Klagetråden

Auuu!!! Skulle gå ned fra loftstua med to-åringen i armene, tråkker litt for langt ut på det ene trinnet og sklir regelrett resten av trinnene ned... Mammagenet sa: redd magen og to-åringen! Noe som gjorde at jeg på mirakuløst vis klarte å gjøre en unnamanøver, snu meg rundt for å beskytte «begge barna» of skinnleggen/foten tok 90% av fallet... Godt skinnleggen tåler en del, for huden er skrapt opp og det knekker godt i beinet når jeg går. Kraftig forslått og blå. Men reddet i alle fall magen og lille snuppa i armene mine. Synes allikevel litt synd på meg selv ikveld....
 
Er så lei av å være kvalm!! :grumpy: Føler meg konstant fyllesjuk, med noen «bølger» med overveldende kvalme innimellom. Er så slitsomt! Noen som har tips mot kvalme? Var innom apoteket og ho som jobba der sa at om ho skulle være ærlig funka ikke de reseptfrie greiene spesielt bra og at jeg risikerte å bare bli veldig veldig trøtt isteden. Ho anbefalte ingefær og heller gå til legen å få noe skikkelig dersom det ikke roa seg. Noen som har erfaring med ingefær? Eller de reseptfrie variantene?
 
Er så trøtt og irritert og sliten, og i dag kom kvalmen også :banghead: alt blir et ork når formen er så dårlig, men er jo litt å gjøre med full jobb som lærer, en 2-åring og hund hjemme som krever sitt og en mann som jobber døgnet rundt for tiden :inpain: Håper bare jeg ikke blir like ille som forrige gang!
 
Jeg er så innmari kvalm! Og fungerer dårlig som mamma - har så lite energi. Og er bare 8+0 og har fått så stor mage allerede at naboen (koselig, men freidig dame) la hånda si på magen min og sa «Er du graviiid!» mens jeg kreket meg ut til søpla i dag morges.
 
Auuu!!! Skulle gå ned fra loftstua med to-åringen i armene, tråkker litt for langt ut på det ene trinnet og sklir regelrett resten av trinnene ned... Mammagenet sa: redd magen og to-åringen! Noe som gjorde at jeg på mirakuløst vis klarte å gjøre en unnamanøver, snu meg rundt for å beskytte «begge barna» of skinnleggen/foten tok 90% av fallet... Godt skinnleggen tåler en del, for huden er skrapt opp og det knekker godt i beinet når jeg går. Kraftig forslått og blå. Men reddet i alle fall magen og lille snuppa i armene mine. Synes allikevel litt synd på meg selv ikveld....
Wow! Hvordan går det med deg? Hørtes heftig ut.. Morsomt hvordan beskytterinstinktet kicker inn umiddelbart i en sånn situasjon. :)
 
Jeg er så innmari kvalm! Og fungerer dårlig som mamma - har så lite energi. Og er bare 8+0 og har fått så stor mage allerede at naboen (koselig, men freidig dame) la hånda si på magen min og sa «Er du graviiid!» mens jeg kreket meg ut til søpla i dag morges.
Drøy nabo!! :hilarious::hilarious: Har du vært gravid mange ganger før siden magen allerede er på plass?
 
Jeg er så innmari kvalm! Og fungerer dårlig som mamma - har så lite energi. Og er bare 8+0 og har fått så stor mage allerede at naboen (koselig, men freidig dame) la hånda si på magen min og sa «Er du graviiid!» mens jeg kreket meg ut til søpla i dag morges.
Hehe, ja det var freidig! :woot: Hva svarte du? Off, føler med deg vedr kvalmen OG den store magen :confused::p
 
Er så trøtt og irritert og sliten, og i dag kom kvalmen også :banghead: alt blir et ork når formen er så dårlig, men er jo litt å gjøre med full jobb som lærer, en 2-åring og hund hjemme som krever sitt og en mann som jobber døgnet rundt for tiden :inpain: Håper bare jeg ikke blir like ille som forrige gang!
Ja det er slitsomt når man helst bare skulle ligget i fosterstilling på sofaen..! Håper for deg at det ikke blir verre :love2
 
Er så lei av å være kvalm!! :grumpy: Føler meg konstant fyllesjuk, med noen «bølger» med overveldende kvalme innimellom. Er så slitsomt! Noen som har tips mot kvalme? Var innom apoteket og ho som jobba der sa at om ho skulle være ærlig funka ikke de reseptfrie greiene spesielt bra og at jeg risikerte å bare bli veldig veldig trøtt isteden. Ho anbefalte ingefær og heller gå til legen å få noe skikkelig dersom det ikke roa seg. Noen som har erfaring med ingefær? Eller de reseptfrie variantene?
Jeg har prøvd ingefær, det virker en stund. Kan ikke ta for mye av de. Les deg litt opp før du kjøper. Jeg har kjøpt på helsekost
 
Hehe, ja det var freidig! :woot: Hva svarte du? Off, føler med deg vedr kvalmen OG den store magen :confused::p
Ja, jøje meg, hun er frampå! Jeg svarte som sant er og sa at forrige gang jeg var gravid, så ble det ufrivillig abort i uke 10. Sånn for å roe henne ned litt. Og så klagde jeg over alderen min (er 42), men hun kunne forsikre meg om at i Pakistan (der hun er fra) er 42 INGEN alder. Så da ble jeg litt glad også Et lite hverdagsdrama på vei til søpla.
 
Drøy nabo!! :hilarious::hilarious: Har du vært gravid mange ganger før siden magen allerede er på plass?
Ja, litt drøyt! Men har opplevd det fra henne før, så ikke overraskende. Har ett svangerskap fra før. Tror ikke det er gravidmage egentlig, mest at det skyldes at jeg drikker typ to cola, spiser en halv pakke mariekjeks og 10 brødskiver mer per dag enn jeg pleier. Dette kan jo ikke fortsette
 
Wow! Hvordan går det med deg? Hørtes heftig ut.. Morsomt hvordan beskytterinstinktet kicker inn umiddelbart i en sånn situasjon. :)
Takk som spør, Tulipan. Jeg er kraftig forslått og benet har alle regnbuens farger. Får ikke shavet leggene til morgendagens dåp (hvor jeg er fadder)... MEEEN priser meg lykkelig for at ingenting er brukket, forstuet og at det gikk bra med både spiren og datteren min. Hell i uhell <3
 
Hatt barnefri siden i går kveld, og har kastet bort verdifull tid på å se på søple tv!
Det er både klage og jubel på en gang...:meh: :joyful:
 
Uff, hadde et fælt mareritt i natt om at jeg blødde masse. Og i tillegg måtte jeg tisse da jeg våknet. Heldigvis ikke noe blod!
 
Nå er jeg så kvalm, føler det er fult i mellomgulvet og halsen. Gruer meg til å dra på jobb, er kvalm hele dagen og det er ikke gøy når man har kunder. :depressed:
 
Er så lei av å ha vondt i hodet! Hadde migrene i natt og nå starer hodepinen igjen mens jeg er på jobb :shifty:
 
Den j**** kvalmen!!! :mad: :wtf: føler meg så pigg fra morgenen av, masse energi og overskudd. Så kommer kvalmen snikende og blir mer og mer lammende fra i 10-11 tiden og varer til ca 16-17 før den slipper litt taket og jeg får energi tilbake igjen! Finnes jo ikke produktiv midt på dagen og blir sprø av det! :(
 
Hatt barnefri siden i går kveld, og har kastet bort verdifull tid på å se på søple tv!
Det er både klage og jubel på en gang...:meh: :joyful:

Akkurat det jeg bruker hvert barnefrie sekund på for tiden også..
og så går jeg etterpå å irriterer meg grønn over at ingenting ble gjort av det jeg egentlig skulle bruke tida på:facepalm:
 
Jeg drømte at jeg forårsaket en bilulykke i natt der min beste venninne ble skadet. Har såå mye mareritt nå, føler jeg våkner oftere nå enn sist jeg hadde nyfødt:smiley-angry017
 
Back
Topp