Det blir fort mye for kroppen å takle i løpet av en graviditet, og et sted må vi vel få utløp for det? [emoji4] Klag i vei, damer! [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff... jeg er nesten redd for å klage. Føler at jeg jinxer det [emoji85][emoji85]
Men jeg er litt lei av å gå på tå, lei av sofaen min og lei av å holde pusten hver gang jeg tar av meg trusa på do og når jeg tørker meg.
Sånn. Krysser fingrene for at overtroiske meg ikke ødela noe nå [emoji85]
Jeg er så sinnsykt lei av å være dårlig HELE tiden! Og å ha null energi!
På en GOD dag får jeg kanskje dusja OG henta posten! Det er utrolig slitsomt å føle seg så ubrukelig! Og ikke minst slitsomt både fysisk og psykisk å være dårlig hele tida
(Tror denne tråden kommer til å bli flittig brukt)
Å for en fantastisk tråd! Føler liksom alt skal vere fryd og gammen når jeg nå er gravid. Og jeg hadde helt ærlig gleda meg skikkelig til å bli gravid. Men jeg er sååå sliten altså! Skikkelig lei av å vere kvalm og dårlig og kaste opp. Og skikkelig lei av å ha så dårlig matlyst. Jeg som alltid har elska mat! Er veldig redd for at dette ikke går over med det første Håper virkelig at ikke hele graviditeten blir et mareritt med plager...
Jeg er så lei av å være kvalm, svimmel og utmattet. Brukte 30 min på å ha på sminken i dag, ene og alene fordi det verker i hele kroppen bare jeg skal løfte mascaraen mot ansiktet
Har vært sykmeldt 4 uker nå, skal til legen igjen i morgen, spent på hva hun mener veien videre bør være..