Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klager for at jeg må ta covid test. Fullstendig innforstått med hvorfor, men nasopharynx prøve er så ekkelt.
Klager for at jeg må ta covid test. Fullstendig innforstått med hvorfor, men nasopharynx prøve er så ekkelt.
Satser på at den kommer tilbake negativ Jeg måtte ta den forrige uke, gikk veldig fort å ta prøvenKlager for at jeg må ta covid test. Fullstendig innforstått med hvorfor, men nasopharynx prøve er så ekkelt.
Hihi ja, helt for jævlig Tusen takkUff, det ekke noe moro å få en slik oppi nesa(hjernen) Sender deg en stor god bedring klem
Tenkte mens jeg stod der og tårene trilla, at de som tester må ha sett mye rart av reaksjoner Tusen takkDen er ubehageleg og få oppi hjernen, tårene spruta når dei vrei den ut igjen, når eg tok den Masse god bedring, kryssar fingra for negativ test!
Håper så inderlig at det er uskyldigFaen, jeg har smerter og har begynt å blø
Håper så inderlig at det er uskyldig
Neei Uffameg....Er nok dessverre ikke det. Testene synker
Klager over en veldig dårlig nattesøvn. Våkna først 0150 løp på do, zombie mareritt i tillegg. Så våknet jeg av halsbrann 0330, så våknet jeg igjen nå 0550. Skal ikke opp før 0900
Jobb igjen idag på meg også, men kort sagt heldigvis så begynner 10.... Nei sov ikke godt da heller egentlig Og våkna med enten luftsmerter eller mensen smerter istedAii, håpar du får sove godt til 9 då!
Her er ferien no over, jobb igjen i dag. Har seriøst vert den travlaste ferien på lenge.
Enig! Sist graviditet kom den til alle døgnets tider, og ingen sammenheng! Morgenkvalme liksomKlager på kvalmen, bare tull at det skal hete morgen kvalme når det er verst på ettermiddag og kveld Det er jo en "positiv" ting, men det føles ikke sånn
Klager på at jeg er så utslitt. Er frisk fra influensaen, men enda tung i kroppen, sliten, trett og tett i nesa. Men tror det er gravidsymptomer nå, og ikke etterslep av forkjølelsen. Gleda meg til å leke med sønnen min etter jobb, men jeg sovna av på sofaen Glad mannen er en så flott pappa, men det letter ikke på mammasamvittigheten
Det er tungt! Blir det noe bedre utover dagen hos deg?Sliter med tett nese selv, det er så slitsom. Og en del vondt i hodet når jeg våkner op morgen, så lite fristende å dra på jobb på morgen!