Mummitrolle
Forumet er livet
Sååå gøy med flere som var gravid for mange år siden, sist var 13 år siden.Hei dere. Jeg synes dagene og ukene går så sakte. Har null energi, føler meg tung til sinns og blir frustrert over at jeg føler det sånn
Det er 14 år siden jeg var gravid sist og kan ikke huske at første trimester føltes så tungt, men jeg var nok litt lettere til sinns den gangen med ett annet utgangspunkt når det kom til helse og ymse plager som jeg har nå. Jeg føler jeg har hue inni ett vakuum på en måte og prøver bare å gjøre det beste ut av hver enkelt dag, men det er ikke mye gnist å spore, håper virkelig det vil føles bedre etterhvert! Føler både på en slags skam og frykt over at jeg er så tung til sinns, fordi jeg vil jo være hoppende glad ettersom denne graviditeten også er veldig ønska og velkommen!![]()
Men ja, kan ja, tror vi er mange i samme båt om å føle som du føler... Jeg følte det heller ikke sånt med de 2 andre svangerskapene mine. Men da hadde jeg heller ingen bekymringer... Nå vet jeg mer, bekymrer meg mer. Bekymringen kommer jaggu med alderen sa mormi, å det stemmer jaggu meg
vi får prøve å gjøre det beste utav situasjonen! Å håper det hjelper å høre at vi er flere som føler det sånt.

Har tenkt på om jeg føler meg litt nedfor fordi energien er på bunn, eller om energien er på bunn nettopp fordi jeg føler meg så nedfor og lei. Sikkert en god kombo vil jeg tro.