Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jcma
hater denne dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i dag går bare alt mot meg[:(]
vet det er grusomt og si,men har så j***** vondt i bekkenet i dag at eg håper denne ungen vil komme ut snart....
vet ho treng og vokse litt mer,men eg har så vondt....
har bare lyst og legge meg ned og grine[:(]
i dag er eg bare helt på bunnen.....
har hatt mye dårlige dager i det siste,for nå begynner smerten i bekkenet og bli verre en verst.
og eg vil ikkje bli sengeliggende,slik eg var sist[:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Turkisdilla
ÅÅÅ er irritert.. Luftet (via mail) navnforslaget til kommende oldemor med sterke meninger!. Hun syns ikke det ene navnet var noe fint og skrev i mail til meg at hun ikke kommer til å bruke begge navnene!!! Jeg skrev først til henne at jeg ikke brydde meg om hva andre mente, for det er vi som bestemmer, men det jeg reagret på var jo at hun nekter å bruket navnene til jenta vår. Hun skal jo bli kalt det hun heter da... Syns det er litt frekt å på forhånd si at hun IKKE kommer til å bruke begge navnene fordi hun selv ikke likte navnet.. Er jeg rar som reagerer ell? Hun må jo synes hva hun vil om navnet, bryr meg midt i... om hva hun syns,.. æææææææææææææææææææææææææææææææææææ ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ ææææææ æææææææææææææææææææ
Vondt i ryggen har jeg fått også:P GRRR