***Klagetråd***

Guuud jeg er så bekymra over at jeg ikke har noen symptomer. :bag:

Blodprøven jeg tok 09:30 i dag på jobb er enda ikke klar :smiley-ashamed004 Problemer med instrumentet så mange analyser (inkludert hcg) fungerer ikke... jeg skal hjem om halvtimes tid og reiser i ettermiddag og er borte til torsdag. Kan ikke vente så lenge på svar :dead: vurderer å ringe inn til kveldsvakten å be de sjekke, men da blir det jo å fortelle til kollega at jeg er gravid :smiley-ashamed004

Blodprøven jeg tok 09:30 i dag på jobb er enda ikke klar :smiley-ashamed004 Problemer med instrumentet så mange analyser (inkludert hcg) fungerer ikke... jeg skal hjem om halvtimes tid og reiser i ettermiddag og er borte til torsdag. Kan ikke vente så lenge på svar :dead: vurderer å ringe inn til kveldsvakten å be de sjekke, men da blir det jo å fortelle til kollega at jeg er gravid :smiley-ashamed004

Fikk du svar? ♥️

Klager over badevann. Hvem i all verden orker å bade i 37 grader. Er jo iskaldt. :bag: :hilarious:

I dag er jeg enten kvalm eller skrubbsulten. Ingen mellomting :banghead:

Klager over at jeg har fått UVI men legevakta ikke vil ta meg inn før i mårra. Skjønner at det ikke er noe alvorlig, men blir jo ekstra bekymra over alle ting man vet ikke er bra for svangerskapet.

Får ikke sove, to timer til jeg må stå opp, var samme i går:arghh: Trodde man ble trøtt av å være gravid.
Tror det er veldig vanlig å våkne tidligere når man er gravid. Eller en oppvåkning midt på natta. Sånn har det vært for meg også!

Tror det er veldig vanlig å våkne tidligere når man er gravid. Eller en oppvåkning midt på natta. Sånn har det vært for meg også!
Åja, det visste jeg ikke! Kroppen øver seg på det som kommer kanskje:smiley-ashamed004 jeg hadde ikke sovet et eneste øyeblikk før klokka ble over 06 i natt:hilarious:

Inatt begynte mellomste med oppkast så vi har fått omgangssyken i hus…. Håper bare virkelig vi kan klare å slippe unna vi andre. Men jeg har gått å følt meg uggen i hele dag. Men vet ikke om det er pga lite søvn, graviditet eller starten på omgangssyken. Ja og er fra før av forskjøla… så i dag må det være lov å klage.

Jeg syns tiden går så seint. Føles som jeg har vært 5 uker i ukesvis. Jeg var så glad når jeg runda 8 uker sist, endelig noe å «snakke om». Altså ikke med andre, men bare, framgang liksom. Så mista jeg i uke 8, og nå vil jeg bare komme meg til helsikkes forbiiiiiii uke 8. Og det er en eeeeeevighet til.

Back
Topp