Det er nok ganske normalt ja. Er pga progesteron [emoji4] Drikk mye vann og spis fiber [emoji4]Obstipert! Er det normalt? 5+1 magen står ut som en ballong![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok ganske normalt ja. Er pga progesteron [emoji4] Drikk mye vann og spis fiber [emoji4]Obstipert! Er det normalt? 5+1 magen står ut som en ballong![]()
Det er nok ganske normalt ja. Er pga progesteron [emoji4] Drikk mye vann og spis fiber [emoji4]
Det er nok ganske normalt ja. Er pga progesteron [emoji4] Drikk mye vann og spis fiber [emoji4]

KlemHar mistet den ene tvillingen (Fikk vite i dag at det hadde vært to)..må syte litt over det selvom jeg bare trodde det var en.

Å så sutrer jeg litt for at jeg kasta opp idag, absolutt ikke gøy
Krysser alt for at det ikke blir vane å kaste opp, da skal jeg heller leve med kvalmeHar mistet den ene tvillingen (Fikk vite i dag at det hadde vært to)..må syte litt over det selvom jeg bare trodde det var en.
Stor klem[emoji174] Håper det går bra og at prøvesvarene motbeviser saJeg har mest sannsynlig mistetSkal på ny undersøkelse hos legen på torsdag og ta prøver, så får ikke vite noe mer før torsdag ettermiddag (legen skulle ringe når han hadde prøvesvarene)
Kjempestresset og utrolig lei meg
![]()
Jeg har mest sannsynlig mistetSkal på ny undersøkelse hos legen på torsdag og ta prøver, så får ikke vite noe mer før torsdag ettermiddag (legen skulle ringe når han hadde prøvesvarene)
![]()
Jeg har mest sannsynlig mistetSkal på ny undersøkelse hos legen på torsdag og ta prøver, så får ikke vite noe mer før torsdag ettermiddag (legen skulle ringe når han hadde prøvesvarene)
![]()
Stor klem[emoji173]Jeg har mest sannsynlig mistetSkal på ny undersøkelse hos legen på torsdag og ta prøver, så får ikke vite noe mer før torsdag ettermiddag (legen skulle ringe når han hadde prøvesvarene)
![]()
Føler med deg[emoji11] Ikke sengeliggende, men sofaen er god å ha etter kortvakt [emoji17] Håper kvalmen gir seg snart hos deg[emoji173]Klager over å være sengeliggende pga kvalme på 17.mai
Føler med deg[emoji11] Ikke sengeliggende, men sofaen er god å ha etter kortvakt [emoji17] Håper kvalmen gir seg snart hos deg[emoji173]
Håper formen er litt bedre idag[emoji11] Sånne dager tar på [emoji28]Ååååå, så sliten etter i dag. Først 17.mai med familien, så aftenvakt på sykehuset.. vondt i bekken og rygg, sliten og trøtt, svimmel og kvalm! Og hormonell!!!