Klagetråd

Var helt utslitt i går av omtrent ingenting. Føltes ut som energien var helt tappet og nesten tungt å trekke luft godt ned i lungene. Ble litt bedre utover dagen, men ble litt oppgitt siden jeg inen periode følte meg litt bedre. Nå er det mer sliten igjen. Noen andre som har opplevd slik veksling? Trodde det bare skulle gå riktig vei siden jeg er i begynnelsen av uke 12 nå…
Føler også bare jeg blir mer og mer sliten. Kvalmen har sluppet taket mer og mer, men bekkenet har tatt over og egentlig bare mer sliten enn før!

Sliter med hodepine på grunn av stramme skuldre :dead:

Jeg er så latterlig trøtt, men kroppen og hodet klarer ikke å slappe av og sove. Jeg føler meg supergira, samtidig som jeg føler meg helt knekt. :nailbiting:
Gikk å la meg på senga for 3 timer siden, alt jeg gjør er å google de rareste ting og spille Candy Crush. Jeg får liksom ikke til å slippe tlf. :arghh: Jeg blir gal! :arghh::arghh::dead::sour:

Sliter med kvalme fremdeles. I dag har jeg forsøkt å gjøre litt mer enn "ingenting", vasket mye klær osv og 3 åringen var hjemme pga stengt barnehage. Har vært uggen og brekt meg mye, nå til slutt spydd. Uke 15. Føler jeg liksom ikke tåler å gjøre en dritt utne å bli dårlig. Går på Xonvea og de skal jeg jammen meg fortsette med as.

Samme her sliter fortsatt med kvalme og oppkast i uke 15. Etter oppkast er det som det brenner i svelg og hele spiserøret. Er så sliten av kvalmen , det er som den skal følge meg i hele svangerskapet:arghh:

Samme her sliter fortsatt med kvalme og oppkast i uke 15. Etter oppkast er det som det brenner i svelg og hele spiserøret. Er så sliten av kvalmen , det er som den skal følge meg i hele svangerskapet:arghh:
Off det er sååå dritt å ha det sånn. Høres grusomt ut Føler virkelig med deg!

Sååå sliten i dag... hadde egentlig bestemt meg for å trene/ løpe en tur med hunden i kveld ... men det sitter langt inne nå kjenner jeg :bag: :dead:

Jeg er med samboer på reinsjakt, dvs jeg holder meg i campingvogna og går småturer, mens han er ute i felten.
Igår kuttet jeg opp masse tomat, paprika, isbergsalat og agurk og kjøpte salatkyllig for å slippe å lage varm mat.
Alt godt vasket og i egne bokser.
Vi kjørte 4 timer igår, og samboer hadde glemt å kjøle ned kjøleskapet. Så alt dette + mer har stått i romtemperatur i minst 4 timer..
Hadde dere turt å spise grønnsakene? Jeg må uansett ut å kjøre 45 min for å kjøpe ny kylling, for den er uaktuell å smake på nå. :grumpy:
Har også en ny pakke med skivet brunost, en åpnet pakke med smør og en liten pakke med feta, oliven og hvitløk i olje jeg er usikker på :arghh:

Jeg er med samboer på reinsjakt, dvs jeg holder meg i campingvogna og går småturer, mens han er ute i felten.
Igår kuttet jeg opp masse tomat, paprika, isbergsalat og agurk og kjøpte salatkyllig for å slippe å lage varm mat.
Alt godt vasket og i egne bokser.
Vi kjørte 4 timer igår, og samboer hadde glemt å kjøle ned kjøleskapet. Så alt dette + mer har stått i romtemperatur i minst 4 timer..
Hadde dere turt å spise grønnsakene? Jeg må uansett ut å kjøre 45 min for å kjøpe ny kylling, for den er uaktuell å smake på nå. :grumpy:
Har også en ny pakke med skivet brunost, en åpnet pakke med smør og en liten pakke med feta, oliven og hvitløk i olje jeg er usikker på :arghh:
Eg hadde spist alt av frukt og grønt hvertfall. :) men det er jo meg då...

Eg hadde spist alt av frukt og grønt hvertfall. :) men det er jo meg då...
Samboer sier også at grønnsakene helt sikkert er trygg. Og en liten overdrivelse fra meg, det var ikke romtemperatur som 18-20 grader, kanskje mer 8-10. Og de er jo godt vaska.
Er nok bare jeg som er litt vel bekymra.
Nå er jeg på plass for å kjøpe ny kylling og brunost. Så kan samboer evt spise det som jeg er usikker på.
Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg ikke vært urolig for noen av tinga egentlig. :hilarious: :dead:

Samboer sier også at grønnsakene helt sikkert er trygg. Og en liten overdrivelse fra meg, det var ikke romtemperatur som 18-20 grader, kanskje mer 8-10. Og de er jo godt vaska.
Nå er jeg på plass for å kjøpe ny kylling og brunost. Så kan samboer evt spise det som jeg er usikker på.
Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg ikke vært urolig for noen av tinga egentlig. :hilarious: :dead:
Lov å være ekstra forsiktig og ekstra bekymret når vi passer på et liv i magen og. :Heartred er ikkje helt oss sjøl då.. :laughing002

Grønnsaker ligger jo ofte ute i butikken i vanlig romteperatur, så jeg tror ikke det er noe problem. Jeg har ofte tatt med meg pastasalat til lunsj på jobb eller til matpakke på bilturer, og da ligger det fort i mer enn 4 timer i romtemperatur før jeg spiser det

Back
Topp