Klagetråd

Spirelykke?

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Junispirene24❤️
Fastelavnsbollene 2026
Tenke me kan ha en egen klage tråd som me kan skrive noe som plager oss.

I dag har hoftå mi slått seg skikkelig ut i smerte, og det passe absolutt ikke. Eg må laga ei kake så ska til sommerfest i barnehagen i mårå :bag:

Tenke me kan ha en egen klage tråd som me kan skrive noe som plager oss.

I dag har hoftå mi slått seg skikkelig ut i smerte, og det passe absolutt ikke. Eg må laga ei kake så ska til sommerfest i barnehagen i mårå :bag:
Sliter faktisk med venstre hofte etter at jeg ble gravid. Er skikkelig irriterende hvor vondt det kan være og i lysken

Sliter faktisk med venstre hofte etter at jeg ble gravid. Er skikkelig irriterende hvor vondt det kan være og i lysken
Jeg skulle egentlig ta mr til helgen pga mistanke om prolaps men pga graviditet så ble det avlyst og skal heller ta kontakt med legen hvis det blir veldig problemer. Men husker jeg har hatt disse smertene med de andre og, bare ikke så tidlig :bag:

Jeg skulle egentlig ta mr til helgen pga mistanke om prolaps men pga graviditet så ble det avlyst og skal heller ta kontakt med legen hvis det blir veldig problemer. Men husker jeg har hatt disse smertene med de andre og, bare ikke så tidlig :bag:
Uff, prolaps er ikke deilig. Håper det går seg til for deg og ikke blir være. Jeg har hatt de smertene i lysken en periode, men ble være nå når jeg ble gravid. Tenker det er pga leddbåndene som blir mykere og ligamenter i tillegg.

Klager på at testene jeg bestilte, for noen dager siden, ikke kommer før på tirsdag

Klager på at testene jeg bestilte, for noen dager siden, ikke kommer før på tirsdag
Eg bestilte på tirsdag og er forventet levering på mandag :sorry: jeg bestilte clearblue med ukesindikator, vil se 2-3 og 3+ :angelic:

Samme her, hadde vært litt betryggende. Bestilte og Babyplan strips
Ja, eg føle testene min e svake men de øke kver dag. Men vert igjennom 2 sa mellom de to små eg har så, mye frykt her. Var sa i uke 10 og uke 5 så lenge til eg føle meg trygg.

Ja, eg føle testene min e svake men de øk kver dag. Men vert igjennom 2 sa mellom de to små eg har så, mye frykt her. Var sa i uke 10 og uke 5 så lenge til eg føle meg trygg.
Akkurat sånn her også. Ulempen med svake tester er at det tar ekstra tid før de er betryggende sterke

Akkurat sånn her også. Ulempen med svake tester er at det tar ekstra tid før de er betryggende sterke
Ja, hvertfall når du tenker at de burde være sterkere. Men virke som det er et generelt problem med svake tester uavhengig av merke.

Ja, hvertfall når du tenker at de burde være sterkere. Men virke som det er et generelt problem med svake tester uavhengig av merke.
Ja, virker som om det er på tvers av merker. Prøvde for morro skyld en test fra normal og den var enda dårligere. Svake og forskjellig resultat på samme urin

Er så varm i dag, ligger under åpent vindu og koker fordet. Håper ikke jeg er på vei til å bli syk

Klager på at jeg må diskutere med besteforeldre om at vi ikke vil putte vår treåring i vanlig beltestol i bilen deres

Kom på nå at jeg fortsatt ikke har fått noe skjema / hørt noe fra helsestasjonen. Jeg ringte først på mandag, også i går for å purre. Det burde da ikke ta en hel arbeidsuke bare på å putte infoen min i systemet så jeg kan få et skjema? Er det ikke sånn at man skal få tildelt time innen 1 uke etter man har tatt kontakt? Men jeg kan uansett ikke få time før jeg har fylt ut det skjemaet :banghead:

Back
Topp