemme for tiden i tillegg til det meste ansvaret av dattera vår på 1,5 år :banghead: samboer jobber så mye og sover dårlig om nettene så jeg skjønner at han er sliten, men det er faktisk jeg også…har også lyst til å legge meg i sofaen etter jobb og bli der resten av kvelden:arghh:

Back
Topp