Klagetråden

Mistet vikarjobben pga korona og er nå kun student.

Det positive er at nesten alt av forelesninger forgår via zoom, og det er en drøm å slippe å forlate huset når man er kvalm:)
 
Jeg ER SÅ SULTEN. Hele tiden. Altså, jeg blir mett når jeg spiser. Men føler ikke at den skrikende sulten (som jobber i tospann med kvalmen) blir helt tilfredsstilt uansett hva jeg spiser. Lyst på noe ene øyeblikket, brekker meg av det i neste øyeblikk.. :wacky:

Signerer denne!:dead: Itillegg har jeg kun lyst på junkfood, men kommer til å trille dersom jeg kun spiser det jeg har lyst på:happy6
 
Signerer denne!:dead: Itillegg har jeg kun lyst på junkfood, men kommer til å trille dersom jeg kun spiser det jeg har lyst på:happy6

Junk har jeg og veldig lyst på:inpain: Cheese burger fra mcDonalds eller kebab er liksom det jeg kan tenke meg kan tilfredsstille kroppens behov nå:dance018 Gikk i den fella sist og spiste alt jeg ville, og gikk opp ca 40kg. Gjør IKKE det igjen:laughing002
 
Klager på at i dag nådde kvalmen nye høyder!! Mellom klokken 08.30 og 14.00 i dag fungerte jeg nesten ikke. :wtf: det er såååååå jævlig!! Hva f*** er logikken bak at gravide damer skal ha det så fælt i ukesvis/månedsvis..?! :yuck: hater å være kvalm!!! Tar heller ryggvondt, influensa, hodepine og mye annet, bare ikke kvalmen.. :meh:

Har hatt 2 uker ferie nå og begynner i jobb igjen mandag.. Gruer meg sånn! Jeg er jo nødt å fortelle til sjefen og de jeg jobber nærmest med. Må nok ha tilrettelegging i disse ukene hvis jeg skal unngå sykemelding :confused:

:thefinger kvalmen!!!!
 
Jeg er så lei av å tisse! :mad: Bruker tid på å sovne, og våkner flere ganger hver natt og må tisse. Og selvfølgelig resten av døgnet. Og dette er allerede i uke 6, kommer ikke til å komme meg ut av toalettet etterhvert :rolleyes:
 
Klager på at i dag nådde kvalmen nye høyder!! Mellom klokken 08.30 og 14.00 i dag fungerte jeg nesten ikke. :wtf: det er såååååå jævlig!! Hva f*** er logikken bak at gravide damer skal ha det så fælt i ukesvis/månedsvis..?! :yuck: hater å være kvalm!!! Tar heller ryggvondt, influensa, hodepine og mye annet, bare ikke kvalmen.. :meh:

Har hatt 2 uker ferie nå og begynner i jobb igjen mandag.. Gruer meg sånn! Jeg er jo nødt å fortelle til sjefen og de jeg jobber nærmest med. Må nok ha tilrettelegging i disse ukene hvis jeg skal unngå sykemelding :confused:

:thefinger kvalmen!!!!

Second this! Kooooorfooooor???

Jobb er ikkje lenger eit alternativ for meg, har nok med å eksistere. Sååå misunnelig på "alle andre" som kan nyte dei fine høstdagane, ete god mat, vere sosiale, gå turar, osv. Mens eg berre ligge her, og ser dagane snegle seg avgårde mellom oppkast og kvalmebyger. Dårlig samvittighet for at mannen må ta omtrent alt med 2 åringen, huset ser ut som ein dass, det tårna seg opp med ting som skulle vert gjort og eg berre....blæ :grumpy: :grumpy: :grumpy:
 
Dårlig form i dag! Ikke så intens kvalm lenger, men skikkelig uggen. Og vondt i magen :( er såå treg i magen om dagen så regner med det henger sammen. I tillegg har jeg en forferdelig halsbrann?? Og vondt i bekkenet. Nei og nei, denne klagetråden blir jammen meg full snart:hungover:
 
Jeg er så lei av å tisse! :mad: Bruker tid på å sovne, og våkner flere ganger hver natt og må tisse. Og selvfølgelig resten av døgnet. Og dette er allerede i uke 6, kommer ikke til å komme meg ut av toalettet etterhvert :rolleyes:
Tissetrangen forsvinner etterhvert. Det er ofte bare i begynnelsen av graviditeten man må tisse hele tiden. Så kommer det tilbake igjen på slutten når det blir trangt inni der og babyen presser på alt :)
 
Eg er så lei av å vera trøytt, og kvalm. Eg er så lei at eg trur eg må grina litt...! Synes så veldig synd på meg sjølv, og kjenner at kvar dag er ein kamp å koma seg gjennom for å nå høgdepunktet; leggetid. Og så denne kvalmen, eg blir heilt sprø. Appelsinjuice hjelper bittelitt, ellers ete eg fordi eg må, om ikkje så blir det berre verre. Er 8+4 i dag, og har lyst å krypa til legen for ei sjukemelding, men så gjer eg ikkje heilt det heller. Sukk.
 
Back
Topp