Klagetråden

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Det blir fort mye for kroppen å takle i løpet av en graviditet, og et sted må vi vel få utløp for det? [emoji4] Klag i vei, damer! [emoji173]
 
Denne har jeg ventet lenge på[emoji23][emoji23]
Må klage litt for at den siste uken har gått sinnsykt tregt, også er det en hel lang uke til jm time! [emoji30]
 
Jeg er så sinnsykt lei av å være dårlig HELE tiden! Og å ha null energi!:arghh:

På en GOD dag får jeg kanskje dusja OG henta posten!:eek::woot: Det er utrolig slitsomt å føle seg så ubrukelig! Og ikke minst slitsomt både fysisk og psykisk å være dårlig hele tida:(

(Tror denne tråden kommer til å bli flittig brukt:p)
 
Uff... jeg er nesten redd for å klage. Føler at jeg jinxer det [emoji85][emoji85]

Men jeg er litt lei av å gå på tå, lei av sofaen min og lei av å holde pusten hver gang jeg tar av meg trusa på do og når jeg tørker meg.

Sånn. Krysser fingrene for at overtroiske meg ikke ødela noe nå [emoji85]
 
Klager på kollegaer som bruker så sinnsykt mye parfyme....
 
Jeg er så lei av å være kvalm, svimmel og utmattet. Brukte 30 min på å ha på sminken i dag, ene og alene fordi det verker i hele kroppen bare jeg skal løfte mascaraen mot ansiktet :hungover:
Har vært sykmeldt 4 uker nå, skal til legen igjen i morgen, spent på hva hun mener veien videre bør være..
 
Å for en fantastisk tråd! Føler liksom alt skal vere fryd og gammen når jeg nå er gravid. Og jeg hadde helt ærlig gleda meg skikkelig til å bli gravid. Men jeg er sååå sliten altså! Skikkelig lei av å vere kvalm og dårlig og kaste opp. Og skikkelig lei av å ha så dårlig matlyst. Jeg som alltid har elska mat! Er veldig redd for at dette ikke går over med det første :( Håper virkelig at ikke hele graviditeten blir et mareritt med plager...
 
Uff... jeg er nesten redd for å klage. Føler at jeg jinxer det [emoji85][emoji85]

Men jeg er litt lei av å gå på tå, lei av sofaen min og lei av å holde pusten hver gang jeg tar av meg trusa på do og når jeg tørker meg.

Sånn. Krysser fingrene for at overtroiske meg ikke ødela noe nå [emoji85]

Åå hjelp fikk hjertet i halsen når jeg leste det du skrev med å jinxe det. Klager en del jeg, til samboer og familie , men passer alltid på å si at det så klart er verdt det etterpå<3 for selv om det er tøft og en klager så er det jo ikke tvil om at det er verdt alt sammen.
 
Jeg er så sinnsykt lei av å være dårlig HELE tiden! Og å ha null energi!:arghh:

På en GOD dag får jeg kanskje dusja OG henta posten!:eek::woot: Det er utrolig slitsomt å føle seg så ubrukelig! Og ikke minst slitsomt både fysisk og psykisk å være dårlig hele tida:(

(Tror denne tråden kommer til å bli flittig brukt:p)

Å for en fantastisk tråd! Føler liksom alt skal vere fryd og gammen når jeg nå er gravid. Og jeg hadde helt ærlig gleda meg skikkelig til å bli gravid. Men jeg er sååå sliten altså! Skikkelig lei av å vere kvalm og dårlig og kaste opp. Og skikkelig lei av å ha så dårlig matlyst. Jeg som alltid har elska mat! Er veldig redd for at dette ikke går over med det første :( Håper virkelig at ikke hele graviditeten blir et mareritt med plager...

Dere tok ordene ut av munnen min begge to!
 
Jeg er så lei av å være kvalm, svimmel og utmattet. Brukte 30 min på å ha på sminken i dag, ene og alene fordi det verker i hele kroppen bare jeg skal løfte mascaraen mot ansiktet :hungover:
Har vært sykmeldt 4 uker nå, skal til legen igjen i morgen, spent på hva hun mener veien videre bør være..

Synes det er beundringsverdig at du faktisk får sminket deg! Har ikke sjans i havet her, null krefter og skjelven av ingenting. Hjelper ikke akkurat på hverken fysisk eller psykisk å ikke få freshet opp litt, men må heller bare forfalle inntil videre...

Lykke til hos legen i dag!
 
Dag 3 uten smakssans pga virusinfeksjon:yuck: Er så mye jeg har lyst til å spise, men som jeg ikke orker pga jeg vet det vil smake dritt! Det positive er at luktesansen og er borte sånn at jeg kan bevege meg fritt i huset, spesielt på kjøkkenet uten å brekke meg :p
 
Jeg er også drit lei av kvalme, oppkast, ingen matlyst, at man må stappe mat i seg når mage og hode skriker NEI, hjertebank, ingen energi og dårlig samvittighet for at jeg bidrar alt for lite hjemme med gullet på 4!
Sånn....da var jeg ferdig å klage for kvelden!!!! o_O
 
Etter en mnd med Postafen tenkte jeg i går at jeg skulle prøve meg uten. :hungover::hungover::hungover::hungover:
 
Når du er så slapp og sliten at du blir dødssliten etter 15 minutter fotballspilling med 4 åringen din [emoji31]
 
Er litt lei av å være trøtt og føle meg utslitt 24/7.. har kronisk utmattelsessyndrom så er jo egentlig vant med det, men de siste ukene føler jeg det har vært ekstremt.. er tilbake der jeg var kort tid etter jeg ble syk, men nå er det nok graviditeten som gjør meg sliten og slapp. Håper det snart går over.
 
Har nå for tida null energi.. Nå har jeg vært alene med snart 2åringen i 5(!!) timer, og jeg er så sliten og kvalm at jeg vil sette meg å gråte!:arghh: håper pappaen kommer hjem snart..:hungover:
 
I dag har jeg hatt min første sykedag pga kvalme og vondt i mage. Har ikke klart å bruke dagen på annet enn å ligge i sengen og sofaen og jamret meg. Er 10+3, håper ikke dette blir den nye normalen nå.
 
Klager for mannen bestilte pizza med hvitløk på. Den gravide (hormonelle?) kvinnen vil ikke ha hvitløk på pizzaen i dag[emoji24]
 
  • Liker
Reactions: EK
Back
Topp