***Klagetråd***

5 timerwsøvn etter nattevakt å skal på natt igjen! :wideyed: håper virkelig Jon blund stikker innom meg for å gi meg en ettermiddagshvil! :hilarious:

Av alle ting.. Skulle så ønske kvalmen kom snart. Sist gang husker jeg bare at jeg kastet opp i uke 7 men ikke egentlig når det begynte. Den eneste gangen det gikk bra kastet jeg opp Alle andre ganger abort. Redd for BO og MA.. Det er så kjipt å «være gravid» men så blir det bare ikke likevel :/

Av alle ting.. Skulle så ønske kvalmen kom snart. Sist gang husker jeg bare at jeg kastet opp i uke 7 men ikke egentlig når det begynte. Den eneste gangen det gikk bra kastet jeg opp Alle andre ganger abort. Redd for BO og MA.. Det er så kjipt å «være gravid» men så blir det bare ikke likevel :/
Jeg har ikke vært kvalm ennå (6+3), bare noen småe kvalmebyger som har komt om jeg for eksempel har stått for lenge i dusjen, som har gått over med et glass vann. Tenker at alle graviditeter er forskjellige! Med min første var jeg kvalm fra uke 7 til uke 10. Vi kan jo tenke at vi er heldige også som slepper :love7

Nå ble jeg plutselig skikkelig redd for at noe går galt..

Begynte å få sting-følelse i hele magen for en halvtimes tid siden når jeg la meg, kombinert med mye kvalme og litt hodepine. Ble bare verre og verre, og stakk og gjorde veldig vondt i hele magen i 20 minutt ca.. kjentes ut som ganske skarp smerte blandet med luftsmerter. Å flytte meg fra side til side var jævlig. Ligger nå på høyre side, har tatt en paracet så er blitt litt bedre, men kjenner enda litt skarp murring/smerte.
Noen som har vært borti noe sånt selv? :oops: 5+3 i dag..

Nå ble jeg plutselig skikkelig redd for at noe går galt..

Begynte å få sting-følelse i hele magen for en halvtimes tid siden når jeg la meg, kombinert med mye kvalme og litt hodepine. Ble bare verre og verre, og stakk og gjorde veldig vondt i hele magen i 20 minutt ca.. kjentes ut som ganske skarp smerte blandet med luftsmerter. Å flytte meg fra side til side var jævlig. Ligger nå på høyre side, har tatt en paracet så er blitt litt bedre, men kjenner enda litt skarp murring/smerte.
Noen som har vært borti noe sånt selv? :oops: 5+3 i dag..
Hvordan går det med deg? Jeg hadde nok ringt legevakta om jeg hadde opplevd det :Heartred

I går sovna jeg sånn 19.30 da jeg la storesøster, og endte opp med å nesten sove gjennom til kl. 6 om morran. Våkna litt her og der, men still! Føler meg mer uthvilt i dag, men jeg har jo ikke tid til å sove 10-12 timer hver natt! Hater denne trøttheten.

Mannen og mini på 11 mnd er blitt forskjøla så liiite søvn på natta for tiden….

Rosa blødning i dag tidlig, var ingenting i går kveld. Vært mye sånn denne uka, så er egentlig litt bekymret. Har legetime på tirsdag, men vet ikke om jeg burde ringe legekontoret i dag :sorry:

Så da har jeg vært hos legen pga svak blødning flere ganger denne uka. Ble sjekket "utvendig og innvendig". Har ihvertfall ikke gått så lenge som den vanlige utregningen mener (6+5). Ingen hjertelyd, men de så noe der.
Hcg blodprøve på mandag og torsdag, ny legetime på fredag.
Men etter timen har jeg blødd mer, så prøver å trøste meg med at jeg har ikke vondt så det er sikkert fordi de rota litt rundt det nede.

Så da har jeg vært hos legen pga svak blødning flere ganger denne uka. Ble sjekket "utvendig og innvendig". Har ihvertfall ikke gått så lenge som den vanlige utregningen mener (6+5). Ingen hjertelyd, men de så noe der.
Men etter timen har jeg blødd mer, så prøver å trøste meg med at jeg har ikke vondt så det er sikkert fordi de rota litt rundt det nede.
Krysser fingrene for at alt er bra, blødning er alltid skremmende, men det er positivt at det ble sett noe der inne :Heartred

Krysser fingrene for deg! :Heartred

Back
Topp