I ettermiddag er jeg sinnsykt oppblåst[emoji26][emoji13] Og er så sliten etter jobb, orker ikke gjøre noe hjemme..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bare bare [emoji26] Håper du får en fin kveld og får slappa av litt[emoji11]Så sykt sliten i dag! Vært kvalm store deler av dagen. Stakkars barnet på 1,5år på jobb som jeg byttet bleie på, brekket meg flere ganger, h*n så så rart på meg [emoji14]
Laget middag, vasket og brettet kle, heeelt ødelagt både i rygg og bena. Orker nesten ikke å ta en dusj.
Håper formen er litt bedre idag[emoji11] Sånne dager tar på [emoji28]
var ikke du ganske sikker på el da? Var det ikke mannen din som ikke var hjemme senere?Klager på at TUL satte meg 2 uker tibake
Nei. Han kom hjem på 1dag mens. Nå viser det seg at EL må ha vært 4 uker etter mens og ikke de vanlige 2.var ikke du ganske sikker på el da? Var det ikke mannen din som ikke var hjemme senere?
TUL kan ta mye feil![]()
Vår er en utfordring nå med luktesans på toppSnaaaaart så blir detKlager over klokken som ikke går fort nok!
Jeg vil ha HELG![]()

Snaaaaart så blir det![]()
Weeeee kake[emoji7][emoji7] Kake hjelper alltiddet blir detFått meg kake nå, så det hjalp litt [emoji14]
![]()

Har bare et behov for å klage over at legekontoret mitt ikke har leger nok til å ta unna kapasiteten og fikk ikke time til kontroll igjen før jeg er i uke 14.. det er 4 uker til! Trodde virkelig de hadde fått ned køen litt.. angrer jo på at jeg ikke bestillte time tidligere (er det forresten normalt at neste ledige time er over to uker frem i tid?) men er også litt sint fordi legen ikke bare kunne sette meg opp til kontrolltime i uke 12 da hvis de visste at køen ville fortsette å være kjempelang? Jeg har jo ikke vært gravid før så jeg vet jo ikke hva jeg har krav på..![]()
Har du vært på kontroll allerede? Første kontroll er normalt i uke 8-12, neste hos jordmor og så er det OUL. Er ikke vanlig med kontroller hos fastlegen så ofte som hver 4 uke. Ihvertfall ikke i starten av svangerskapet. Så kan jo være derfor de ikke satt deg opp før.Legger ved en oversikt over hvordan det er her i Bergen.![]()