Klagetråden

Obstipert! Er det normalt? 5+1 magen står ut som en ballong:anyone
Det er nok ganske normalt ja. Er pga progesteron [emoji4] Drikk mye vann og spis fiber [emoji4]

Har mistet den ene tvillingen (Fikk vite i dag at det hadde vært to)..må syte litt over det selvom jeg bare trodde det var en.

Klager litt over den dumme korsryggen og halebeinet som krangler noe innmari:meh::sour: Å så sutrer jeg litt for at jeg kasta opp idag, absolutt ikke gøy :yuck: Krysser alt for at det ikke blir vane å kaste opp, da skal jeg heller leve med kvalme:rolleyes:

Har mistet den ene tvillingen (Fikk vite i dag at det hadde vært to)..må syte litt over det selvom jeg bare trodde det var en.

Det blir jo litt trist når man får høre at det har vært en til.. klem!

Må klage over at jeg fatt utslett over nesten hele overkroppen, klør og svir og plager meg skikkelig..
Fått time hos hudlege i juli [emoji37]
Må jeg gå sånn her frem til det så begynner jeg å grine...

Klager litt over at jeg er så innmari frossen, og fordi korsryggen krangler[emoji13]

Jeg har mest sannsynlig mistet :( Skal på ny undersøkelse hos legen på torsdag og ta prøver, så får ikke vite noe mer før torsdag ettermiddag (legen skulle ringe når han hadde prøvesvarene) :( Kjempestresset og utrolig lei meg :(

Jeg har mest sannsynlig mistet :( Skal på ny undersøkelse hos legen på torsdag og ta prøver, så får ikke vite noe mer før torsdag ettermiddag (legen skulle ringe når han hadde prøvesvarene) :( Kjempestresset og utrolig lei meg :(
Stor klem[emoji174] Håper det går bra og at prøvesvarene motbeviser sa

Håper d går bra[emoji173]️[emoji173]️

D å prøve klær t 17 mai tærer på selvtilliten [emoji22][emoji22]

Stor klem[emoji173]

Klager over å være sengeliggende pga kvalme på 17.mai
Føler med deg[emoji11] Ikke sengeliggende, men sofaen er god å ha etter kortvakt [emoji17] Håper kvalmen gir seg snart hos deg[emoji173]

Føler med deg[emoji11] Ikke sengeliggende, men sofaen er god å ha etter kortvakt [emoji17] Håper kvalmen gir seg snart hos deg[emoji173]

Takk[emoji8] hjalp litt med en cola is og fått i meg litt mat nå, så kommet meg over til sofaen jeg også nå. Litt kjipt å være dårlig på en slik dag, spesielt med så fint vær også[emoji7] Håper formen tar seg opp etter hvert hos deg også[emoji173]

Ååååå, så sliten etter i dag. Først 17.mai med familien, så aftenvakt på sykehuset.. vondt i bekken og rygg, sliten og trøtt, svimmel og kvalm! Og hormonell!!!

Ååååå, så sliten etter i dag. Først 17.mai med familien, så aftenvakt på sykehuset.. vondt i bekken og rygg, sliten og trøtt, svimmel og kvalm! Og hormonell!!!
Håper formen er litt bedre idag[emoji11] Sånne dager tar på [emoji28]

Back
Topp