Klagetråden

Herlighet, skal aldri klage på lite symptomer igjen! Dei siste dagane har kvalmen og svimmelheten sakte men sikkert bygd seg opp. Noko som resulterte i at all frukosten (var ikkje akkurat så mykje eg fikk i meg...) kom i retur like før eg skulle reise avgårde til jobb, i dag tidleg. Har gått rundt i slow motion på jobb for og halde kvalmen noke lunde i sjakk og verkeleg jobba med meg sjølv. Vert på nippet til og sei at eg må kaste inn håndkleet og reise før dagen, har følt meg så dårleg og svimmel. Men etter 7t løsna det, fint det når eg kun har 1t igjen, haha!

Så no gruar eg meg veldig til dei resterande arbeidsdagane denne veka. Kun tidligvakter. Og eg jobbar med mat. Er eit stykke og gå til toalettet, så det rekker eg ikkje om eg brått må kaste opp :hungover:
 
Klager litt over at testene mine ikke stiger like raskt som jeg hadde håpet:hilarious: Veit fra to tidligere graviditeter at jeg produserer HCG veeeldig tregt. Forrige gang fikk jeg ikke 2-3 før jeg var 6 uker på veg... Sååå det er vel bare å smøre seg med tålmodighet! Legetime på mandag, og da blir det tatt blodprøver, så får holde ut til da :D
 
Klager på at det er 49 dager til privat ultralyd, det virker som en evighet.
 
Sikkert ikke noe å klage på, men føler litt for å klage fordet:laughing002

Føler ikke jeg helt klarer å stole på denne graviditeten da jeg har så lite symptomer..
Aldri vært gravid før så vet jo ikke hva som er normalt og ikke, samt at aller er forskjellige :sorry:
 
Har hatt flere mareritt om spontanabort nå, underbevistheten er nok mer engstelig enn jeg er, forferdelig ubehagelig :shifty:
 
Har hatt flere mareritt om spontanabort nå, underbevistheten er nok mer engstelig enn jeg er, forferdelig ubehagelig :shifty:
Å så slitsomt! :(
 
klager på at jeg har så lite symptomer... skal sikkert være glad for det! og det er sikkert helt fint inne i magen, men allikevel blir jeg litt bekymret for at ting ikke utvikler seg som det skal :(
Jeg hadde ikke et eneste symptom forrige svangerskap og det endte bare fint. Satser på det samme denne gangen. Så bare nyt spør du meg
 
Skal ikke klage, for jeg er overlykkelig over positiv test, men synes oppkast på morgen for 4 eller 5 dag på rad når jeg ikke har nådd uke 5 engang er litt unødvendig :p
 
Kvalm...skal ikke klage men...:hungover:
 
Må klage litt over at noen klager over at de har bekkenløsning. :banghead: Er jo helt nødvendig med bekkenløsning. Bekkenleddsmerter derimot er det lov å klage over. ( ja jeg skjønner at dette er teit av meg å klage over, men det irriterer meg :woot: )
 
Klager over at jeg har termin i slutten av en måned og det føles ut som om alle andre har kommet såååå mye lengre enn meg på termingruppa :wacky::hilarious:
 
2 åringen er veldig utagerende for tida, og mamma vil bare sove. Men ikke på natta, for da skal det tisses!
 
Klager over at jeg har termin i slutten av en måned og det føles ut som om alle andre har kommet såååå mye lengre enn meg på termingruppa :wacky::hilarious:
Samme her :p Usikker på hvor jeg egentlig hører til, terminkalkulator sier 31.mai, IVF sykehuset sier 1.juni :confused:
 
Har over hodet ikke matlyst, og det er så kjedelig å lage mat når man ikke har lyst på noen ting og blir kvalm av bare tanken på å lage mat. :arghh:
 
Åhnei... begynt å vokne for å tisse på natten allerede nå???
 
Klager på luksusproblemer nå i kveld - nemlig på at jeg har lyst å spise ALT som er usunt i dag, har lagt meg og ligger og fantaserer om tacopai med masse guacamole, nachos og sukkersolo :hilarious: I tillegg har jeg veldig på surt snop, og snille mannen min var og handla smågodt i dag men ingenting var "surt nok" så jeg vet ikke hva det er jeg egentlig ser for meg! Kanskje jeg bare må spise litt sitron :D Sa ikke det til han da, stakkars, han var jo så god og fiksa som best han bare kunne :shy:
 
Back
Topp