Klagetråd

Andre som føler at buksene strammer? De er ikke for trange, men føler det presser og er ubehagelig. Er bare 5+0 :hilarious: magen har kommet tidlig i de andre svangerskapene, men håper jeg kan gå i de vanlige klærne i noen uker til altså
Samme her, helt sinnsykt. Har fått så stor rumpe og hoftene er snart på bredde med en låvedør. Føler meg dritt selv om jeg er så takknemlig for å være gravid igjen. Opplevde ikke dette i de andre svangerskapene.. får på meg de trangeste jeansene, men de er så vonde og ubehagelige å ha på nå at fy... vil bare gjemme meg i store klær og være i hiet mitt til desember

Har laget en batch med grøtpinner, og to batcher med matmuffins til bebis i dag, har også gått en liten tur med han i vognen, og jeg er helt fullstendig knekt. Bekkenet er så vondt. Håper virkelig ikke det blir så ille som i fjor. Det makter jeg faktisk ikke:sad010

Er i en skikkelig krevende periode med storesnupp som blir to etter sommeren.. opp klokka 04.10 HVER DAG, masse sutring og gråt, og har plutselig begynt å slå og bite når han blir sinna og frustrert… grrrr

Det er litt omstillinger på jobb for tiden kjenner jeg blir så frustrert og ikke klarer å regulere meg som jeg pleier, nå bobler det over og jeg kjenner jeg blir så irritert at jeg rister… Så i dag sa en kollega: «du er som en lemmen - du må passe på så du ikke sprekker!». Som om det hjalp!

Noen som føler seg litt "tung" allerede? Synes det er tidlig å kjenne på det i uke 12/13, den veldige tyngdefølelsen i bekkenet, og at magen har poppet såpass så tidlig.

Noen som føler seg litt "tung" allerede? Synes det er tidlig å kjenne på det i uke 12/13, den veldige tyngdefølelsen i bekkenet, og at magen har poppet såpass så tidlig.
Har lagt på meg 4 kg allerede. :whacky011
Jeg føler meg tung i kroppen av utmattelse mest. Det er så ille at det føles ut som om jeg blir holdt nede av bly.
Jeg er bare 10+ og magen har også poppet. Den ser like oppblåst ut morgen som kveld, men har en ganske stor eggstokkcyste også ved siden av svangerskapet, så det hjelper nok ikke på.
Bekkenet er smertefullt, så det blir interessant med jobbstart, men jeg må prøve. For hvis ikke så blir ikke samboer å finne ut av dagene alene med baby, og jeg blir sikkert å blande meg også. :hilarious:

Jeg håper litt at det verste av ubehaget kommer av cysten som presser, og at jeg kan få litt lindring når den sprekker.

Magen har også poppet her så jeg må gå i store klær for å unngå spørsmål. Er ganske slank fra før så kulen syns godt.. men skal sies at dette er fjerde svangerskap på 14 mnd så kanskje ikke så rart kroppen husker.

Er nå i uke 9 og syns magen har poppet litt, men ikke så det er spesielt synlig.

Jeg er litt tjukk fra før, så har egentlig alltid sett litt gravid ut fra sida. Syns derfor ikke jeg ser gravid ut ennå, men jeg er veldig oppblåst da

Følte meg plutselig veldig gravid ute på ærender i dag. Klarer liksom ikke holde magen inne lenger :laughing002 ingenting føles komfortabelt å ha på. Hadde nettopp nådd målvekten min etter forrige svangerskap, men er allerede opp 5kg igjen på tross av lite matlyst. Kjenner det er liiiiitt utfordrende å tenke på, og det hadde jeg ikke trodd skulle bli et problem.

Jeg også føler meg konstant tung, sliten og helt uten energi. Har også ekstrem appetitt og føler jeg må spise hele tiden, ellers blir jeg kvalm. Fordøyelsen går så tregt at det ikke akkurat hjelper på følelsen heller… I tillegg er jeg suuuper oppblåst og føler jeg holder masse vann i kroppen.
Så den vekta må jeg bare prøve å snu ryggen til fordi det synes jeg er verst å godta :facepalm:

Jeg har så lyst på matlyst, men ingenting er godt ! vil seriøst sette meg ned å griiine av det:laughing002 jeg går bare rundt å spiser kjedelig mat for å være litt menneskelig og ikke alt for uggen. Og det eneste jeg har lyst på - får jeg ikke kjøpt her jeg bor. Kylling karri fra big bite:smiley-angry017teller ned dager/uker til ferie så jeg kan raide plasser i Norge for big bite:laughing002 altså for et problem..stakkars mannen han er helt oppgitt når middagen skal planlegges :wtf:

Jeg har så lyst på matlyst, men ingenting er godt ! vil seriøst sette meg ned å griiine av det:laughing002 jeg går bare rundt å spiser kjedelig mat for å være litt menneskelig og ikke alt for uggen. Og det eneste jeg har lyst på - får jeg ikke kjøpt her jeg bor. Kylling karri fra big bite:smiley-angry017teller ned dager/uker til ferie så jeg kan raide plasser i Norge for big bite:laughing002 altså for et problem..stakkars mannen han er helt oppgitt når middagen skal planlegges :wtf:
Sånn har jeg det og.. mannen er også veldig oppgitt, men har lært etter forrige runde at det jeg sier jeg har lyst på nå ikke nødvendigvis frister om 30 min så når han er på butikken pleier han alltid å ringe å dobbeltsjekke hva som frister nå. Verdens mest tålmodige mann :Heartbigred

Er så slitsomt når det er sånn! Haha, nå fikk jeg lyst på kylling karri fra big bite jeg også :laughing002

Sånn har jeg det og.. mannen er også veldig oppgitt, men har lært etter forrige runde at det jeg sier jeg har lyst på nå ikke nødvendigvis frister om 30 min så når han er på butikken pleier han alltid å ringe å dobbeltsjekke hva som frister nå. Verdens mest tålmodige mann :Heartbigred
Jaa, det ender fort opp med at han bare må kjøpe inn litt diverse, også satse på at jeg får lyst på en av de når maten skal lages :laughing002

Jeg er ikke 12 uker på vei en gang, men føler meg gigantisk. :sad010 midjen er plutselig borte, og magen er svær. :hungover:

Jeg er ikke 12 uker på vei en gang, men føler meg gigantisk. :sad010 midjen er plutselig borte, og magen er svær. :hungover:
Samme her!! :dead:Føler med deg! Er kanskje sånn det ofte blir med to tette? Får håpe magen bare kommer tidligere og at man ikke blir så mye større til slutt. Jeg håper noen fine sommerkjoler kan gjøre at jeg føler meg litt bedre med stor mage tidlig :)
Er 12+4 ca, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å skjule det en uke til på jobb (vil vente på NIPT og ny TOUL neste uke).

Samme her!! :dead:Føler med deg! Er kanskje sånn det ofte blir med to tette? Får håpe magen bare kommer tidligere og at man ikke blir så mye større til slutt. Jeg håper noen fine sommerkjoler kan gjøre at jeg føler meg litt bedre med stor mage tidlig :)
Er 12+4 ca, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å skjule det en uke til på jobb (vil vente på NIPT og ny TOUL neste uke).
Ja, magemusklene har sikkert ikke hatt tid til å komme helt tilbake. Livmoren utvider seg raskere, og så kommer jo luft, i mitt tilfelle cyste og alt mulig annet på toppen:p
Vi får håpe på det. Føler meg ille nå!

Back
Topp