Håper blødningene gir segHar faktisk ikke tatt kontakt enda, har hatt noen små blødninger, så skal på tul på onsdag for å se hvordan det går før jeg tar kontakt med helsestasjonen tenker jeg. Men blir midtbyen helsestasjon ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper blødningene gir segHar faktisk ikke tatt kontakt enda, har hatt noen små blødninger, så skal på tul på onsdag for å se hvordan det går før jeg tar kontakt med helsestasjonen tenker jeg. Men blir midtbyen helsestasjon ja![]()
Samme her, helt sinnsykt. Har fått så stor rumpe og hoftene er snart på bredde med en låvedør. Føler meg dritt selv om jeg er så takknemlig for å være gravid igjen. Opplevde ikke dette i de andre svangerskapene.. får på meg de trangeste jeansene, men de er så vonde og ubehagelige å ha på nå at fy... vil bare gjemme meg i store klær og være i hiet mitt til desemberAndre som føler at buksene strammer? De er ikke for trange, men føler det presser og er ubehagelig. Er bare 5+0magen har kommet tidlig i de andre svangerskapene, men håper jeg kan gå i de vanlige klærne i noen uker til altså

Har lagt på meg 4 kg allerede.Noen som føler seg litt "tung" allerede? Synes det er tidlig å kjenne på det i uke 12/13, den veldige tyngdefølelsen i bekkenet, og at magen har poppet såpass så tidlig.

Magen har også poppet her så jeg må gå i store klær for å unngå spørsmål. Er ganske slank fra før så kulen syns godt.. men skal sies at dette er fjerde svangerskap på 14 mnd så kanskje ikke så rart kroppen husker.Noen som føler seg litt "tung" allerede? Synes det er tidlig å kjenne på det i uke 12/13, den veldige tyngdefølelsen i bekkenet, og at magen har poppet såpass så tidlig.
ingenting føles komfortabelt å ha på. Hadde nettopp nådd målvekten min etter forrige svangerskap, men er allerede opp 5kg igjen på tross av lite matlyst. Kjenner det er liiiiitt utfordrende å tenke på, og det hadde jeg ikke trodd skulle bli et problem.
jeg går bare rundt å spiser kjedelig mat for å være litt menneskelig og ikke alt for uggen. Og det eneste jeg har lyst på - får jeg ikke kjøpt her jeg bor. Kylling karri fra big bite
teller ned dager/uker til ferie så jeg kan raide plasser i Norge for big bite
altså for et problem..stakkars mannen han er helt oppgitt når middagen skal planlegges 
Sånn har jeg det og.. mannen er også veldig oppgitt, men har lært etter forrige runde at det jeg sier jeg har lyst på nå ikke nødvendigvis frister om 30 min så når han er på butikken pleier han alltid å ringe å dobbeltsjekke hva som frister nå. Verdens mest tålmodige mannJeg har så lyst på matlyst, men ingenting er godt ! vil seriøst sette meg ned å griiine av detjeg går bare rundt å spiser kjedelig mat for å være litt menneskelig og ikke alt for uggen. Og det eneste jeg har lyst på - får jeg ikke kjøpt her jeg bor. Kylling karri fra big bite
altså for et problem..stakkars mannen han er helt oppgitt når middagen skal planlegges
![]()

Er så slitsomt når det er sånn! Haha, nå fikk jeg lyst på kylling karri fra big bite jeg ogsåJeg har så lyst på matlyst, men ingenting er godt ! vil seriøst sette meg ned å griiine av detjeg går bare rundt å spiser kjedelig mat for å være litt menneskelig og ikke alt for uggen. Og det eneste jeg har lyst på - får jeg ikke kjøpt her jeg bor. Kylling karri fra big bite
![]()

Jaa, det ender fort opp med at han bare må kjøpe inn litt diverse, også satse på at jeg får lyst på en av de når maten skal lagesSånn har jeg det og.. mannen er også veldig oppgitt, men har lært etter forrige runde at det jeg sier jeg har lyst på nå ikke nødvendigvis frister om 30 min så når han er på butikken pleier han alltid å ringe å dobbeltsjekke hva som frister nå. Verdens mest tålmodige mann![]()

Helt forferdeligEr så slitsomt når det er sånn! Haha, nå fikk jeg lyst på kylling karri fra big bite jeg også![]()

Samme her!!Jeg er ikke 12 uker på vei en gang, men føler meg gigantisk.midjen er plutselig borte, og magen er svær.
![]()
Føler med deg! Er kanskje sånn det ofte blir med to tette? Får håpe magen bare kommer tidligere og at man ikke blir så mye større til slutt. Jeg håper noen fine sommerkjoler kan gjøre at jeg føler meg litt bedre med stor mage tidlig Ja, magemusklene har sikkert ikke hatt tid til å komme helt tilbake. Livmoren utvider seg raskere, og så kommer jo luft, i mitt tilfelle cyste og alt mulig annet på toppenSamme her!!Føler med deg! Er kanskje sånn det ofte blir med to tette? Får håpe magen bare kommer tidligere og at man ikke blir så mye større til slutt. Jeg håper noen fine sommerkjoler kan gjøre at jeg føler meg litt bedre med stor mage tidlig
Er 12+4 ca, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å skjule det en uke til på jobb (vil vente på NIPT og ny TOUL neste uke).