Klagetråd

Huff, lastet ned appene Nørs og preglife. Det gjorde vondt at det som poppet opp var jenta vi mistet :sad015 Skulle vert 39+ 3 nå (og med min historie allerede født). Huff og huff! Vondt å begynne på ny igjen, håper så inderlig denne sitter :Heartred:smiley-angelic001
Uff! Følte på det selv når jeg har slettet info i Preglife. Vi krysser fingre for at den sitter:Heartpink

Jeg har sååå vondt i ryggen, vet ikke om det er pga graviditeten eller utenom,kan slite med ryggen i perioder... Men nå er det konstant enkelte dager,hjelper ikke på at jeg har en jobb med en del løft og sitting på gulv (barnehage) :oops:

Er så lei spotting og usikkerheten den medbringer! :sad015 Skal til legen imorgen og regner med han ordner resept på Cyclogest etter klarsignal fra overlegen på sykehuset. Og ber av hele mitt hjerte at det hjelper :Heartred
Det trenger ikke å være noe, husk det:) håper du får målt HCG å ser stigning og at legen kan gi deg berolige deg, vet det ikke er noe godt å være i den usikkerheten det. Krysser fingre for deg
:Heartred

Jeg har sååå vondt i ryggen, vet ikke om det er pga graviditeten eller utenom,kan slite med ryggen i perioder... Men nå er det konstant enkelte dager,hjelper ikke på at jeg har en jobb med en del løft og sitting på gulv (barnehage) :oops:
Satser på at det er positivt symptom da. Jeg har ikke kjent det foreløpig men husker det fra forrige graviditet. :)

Fått vondt i korsryggen som første symptom hver gang. Skjønte jeg var gravid før testen sa noe nå :laughing002

Fått vondt i korsryggen som første symptom hver gang. Skjønte jeg var gravid før testen sa noe nå :laughing002
Uff, vedvarer det da?
Jeg kjenner det sliter på,har så vondt at jeg vurderer om jeg skal ringe legen, må se an et par dager til på jobb, men i dag har det vært gale :arghh: Kvalmen kommer nok neste uke også tenker jeg :yuck:

Uff, vedvarer det da?
Jeg kjenner det sliter på,har så vondt at jeg vurderer om jeg skal ringe legen, må se an et par dager til på jobb, men i dag har det vært gale :arghh: Kvalmen kommer nok neste uke også tenker jeg :yuck:
Ja, og nei. Jeg var i en ulykke i fjor, så jeg fikk jo store bekkenleddsmerter, og da gikk det aldri over, og bare ble verre. Med første roet det seg i løpet av noen uker.
Nå håper jeg at det ikke blir like langvarig.
Håper det går over for deg❤️

Mini våknet 05.30 i dag, dette etter å ha surklet og snorket hele natten. Jeg er også blitt syk, og skal da ta vare på en sutrete baby, med sparsommelig søvn, mens jeg helst bare vil legge meg under dyna selv. :dead:

Back
Topp