Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Problemer med instrumentet så mange analyser (inkludert hcg) fungerer ikke... jeg skal hjem om halvtimes tid og reiser i ettermiddag og er borte til torsdag. Kan ikke vente så lenge på svar
vurderer å ringe inn til kveldsvakten å be de sjekke, men da blir det jo å fortelle til kollega at jeg er gravid 
Blodprøven jeg tok 09:30 i dag på jobb er enda ikke klarProblemer med instrumentet så mange analyser (inkludert hcg) fungerer ikke... jeg skal hjem om halvtimes tid og reiser i ettermiddag og er borte til torsdag. Kan ikke vente så lenge på svar
vurderer å ringe inn til kveldsvakten å be de sjekke, men da blir det jo å fortelle til kollega at jeg er gravid
![]()
Tydeligvis flere badenumfer her!Klager over badevann. Hvem i all verden orker å bade i 37 grader. Er jo iskaldt.![]()
![]()
liker også å ligge i lavabad! Å kommer til å savne det sååå mye!
Ja, skrev i tråden for våre tester! Svaret kom etter jeg var dratt hjem, men workbestie som bor rett ved stakk innom for å sjekke for megFikk du svar?![]()
Det er verdens beste workbestieJa, skrev i tråden for våre tester! Svaret kom etter jeg var dratt hjem, men workbestie som bor rett ved stakk innom for å sjekke for meg

Ja absolutt ei fantastisk dame, men tror hun var nesten like spent som megDet er verdens beste workbestie![]()

Skjønner det!Ja absolutt ei fantastisk dame, men tror hun var nesten like spent som meg![]()