Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ER SÅ SULTEN. Hele tiden. Altså, jeg blir mett når jeg spiser. Men føler ikke at den skrikende sulten (som jobber i tospann med kvalmen) blir helt tilfredsstilt uansett hva jeg spiser. Lyst på noe ene øyeblikket, brekker meg av det i neste øyeblikk..
Signerer denne! Itillegg har jeg kun lyst på junkfood, men kommer til å trille dersom jeg kun spiser det jeg har lyst på
Klager på at i dag nådde kvalmen nye høyder!! Mellom klokken 08.30 og 14.00 i dag fungerte jeg nesten ikke. det er såååååå jævlig!! Hva f*** er logikken bak at gravide damer skal ha det så fælt i ukesvis/månedsvis..?! hater å være kvalm!!! Tar heller ryggvondt, influensa, hodepine og mye annet, bare ikke kvalmen..
Har hatt 2 uker ferie nå og begynner i jobb igjen mandag.. Gruer meg sånn! Jeg er jo nødt å fortelle til sjefen og de jeg jobber nærmest med. Må nok ha tilrettelegging i disse ukene hvis jeg skal unngå sykemelding
kvalmen!!!!
Tissetrangen forsvinner etterhvert. Det er ofte bare i begynnelsen av graviditeten man må tisse hele tiden. Så kommer det tilbake igjen på slutten når det blir trangt inni der og babyen presser på altJeg er så lei av å tisse! Bruker tid på å sovne, og våkner flere ganger hver natt og må tisse. Og selvfølgelig resten av døgnet. Og dette er allerede i uke 6, kommer ikke til å komme meg ut av toalettet etterhvert