Bruker437mon
Forelsket i forumet
eg harså vondt i ryggen og beina mine e så hovne ser kje ut..i tillegg har eg en gutt me spysyka her [:(][:(][:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Og jeg blir jo ikke mindre fremover heller..
ORIGINAL: jejagal
ORIGINAL: Lm81
føler for å klage stoort!!! fikk brev om erstatninga..20tusen!!!! for å ha blidd slådd,bitt i handa mi som gjorde slik at jeg ikke kan jobbe mere som frisør,halv-kvalt,rasert både hjemmet og livet mitt og barna mine som vitne!! haloooo..20tusen!???[:@][:@][:@]
wrææl sier jeg!!! 5tusen mere enn "di andre i lignende saker" pga barn til stede[:(][:(][:(] WTF...arg[:@]
WTF..!!??! Skjønner godt du vil klage..!!!!
ORIGINAL: kindersuprice
ORIGINAL: jejagal
ORIGINAL: Lm81
føler for å klage stoort!!! fikk brev om erstatninga..20tusen!!!! for å ha blidd slådd,bitt i handa mi som gjorde slik at jeg ikke kan jobbe mere som frisør,halv-kvalt,rasert både hjemmet og livet mitt og barna mine som vitne!! haloooo..20tusen!???[:@][:@][:@]
wrææl sier jeg!!! 5tusen mere enn "di andre i lignende saker" pga barn til stede[:(][:(][:(] WTF...arg[:@]
WTF..!!??! Skjønner godt du vil klage..!!!!
sign!!!!!
ORIGINAL: jcma
må bare få det ut en plass....
har murringer i magen på 3 dagen no.bekkenet er fortsatt eit helvete!!!
snart orker eg ikkje stå opp fra senga mer.
og i dag og i går har eg vert kvalm,har ikkje lyst på mat,halsbrannen er blitt verre....
har ikkje tålmodighet igjenn[:(]
føler bare for og gje opp alt for øyeblikket[:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: jcma
må bare få det ut en plass....
har murringer i magen på 3 dagen no.bekkenet er fortsatt eit helvete!!!
snart orker eg ikkje stå opp fra senga mer.
og i dag og i går har eg vert kvalm,har ikkje lyst på mat,halsbrannen er blitt verre....
har ikkje tålmodighet igjenn[:(]
føler bare for og gje opp alt for øyeblikket[:(][:(][:(][:(]