Klagetråd

Ånei, håper det går bra med dere begge to og at du slipper unna med bare skrekken :Heartred
Innlagt på gyn for observasjon. Vitalt Foster med fektende armer og bein og livmorhals som ikke umiddelbart viser tegn til spontanabort. Men en massiv blødning er alltid skummelt så føler meg godt ivaretatt her på sykehuset ❤️

Innlagt på gyn for observasjon. Vitalt Foster med fektende armer og bein og livmorhals som ikke umiddelbart viser tegn til spontanabort. Men en massiv blødning er alltid skummelt så føler meg godt ivaretatt her på sykehuset ❤️
Oy, leste først defekte armer og bein, men godt jeg leste feil. Da håper jeg alt ordner seg på sykehuset :Heartred

Åå, godt å høre at fosteret er sprell levende og at du føler deg godt ivaretatt! Håper det fortsatt skal gå bra! Tenker på deg! :Heartred

Så bra vi har denne tråden! Min tur å sutre litt.. er i uke 15 (14+1) var på TU på fredag og alt så bra ut, men jordmoren ville ikke si noe om kjønn da hun mente det var uklart.. jeg har så lyst til å vite hva jeg har der inne, vurderer privat, men er redd hun ikke vil se noe heller.. :/

Så bra vi har denne tråden! Min tur å sutre litt.. er i uke 15 (14+1) var på TU på fredag og alt så bra ut, men jordmoren ville ikke si noe om kjønn da hun mente det var uklart.. jeg har så lyst til å vite hva jeg har der inne, vurderer privat, men er redd hun ikke vil se noe heller.. :/
Samme sa de her.. JM privat her har et litt annet type UL apparat så skal på UL for å få vite kjønn i morgen :)

Min erfaring er at det er lett å se om det er gutt i uke 14.. :) er de i tvil er det nok en jente. Ingen tvil på mine tre gutter i uke 13 hvertfall, så det helt selv

Back
Topp