Klagetråd

eg harså vondt i ryggen og beina mine e så hovne ser kje ut..i tillegg har eg en gutt me spysyka her [:(][:(][:(]

Jeg har følt meg så heldig med lite plager og god form,helt til nå...
Nå skal det ingenting til før jeg verker i ryggen og må legge meg strak ut!
(halsbrann og dårlig søvn kom også ganske brått på nettopp..)

Jeg regner med det er fordi magen har blitt ganske stor og tung, men synes det er rart siden jeg har trent både før og etter jeg ble gravid. Trodde ryggen ville klare vekten Og jeg blir jo ikke mindre fremover heller..
Er skikkelig bevisst på å gå riktig og ikke svaie for mye i ryggen, men likevel får jeg vondt. Heldigvis sykemeldt, så tar det mye med ro.. men har et barnerom jeg skulle pusset opp, og jeg klarer knapt stå oppreist noen dager.

Noen andre som sliter med vond rygg? Og kanskje har noen råd?
Hvis ikke så hjalp det faktisk litt å bare få klage.... [:D]

Jævla NAV!!!! Tre veker igjen til permisjon begynner. Godt over ein mnd sia eg sendte papirene. Ringte dei i dag og etterlyste svar, dei har ikkje begynt å behandle saken en gang[:@][:@][:@][:@] Kjenner eg blir irritert. Og for å toppe den her dagen, har eg vore å rotfyllt ei tann[:'(][:'(][:'(]

mega dritt!! skulle ta ett fag ved siden av jobben, men når hodet ikke klarer å konsentrere seg, kroppen ikke klarer å sitte i ro over lengere perioder spøker det med dette faget. Drit kjipt, for det er ett veldig interesant fag.[:@][:@][:'(][:'(] skulle ha hatt mer overskudd og bedre rygg osv... jaja..
pluss at mannen reiser bort i 14 dager nå.. f**n som jeg gruver meg til å være alene.. BLÆ[:'(][:(]  må ut med det...

Har vondt i kroppen...i ryggen og magen[:(]

ORIGINAL: Nattlys

Har vondt i kroppen...i ryggen og magen[:(]

*trøsteklem*

Min tur til å klage litt i dag.. Jeg har hatt en kveld uten like. Eller, startet med oppkast av magesyre i dag morres pga halsbrann. Ellers var formen stort sett fin midt på dagen, men i kveld har alle ledd veka og vært vonde. Har spesielt vondt i skillet mellom magen og puppene. JM sa jeg måtte være veldig obs for det kunne være tegn på svangerskapsforgiftning...*håper virkelig ikke*
Bekkenet er vondt, symfysen... Nesa er tett... Jeg er oppgitt fordi jeg ikke greier shave legger og bikinilinja [>:] Huff... Men ENDELIG høygravid nå (klokka har bikka over midnatt) - 40 dager igjen!

Her tålte ikke kroppen flyturen i dag. Beina ser rett og slett ut som tømmerstokker. Litt bekymret nå[:-]

[:(][:(][:(][:(] får nesten ikke til å¨gåååååå!!!!!!
har så sykt vont i skambenet mitt,venstre foten min har 0 krefter til å brukes og alt er bare smerter.....
guu skulle kanskje ikke gådd ut på glatte veien i går[:@], har sikkert forstrekt noen muskler eller noe sånnt....
Laaaa det gå åver fort!!!!

føler for å klage stoort!!! fikk brev om erstatninga..20tusen!!!! for å ha blidd slådd,bitt i handa mi som gjorde slik at jeg ikke kan jobbe mere som frisør,halv-kvalt,rasert både hjemmet og livet mitt og barna mine som vitne!! haloooo..20tusen!???[:@][:@][:@]
wrææl sier jeg!!! 5tusen mere enn "di andre i lignende saker" pga barn til stede[:(][:(][:(] WTF...arg[:@]

ORIGINAL: jejagal

ORIGINAL: Lm81

føler for å klage stoort!!! fikk brev om erstatninga..20tusen!!!! for å ha blidd slådd,bitt i handa mi som gjorde slik at jeg ikke kan jobbe mere som frisør,halv-kvalt,rasert både hjemmet og livet mitt og barna mine som vitne!! haloooo..20tusen!???[:@][:@][:@]
wrææl sier jeg!!! 5tusen mere enn "di andre i lignende saker" pga barn til stede[:(][:(][:(] WTF...arg[:@]

WTF..!!??! Skjønner godt du vil klage..!!!!

sign!!!!!

ORIGINAL: kindersuprice

ORIGINAL: jejagal

ORIGINAL: Lm81

WTF..!!??! Skjønner godt du vil klage..!!!!

sign!!!!!

!

Må bærre ut me litt frustrasjon igjen..[>:] E såååå lei av alt akkurat no! Lei av kulda, får itj trent eller hold på me hobbyn min, dårlig søvn, my heim alein, trøtt osv.. sånn går tralten..[:'(] æ e sikkert itj alein, å har d itj så ille egentlig.. men e LEI!!!!mått bare ut me d en plass.. [&o]
! Ønske mæ en tur t syden i høst for å koble av... d må da gå ann? :)

Ha en fin dag jenter! [:)]

E en smule irritert over å ikke finn dene tråen me en gang! :P
Æ har VONT i ribbeina mine! og ikke for at lichja har snudd sæ og sparke i ribbeina min, NEIDA!! Vont og øm i ribbeina fordi at hode hennes e så langt opp at æ får vont!!! At d ikke jør vont t ho! Så ho snur sæ riktig veien!
+ at d e stikkinga nedi dær.. E d ho som fæste sæ??? Håpe ikke d, sku helst ha sett at ho hadde snudd sæ før ho starta me d.. OG d e verken legen eller jordmora forstår eller snakke onkli me mæ når æ nevne at æ e redd for at ho ikke ska snu sæ, i 2 uka til så kan ho jo snu sæ søl.... Ho har logge i seteleie i mange måneda nu!!! VÆR SÅ SNILL Å SNU DÆ LILLE VENN!!!
Og d jør vont i magen min..
Lei av onta nu, hadde vært så godt me en dag uten at d jør vont i sia, eller i bekkene, eller hode, eller kynnera bare æ bevege på mæ..
Og en smule energi hadde ikke vært å forakt, sånn at leiligheta hadde sett ut for en gangs skyld...

(puh, godt å få d ut... )

må bare få det ut en plass....
har murringer i magen på 3 dagen no.bekkenet er fortsatt eit helvete!!!
snart orker eg ikkje stå opp fra senga mer.
og i dag og i går har eg vert kvalm,har ikkje lyst på mat,halsbrannen er blitt verre....
har ikkje tålmodighet igjenn[:(]
føler bare for og gje opp alt for øyeblikket[:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: jcma

og i dag og i går har eg vert kvalm,har ikkje lyst på mat,halsbrannen er blitt verre....

ORIGINAL: jcma

Jeg er kvalm i dag igjen [&:]
Omgangssyken gav seg jo natt til i går! Også plutselig kvalm igjen i dag [:'(]

wæææ vi er helt fri for trykk i vannet i dag!!!!! [:@] så vitt det kommer ut noe når man slår på..jippi da kan man jo virkelig dusje...hehe [&:][:@][:'(]

Back
Topp