Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Problemer med instrumentet så mange analyser (inkludert hcg) fungerer ikke... jeg skal hjem om halvtimes tid og reiser i ettermiddag og er borte til torsdag. Kan ikke vente så lenge på svar
vurderer å ringe inn til kveldsvakten å be de sjekke, men da blir det jo å fortelle til kollega at jeg er gravid 
Blodprøven jeg tok 09:30 i dag på jobb er enda ikke klarProblemer med instrumentet så mange analyser (inkludert hcg) fungerer ikke... jeg skal hjem om halvtimes tid og reiser i ettermiddag og er borte til torsdag. Kan ikke vente så lenge på svar
vurderer å ringe inn til kveldsvakten å be de sjekke, men da blir det jo å fortelle til kollega at jeg er gravid
![]()
Tydeligvis flere badenumfer her!Klager over badevann. Hvem i all verden orker å bade i 37 grader. Er jo iskaldt.![]()
![]()
liker også å ligge i lavabad! Å kommer til å savne det sååå mye!
Ja, skrev i tråden for våre tester! Svaret kom etter jeg var dratt hjem, men workbestie som bor rett ved stakk innom for å sjekke for megFikk du svar?![]()
Det er verdens beste workbestieJa, skrev i tråden for våre tester! Svaret kom etter jeg var dratt hjem, men workbestie som bor rett ved stakk innom for å sjekke for meg

Ja absolutt ei fantastisk dame, men tror hun var nesten like spent som megDet er verdens beste workbestie![]()

Skjønner det!Ja absolutt ei fantastisk dame, men tror hun var nesten like spent som meg![]()

Hate de jobb buksene!Buksene på jobb varierer sånn i str og fasong og i dag fikk jeg en som var skikkelig stram over magen.. blir uggen av å ha den på![]()

Trodde man ble trøtt av å være gravid.Tror det er veldig vanlig å våkne tidligere når man er gravid. Eller en oppvåkning midt på natta. Sånn har det vært for meg også!Får ikke sove, to timer til jeg må stå opp, var samme i gårTrodde man ble trøtt av å være gravid.
Åja, det visste jeg ikke! Kroppen øver seg på det som kommer kanskjeTror det er veldig vanlig å våkne tidligere når man er gravid. Eller en oppvåkning midt på natta. Sånn har det vært for meg også!
jeg hadde ikke sovet et eneste øyeblikk før klokka ble over 06 i natt