Klagetråd

Mini våknet 05.30 i dag, dette etter å ha surklet og snorket hele natten. Jeg er også blitt syk, og skal da ta vare på en sutrete baby, med sparsommelig søvn, mens jeg helst bare vil legge meg under dyna selv. :dead:
Uff,så kjedelig :confused: Hvor gammel er han?
Masse god bedring til begge to :Heartpink

Nettopp fylt 7 måneder :Heartred Han er heldigvis på bedringens vei!
Ååå lille venn, han er jo skikkelig baby da :Heartpink Blir kjekt med to tette da,tenk hvor mye glede de får av hverandre ❤️
Mine er jo så spredt, fra 2009-2026 med denne :smiley-bounce022

Ååå lille venn, han er jo skikkelig baby da :Heartpink Blir kjekt med to tette da,tenk hvor mye glede de får av hverandre ❤️
Mine er jo så spredt, fra 2009-2026 med denne :smiley-bounce022
Jepp, og det er så fælt når de er syke. :sorry:
Det blir spennende, veldig spennende:hilarious: jeg har en 2012-utgave også, tror egentlig han føler seg ferdig med småsøsken. :laughing002

Jepp, og det er så fælt når de er syke. :sorry:
Det blir spennende, veldig spennende:hilarious: jeg har en 2012-utgave også, tror egentlig han føler seg ferdig med småsøsken. :laughing002
Ja,det er helt grusomt :confused: Man føler seg så hjelpesløs også!
Hehe,jeg skjønner han godt, min som blir 17 år før denne kommer føler nok mye på det samme :smiley-bounce022 2013 modellen gidder ikke hvis det blir gutt :hilarious: (hun har jo to brødre alt), men er veldig spent da :Heartpink 2019 modellen er veldig stolt og kry og har såå mange spm :Heartpink

Ja,det er helt grusomt :confused: Man føler seg så hjelpesløs også!
Hehe,jeg skjønner han godt, min som blir 17 år før denne kommer føler nok mye på det samme :smiley-bounce022 2013 modellen gidder ikke hvis det blir gutt :hilarious: (hun har jo to brødre alt), men er veldig spent da :Heartpink 2019 modellen er veldig stolt og kry og har såå mange spm :Heartpink
Hahah, forståelig det ja. Eldste har to små hos far og. Har kun brødre da, men han ønsker ikke noe søster heller, så vi får se. :laughing002
Gøy for 19-modellen da :Heartred

Hahah, forståelig det ja. Eldste har to små hos far og. Har kun brødre da, men han ønsker ikke noe søster heller, så vi får se. :laughing002
Gøy for 19-modellen da :Heartred
Blir nok annerledes når babyen kommer uansett :Heartpink De kan virke uinteressert og lite interessert,men blir stolt når de ser babyen :happy:
Ja, minstemann er meget klar for storebror rollen :happy:

Back
Topp