Klagetråd

Bekkenet blir bare værre og værre!!! Og jeg får ikke sove mer [:@]

jeg vil klage på falske mennsker som lissom skal vere venna dine[:@] blir så frustrert[:'(]

Klager på lyder jeg HATER om morgenen!! Biler på tomgang, motorsag, gravemaskin, gressklipper, hammerslag og bygningsarbeid!!

Klager på at jeg tok imot Elfa garderobedørene i uka, og at en dør var knust. Så selvfølgelig ikke skaden... GRRRRRR!!!!!
Å hvem får skylda!???!!!! GRRRRRR, GRRRRRRR og atter GRRRRRR!!!!!!!!!

Jeg vil klage på konstante kynnere som kommer bare jeg reiser meg opp og skal hente noe....

jeg vil klage på at jeg føler meg feit i ansiktet akkurat nå... å at bekkenet er kranglete...

Krampehoste og klarer ikke holde meg så nå fikk plutselig bind bein å gå på[:'(]

Plagsomt, vondt og pinlig[&o]

ikke bare er jeg som har "gode" venner skjønner jeg [&:]
ORIGINAL: katrine89

jeg vil klage på falske mennsker som lissom skal vere venna dine[:@] blir så frustrert[:'(]

hater denne dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i dag går bare alt mot meg[:(]
vet det er grusomt og si,men har så j***** vondt i bekkenet i dag at eg håper denne ungen vil komme ut snart....
vet ho treng og vokse litt mer,men eg har så vondt....
har bare lyst og legge meg ned og grine[:(]
i dag er eg bare helt på bunnen.....
har hatt mye dårlige dager i det siste,for nå begynner smerten i bekkenet og bli verre en verst.
og eg vil ikkje bli sengeliggende,slik eg var sist[:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: jcma

hater denne dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i dag går bare alt mot meg[:(]
vet det er grusomt og si,men har så j***** vondt i bekkenet i dag at eg håper denne ungen vil komme ut snart....
vet ho treng og vokse litt mer,men eg har så vondt....
har bare lyst og legge meg ned og grine[:(]
i dag er eg bare helt på bunnen.....
har hatt mye dårlige dager i det siste,for nå begynner smerten i bekkenet og bli verre en verst.
og eg vil ikkje bli sengeliggende,slik eg var sist[:(][:(][:(][:(]

uff

Har så sinnsykt vondt i ryggen...[:@][:'(]

ÅÅÅ er irritert.. Luftet (via mail) navnforslaget til kommende oldemor med sterke meninger!. Hun syns ikke det ene navnet var noe fint og skrev i mail til meg at hun ikke kommer til å bruke begge navnene!!! Jeg skrev først til henne at jeg ikke brydde meg om hva andre mente, for det er vi som bestemmer, men det jeg reagret på var jo at hun nekter å bruket navnene til jenta vår. Hun skal jo bli kalt det hun heter da... Syns det er litt frekt å på forhånd si at hun IKKE kommer til å bruke begge navnene fordi hun selv ikke likte navnet.. Er jeg rar som reagerer ell? Hun må jo synes hva hun vil om navnet, bryr meg midt i... om hva hun syns,.. æææææææææææææææææææææææææææææææææææ ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ ææææææ æææææææææææææææææææ

Vondt i ryggen har jeg fått også:P GRRR

Jeg var så idiot i går og løfta en trappestige 10 cm - trur jeg har fått en ny låsning i bekkenet på venstre siden. Kan iallefall ikke gå nesten i dag [:@][:@]

ORIGINAL: Turkisdilla

ÅÅÅ er irritert.. Luftet (via mail) navnforslaget til kommende oldemor med sterke meninger!. Hun syns ikke det ene navnet var noe fint og skrev i mail til meg at hun ikke kommer til å bruke begge navnene!!! Jeg skrev først til henne at jeg ikke brydde meg om hva andre mente, for det er vi som bestemmer, men det jeg reagret på var jo at hun nekter å bruket navnene til jenta vår. Hun skal jo bli kalt det hun heter da... Syns det er litt frekt å på forhånd si at hun IKKE kommer til å bruke begge navnene fordi hun selv ikke likte navnet.. Er jeg rar som reagerer ell? Hun må jo synes hva hun vil om navnet, bryr meg midt i... om hva hun syns,.. æææææææææææææææææææææææææææææææææææ ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ ææææææ æææææææææææææææææææ

Vondt i ryggen har jeg fått også:P GRRR

Det var jo litt frekt da....
Samme som å si til ho at du ikke vil kalle ho navnet hennes fordi du ikke syntes det er noe fint lissom.....

ÅH!!![:@][:@] No blir æ altså djævelsk forbainna!! Hæ***es klæsskap som dætt fra hverandre hele tia![:@] Har teipa ene sia me brunteip, men nu har andre sia slått sæ vrang, så alle jævla dritt kurvan dett fra ned...[:'(][:@]

våkna opp met et gigantisk munnsår!!!! fy H*****TTA kor ont[:@][:@]
ikkje an æ om man kan bruke nåkka mot d heller[:'(]
nei får høre me jm om d..førde om i så telfelle e litt forseint å bruke nåkka..æsj!!!!

ORIGINAL: Lm81

våkna opp met et gigantisk munnsår!!!! fy H*****TTA kor ont[:@][:@]
ikkje an æ om man kan bruke nåkka mot d heller[:'(]
nei får høre me jm om d..førde om i så telfelle e litt forseint å bruke nåkka..æsj!!!!

trøste

aaaaoe!!! tannverk kan virkelig komme til upassende tider!!!![:@][:@][:@]
Har ikke sjangs å legge meg i en tannlegestol nå,svimler jo for meg bare jeg snur meg på natta nåå
Stemmer for gratis tannlege for gravide,og at det må gjøres helst  før 3 trimester!!! så det så![:D]

Back
Topp