Samme her! Akkurat like langt på vei og tidlig ordinær ultralyd i morgen. Har også hatt MA før. Jeg var hos legen på fredag og ba da om å få sjekket hjertelyden, for å slippe være så nervøs før otul i morgen. Legen fant ikke hjertelyd, men tok fram ultralydapparatet og vi så en sprellende baby. Har ikke annet å si en lykke til og krysser fingrene for oss begge to da. Har ikke sagt noe til ungene våre enda, for vil se at alt ser bra ut og nipt ikke viser noe risiko for avvik. Lykke til!!!Jeg har tidlig ordinær ultralyd i morgen og er så himla nervøs og redd. Har jo hatt MA før og den følelsen sitter veldig i. Er jo også 38 år og dermed større sjans for kromosomavvik. Har jo fortalt ungene at de skal bli storesøsken så tenker mye på hvordan de også vil reagere om noe ikke er som det skal. Har hatt to ul til nå uke 6+2 og 9+5 og da var alt bare bra, og ikke hatt smerter eller blødning, men det kan jo ha skjedd mye på denne tida. Er 13+4 i morgen. Vet ikke hva jeg vil med dette, men måtte bare få det litt ut.
Sender også ro og varme tanker din vei