Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle vert 39+ 3 nå (og med min historie allerede født). Huff og huff! Vondt å begynne på ny igjen, håper så inderlig denne sitter 

Uff! Følte på det selv når jeg har slettet info i Preglife. Vi krysser fingre for at den sitterHuff, lastet ned appene Nørs og preglife. Det gjorde vondt at det som poppet opp var jenta vi mistetSkulle vert 39+ 3 nå (og med min historie allerede født). Huff og huff! Vondt å begynne på ny igjen, håper så inderlig denne sitter
![]()

Det håper jeg å på dine vegner uffHuff, lastet ned appene Nørs og preglife. Det gjorde vondt at det som poppet opp var jenta vi mistetSkulle vert 39+ 3 nå (og med min historie allerede født). Huff og huff! Vondt å begynne på ny igjen, håper så inderlig denne sitter
![]()
Åhhhh, sender deg varme tankerLille sjarmøren våknet kl 3, og var våken til kl 7 i morges. Det var ikke bare godt humør akkurat, sint, sliten, og umulig å legge igjen. Jeg eeer så sliten![]()

Skal til legen imorgen og regner med han ordner resept på Cyclogest etter klarsignal fra overlegen på sykehuset. Og ber av hele mitt hjerte at det hjelper 

Det trenger ikke å være noe, husk detEr så lei spotting og usikkerheten den medbringer!Skal til legen imorgen og regner med han ordner resept på Cyclogest etter klarsignal fra overlegen på sykehuset. Og ber av hele mitt hjerte at det hjelper
![]()

Satser på at det er positivt symptom da. Jeg har ikke kjent det foreløpig men husker det fra forrige graviditet.Jeg har sååå vondt i ryggen, vet ikke om det er pga graviditeten eller utenom,kan slite med ryggen i perioder... Men nå er det konstant enkelte dager,hjelper ikke på at jeg har en jobb med en del løft og sitting på gulv (barnehage)![]()
Det hørtes ikke noe kult ut, men symptomer er hvertfall er godt tegn om ikke annetAssa…. Jeg er ekstremt kvalm, våkner 3 om natta og må kaste opp, jeg har vært ekstremt kvalm i 2 uker og er 5+5 ifølge kalenderen![]()
![]()
Fått vondt i korsryggen som første symptom hver gang. Skjønte jeg var gravid før testen sa noe nåJeg har sååå vondt i ryggen, vet ikke om det er pga graviditeten eller utenom,kan slite med ryggen i perioder... Men nå er det konstant enkelte dager,hjelper ikke på at jeg har en jobb med en del løft og sitting på gulv (barnehage)![]()

Å nei, så fælt!Assa…. Jeg er ekstremt kvalm, våkner 3 om natta og må kaste opp, jeg har vært ekstremt kvalm i 2 uker og er 5+5 ifølge kalenderen![]()
![]()
Tenker du å prøve noe kvalmestillende?Uff, vedvarer det da?Fått vondt i korsryggen som første symptom hver gang. Skjønte jeg var gravid før testen sa noe nå![]()
Kvalmen kommer nok neste uke også tenker jeg 
Ja, og nei. Jeg var i en ulykke i fjor, så jeg fikk jo store bekkenleddsmerter, og da gikk det aldri over, og bare ble verre. Med første roet det seg i løpet av noen uker.Uff, vedvarer det da?
Jeg kjenner det sliter på,har så vondt at jeg vurderer om jeg skal ringe legen, må se an et par dager til på jobb, men i dag har det vært galeKvalmen kommer nok neste uke også tenker jeg
![]()
Har gått noxvea, tok 2 igår når jeg la meg og kvalmen kom litt på cettermiddag rundt 2-3 TiaÅ nei, så fælt!Tenker du å prøve noe kvalmestillende?

Ja jeg hører det at det er ett godt tegnDet hørtes ikke noe kult ut, men symptomer er hvertfall er godt tegn om ikke annet![]()