Klagetråden

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember
Selv om vi mest sannsynlig alle ønsket oss dette og det er noe av det mest fantastiske noen sinne så har vi lov til å klage litt igjennom denne tiden :angelic:
 
Jeg er allerede lei av å våkne 06 og 05 hver dag :spitoutdummy:
 
Klager for at vi alle 3 er syk, håper det går fort over :sorry:
 
Klager over 40 oppvåkninger per natt:dead:
 
klager litt over den trettheten som henger over hodet!
 
Får vel klage litt på at guttungen er syk og ikke får gå i barnehagen.. men har heldig vis en fantastisk svigermor som hoppet på bussen og reiste to timer opp for å passe han mens jeg er på jobb ❤️ Etter fem uker «ferie» så orker jeg ikke å være mer hjemme. Også er jeg skrudd sammen på en måte som gjør at jeg må jobbe, klarer ikke å være hjemme mer enn jeg må og får så dårlig samvittighet for jobben.
 
klager på mensensmerter:arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
 
klager på at jeg har så lite symptomer... skal sikkert være glad for det! og det er sikkert helt fint inne i magen, men allikevel blir jeg litt bekymret for at ting ikke utvikler seg som det skal :(
 
klager på at jeg har så lite symptomer... skal sikkert være glad for det! og det er sikkert helt fint inne i magen, men allikevel blir jeg litt bekymret for at ting ikke utvikler seg som det skal :(
Er sikkert helt fin, tenk at om alt er bra så er det litt godt å slippe også:joyful:
 
Klager på smerter i halsen, og at gravide ikke kan ta Zyx som bedøver smerten :dead:
 
Å så kjipt, hadde noen øyeblikk med det igår og idag jeg og :blackeye:

Fikk det igjen i sta, men gikk heldigvis over igjen:oops: Det er mye som skjer nedi der, men man skvetter jo lissom litt til, fordet om:sorry:
 
Klager over jeg er sliiiten idag:depressed:
 
Back
Topp