Klagetråden

Akkurat det jeg bruker hvert barnefrie sekund på for tiden også..
og så går jeg etterpå å irriterer meg grønn over at ingenting ble gjort av det jeg egentlig skulle bruke tida på:facepalm:

Sant! Det er så digg å ikke gjøre en dritt! Helt til man ser seg rundt... :(
 
Fått en dundrende hodepine i kveld :arghh: satse på at det er positivt, og et symptom kanskje?
 
Jeg vil uttrykke frustrasjon over elendig form (kvalme og oppkast) :grumpy: Forrige svangerskap (for 8 år siden) var som en drøm og hadde klokkertro på et like «problemfritt» svangerskap denne gangen;) Jeg ber til høyere makter om at formen snart blir bedre!:joyful:
 
Helt surrete i dag. Reiste til Meny for å kjøpe fler teststrips, kom hjem med baguett og ferdigvarmet medisterkaker istede. Kom på at jeg hadde glemt å kjøpe test i det jeg måtte tisse.
 
Var hos legen idag og ble dessverre møtt med lite sympati. Har spydd tre ganger i dag, men det er jo helt normalt å være kvalm i svangerskapet. Fikk beskjed om å fortsette med postafen. :(
 
Eg vil klage på at eg må gjere ALT i heimen, og at ingen legg særleg merke til det :smiley-angry019
 
Var hos legen idag og ble dessverre møtt med lite sympati. Har spydd tre ganger i dag, men det er jo helt normalt å være kvalm i svangerskapet. Fikk beskjed om å fortsette med postafen. :(
Uff, for en usympatisk lege! :( Er det et alternativ å bytte? I så fall vil du kunne få ny lege fra 1. september, og forhåpentligvis bli møtt med større forståelse.
 
Får klage på svangerskapets første oppkast idag, godt bestilt før uke 6 (5+5)! Foreløpig kun uggen da, med akutt behov for å spy, så hvis det fortsatte slik skal jeg holde ut :)
 
Uff, for en usympatisk lege! :( Er det et alternativ å bytte? I så fall vil du kunne få ny lege fra 1. september, og forhåpentligvis bli møtt med større forståelse.
Har vært så fornøyd i alle år ellers, så ble litt oaff her..
 
Har vært så fornøyd i alle år ellers, så ble litt oaff her..
Det skjønner jeg godt, det hørtes ikke greit ut i det hele tatt. Hvis det ikke bedrer seg raskt ville jeg i det minste tatt kontakt med legen på nytt. Det finnes trygge legemidler som hjelper mer enn postafen, så det virker helt unødvendig at du skal gå rundt slik.
 
Det skjønner jeg godt, det hørtes ikke greit ut i det hele tatt. Hvis det ikke bedrer seg raskt ville jeg i det minste tatt kontakt med legen på nytt. Det finnes trygge legemidler som hjelper mer enn postafen, så det virker helt unødvendig at du skal gå rundt slik.
Ja, skal se det litt an noen dager :( bruker all energi på å være oppegående og ikke spy på jobb, og ingen energi til familien dessverre. Håper såå på bedre form snart!
 
..og så vil eg klage på at eg har for få symptom! Vil kjenne meir, for å føle meg tryggare ❤
 
Jeg og savner flere symptomer. Etter å ha vært på tidlig ul idag der jeg trodde jeg var ca 7+4 og foster hadde hjerteaktivitet og tilsvarte 5+6 er jeg bare enda mere stressa. Nå er det 10 dager å vente på neste ultralyd
 
Jeg vil klage på manglende ressurser til kvinnehelse! Har hatt et par dager med MA-angst og googlet og lest om en haug med aborter som jenter/damer må gjøre hjemme og uten oppfølging. Når jeg hadde min forrige MA (uke 9+5) sa legen at «bra du skal abortere på en lørdag, så slipper du sykemelding den dagen». Hjelpes. Så i min neste jobb skal jeg jobbe for bedre og mer ressurser til kvinnehelse!
 
Jeg er SÅ kvalm og mega sliten. Sliter veldig med å komme meg på jobb, lage og spise mat.... håper det går over snart!
 
Klager på at jeg har blitt forkjølet. Passer dårlig når man allerede har vært borte mye fra jobb og har 30% sykemelding. Må ringe den surrete legen min å få 100% bare for noen dager, bah. Teite korona og forkjølelse.
 
Udugelig kvalm og har ikke fungert verken på jobb eller hjemme i dag. Det gjør meg trist :(
 
Eg slenge inn ein jobbrelatert klage. Jobber i første klasse med en supersøt gjeng på 16 stk. Ulempen er at de er 5-6 år gamle, overtall av gutter og en del mammadalter som enda ikke klarer å slippe handa utenfor skoledøra. Elsker jobben, virkelig! Men de første ukene er veldug slitsomme, frustrerende og stressende.

+ Fikk 2 skoledag beskjed fra en elev at det så ut som jeg hadde vert gravid siden magen var tjukk #elskerbarn
 
Jeg ER SÅ SULTEN. Hele tiden. Altså, jeg blir mett når jeg spiser. Men føler ikke at den skrikende sulten (som jobber i tospann med kvalmen) blir helt tilfredsstilt uansett hva jeg spiser. Lyst på noe ene øyeblikket, brekker meg av det i neste øyeblikk.. :wacky:
 
Back
Topp