***Klagetråd***

Nå har jeg fallt mine første gravid tårer :sad010 Ba mannen pent om å sette på kjolevask slik at de rakk å tørke så jeg kan pakke med meg til kurs. Jeg måtte ut en del ærend etter barna var lagt så derfor jeg ikke gjorde det. Snille, fine mannen min ordnet jo dette for meg uten å nøle, men når jeg skulle henge dem opp nå manglet to av kjolene. Han hadde kun satt på vask fra kurven på vaskerommet. Han hadde glemt å sjekke kurven på badet. Og jeg begynte å gråte. Helt hysterisk. Ikke fordi jeg var sint på han eller noe slikt. Ble bare så skuffa over at 2 av kjolene jeg ønsket å ha med ikke var vasket allikevel :hilarious: Er morsomt nå da. Stakkar mannen ble superstressa :hilarious:

Klager over at legen ikke bare skjønner hvor mye jeg venter på svar på hcg, og kan logge seg inn en liiiiten tur for å sende meg svaret :hilarious:

Jeg ammer fortsatt på natt og han lille våkner ca hver 2 time og det har han gjort siden han ble født.. merker jeg er såå sliten av usammenhengende søvn og graviditetstrøttheten hjelper ikke… nå skal vi prøve å redusere antall amminger og tilslutt stoppe helt.. men er ikke enkelt når han blir så fortvila.. Vurderer også å be om en sykemelding men sitter langt inne å gjøre det..

Jeg ammer fortsatt på natt og han lille våkner ca hver 2 time og det har han gjort siden han ble født.. merker jeg er såå sliten av usammenhengende søvn og graviditetstrøttheten hjelper ikke… nå skal vi prøve å redusere antall amminger og tilslutt stoppe helt.. men er ikke enkelt når han blir så fortvila.. Vurderer også å be om en sykemelding men sitter langt inne å gjøre det..
Du gjør en formidabel jobb for to barn, ene sørger du for mat til med din egen kropp. Den andre lager kroppen din. Jeg synes du bør sykmelde deg når du sover så lite. Du skal jo ha energi til å fullføre et helt svangerskap, fødsel og en barsel tid :Heartred

Jeg er såpass at jeg tenker at min daglige leder tar ikke meg i hånda og takker meg for å ha prioritert jobben fremfor min familie..ikke får jeg bonus på jobb for det heller. Men hjemme får jeg både takk og flere bonuser for å prioritere familien og meg selv :Heartred

Du gjør en formidabel jobb for to barn, ene sørger du for mat til med din egen kropp. Den andre lager kroppen din. Jeg synes du bør sykmelde deg når du sover så lite. Du skal jo ha energi til å fullføre et helt svangerskap, fødsel og en barsel tid :Heartred

Jeg er såpass at jeg tenker at min daglige leder tar ikke meg i hånda og takker meg for å ha prioritert jobben fremfor min familie..ikke får jeg bonus på jobb for det heller. Men hjemme får jeg både takk og flere bonuser for å prioritere familien og meg selv :Heartred
Tusen takk for støtte :Heartred :Heartred Var akkurat dette jeg trengte å høre nå.. :Heartred og du har jo helt rett med tanke på jobben. Ingen som takker for det nei. Føler også det er viktigere å prioritere familien og meg selv, men så vanskelig å gjennomføre i praksis.

Rødbrun utflod. Er så redd.. Ikke vondt. Men er bare superredd for at noe er galt. Kan ikke huske å ha opplevd det i de forrige graviditetene. Tok celleprøve og innvendig ul på tirsdag, men føler det er for lenge siden til at det er det som er grunnen..

Tusen takk for støtte :Heartred :Heartred Var akkurat dette jeg trengte å høre nå.. :Heartred og du har jo helt rett med tanke på jobben. Ingen som takker for det nei. Føler også det er viktigere å prioritere familien og meg selv, men så vanskelig å gjennomføre i praksis.
Godt å høre :Heartred Det er veldig vanskelig, men vil tro at når du sitter der og har fått sykmeldingen så kjenner du det lettet. Vil også tro at mannen i huset støtter deg på sykmelding så du har litt mer å gi? Jobber kommer og går, kollekommer og går, men familien er der i gode og dårlige perioder.

Prioriter deg selv og familien din :Heartred

Obs! Mulig trigger!

Etter sjekk hos legen på fredag pga rosa utflod har det kommet friskt blod, ble bare mer og mer. Lørdag var det nesten som om å ha menstruasjon med friskt blod, ømmheter og ubehag..i dag er det mindre, men fortsatt igang. Kjenner meg som og har liksom ingen gravid symptomer.
Er redd at det ikke var liv laga...skal ta HCG blodprøve i morgen og på torsdag. Men er sikker på at det ikke er noe mer :smiley-angry017 ikke vært igjennom noe sånt før, men dette er ikke rett..
Skal jeg nå gå hele uka før jeg vet noe sikkert nå da..klarer ikke holde maska så lenge på jobb...

Obs! Mulig trigger!

Etter sjekk hos legen på fredag pga rosa utflod har det kommet friskt blod, ble bare mer og mer. Lørdag var det nesten som om å ha menstruasjon med friskt blod, ømmheter og ubehag..i dag er det mindre, men fortsatt igang. Kjenner meg som og har liksom ingen gravid symptomer.
Er redd at det ikke var liv laga...skal ta HCG blodprøve i morgen og på torsdag. Men er sikker på at det ikke er noe mer :smiley-angry017 ikke vært igjennom noe sånt før, men dette er ikke rett..
Skal jeg nå gå hele uka før jeg vet noe sikkert nå da..klarer ikke holde maska så lenge på jobb...
Forstår godt du blir redd og bekymret. :confused: :Heartred
Her har du all grunn til å ta ut egenmelding/sykemelding.
Har du mulighet å dra på ultralyd?

Forstår godt du blir redd og bekymret. :confused: :Heartred
Her har du all grunn til å ta ut egenmelding/sykemelding.
Har du mulighet å dra på ultralyd?
Vet ikke om jeg orker en til, hadde det på fredag hos legen. Jeg er jo egentlig 6+6 men hun mente det var kortere for det var ikke noe hjertelyd. Men jeg begynte jo å små blø på søndag kveld ish, så den kan jo ha stoppa ikke utviklingen for en god stund siden.

Vet ikke om jeg orker en til, hadde det på fredag hos legen. Jeg er jo egentlig 6+6 men hun mente det var kortere for det var ikke noe hjertelyd. Men jeg begynte jo å små blø på søndag kveld ish, så den kan jo ha stoppa ikke utviklingen for en god stund siden.
Fullt forståelig. Håper virkelig at det bare er et hematom eller noe som skaper blødningene. Krysser alt jeg har for at hcgen sier noe annet :Heartred Men jeg synes ikke du skal stresse med jobb nå, du trenger å ta vare på deg selv :Heartred

Obs! Mulig trigger!

Huff skjønner så godt at du er bekymret :Heartred :Heartred Kan du få en hastetime i morgen kanskje?

Obs! Mulig trigger!

Åh så vondt å høre! Håper for deg! Helt grusomt å måte holde maska og gå på jobb midt i dette, med følelser og hormoner som raser :Heartred

Rødbrun utflod. Er så redd.. Ikke vondt. Men er bare superredd for at noe er galt. Kan ikke huske å ha opplevd det i de forrige graviditetene. Tok celleprøve og innvendig ul på tirsdag, men føler det er for lenge siden til at det er det som er grunnen..

Skjønner at du er veldig redd! Rødbrukt betyr jo at det ikke er ferskt, så kanskje det er i forbindelse med celleprøven? Håper for deg!

Obs! Mulig trigger!

:sad010 :sad010Hvor langt på vei er du? Har du tester hjemme?

Er 7+0, har tatt to tester i går og to i dag, alle ble svakere. Og første i går var svakere enn den jeg tok for 1,5-2 uker siden.

Ååå, det var leit å høre :sad010

Back
Topp