DinaD
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Gleden var kortvarig <3 sitter på legevakta nå <3Godt å høre, du er god! Krysser alt jeg har for at alt står bra til på tirsdag ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleden var kortvarig <3 sitter på legevakta nå <3Godt å høre, du er god! Krysser alt jeg har for at alt står bra til på tirsdag ja![]()
Ånei, håper det går bra med dere begge to og at du slipper unna med bare skrekkenGleden var kortvarig <3 sitter på legevakta nå <3

Tenker på deg og håper alt går braGleden var kortvarig <3 sitter på legevakta nå <3
Innlagt på gyn for observasjon. Vitalt Foster med fektende armer og bein og livmorhals som ikke umiddelbart viser tegn til spontanabort. Men en massiv blødning er alltid skummelt så føler meg godt ivaretatt her på sykehusetÅnei, håper det går bra med dere begge to og at du slipper unna med bare skrekken![]()
Oy, leste først defekte armer og bein, men godt jeg leste feil. Da håper jeg alt ordner seg på sykehusetInnlagt på gyn for observasjon. Vitalt Foster med fektende armer og bein og livmorhals som ikke umiddelbart viser tegn til spontanabort. Men en massiv blødning er alltid skummelt så føler meg godt ivaretatt her på sykehuset![]()

Tenker på degInnlagt på gyn for observasjon. Vitalt Foster med fektende armer og bein og livmorhals som ikke umiddelbart viser tegn til spontanabort. Men en massiv blødning er alltid skummelt så føler meg godt ivaretatt her på sykehuset![]()

Åå, godt å høre at fosteret er sprell levende og at du føler deg godt ivaretatt! Håper det fortsatt skal gå bra! Tenker på deg!Innlagt på gyn for observasjon. Vitalt Foster med fektende armer og bein og livmorhals som ikke umiddelbart viser tegn til spontanabort. Men en massiv blødning er alltid skummelt så føler meg godt ivaretatt her på sykehuset![]()

Jeg har unngått det dette svangerskapet, for kastet opp hver gang jeg drakk appelsinjuice i forrige svangerskaper det noen av dere som blir kvalm av appelsinjuice?

Samme sa de her.. JM privat her har et litt annet type UL apparat så skal på UL for å få vite kjønn i morgenSå bra vi har denne tråden! Min tur å sutre litt.. er i uke 15 (14+1) var på TU på fredag og alt så bra ut, men jordmoren ville ikke si noe om kjønn da hun mente det var uklart.. jeg har så lyst til å vite hva jeg har der inne, vurderer privat, men er redd hun ikke vil se noe heller.. :/
Samme sa de her.. JM privat her har et litt annet type UL apparat så skal på UL for å få vite kjønn i morgen![]()

Er 14+1 idagHvor langt er du på vei? Håper de får sett noe. Gleder meg til du oppdaterer oss![]()