Vinterbabyx2
Betatt av forumet
Kan være kjekt med et eget sted å ventilere på

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Får du ikke svar fredag? Tok også den andre HCG testen i dag. Og hun regnet med at jeg fikk svar fredag.Tok den 2. hcg-testen nå, og må vente helt til mandag for å få svaret pga 1. maiEr allerede så nervøs, også må jeg vente en hel arbeidsuke
![]()
Nope, er jo forskjellige rutiner fra legekontor til legekontor. Hun regnet med mandag, hvis jeg får fredag er jeg meget heldigFår du ikke svar fredag? Tok også den andre HCG testen i dag. Og hun regnet med at jeg fikk svar fredag.

Kjedelig. Her ble prøvene sendt til Haukeland i dag. Og så får legen trolig beskjed innen et døgn. Og så får jeg beskjed så fort hun har tid. Forrige prøven fikk jeg melding om kl 00.35 i natt. For da jobbet hun tydeligvisNope, er jo forskjellige rutiner fra legekontor til legekontor. Hun regnet med mandag, hvis jeg får fredag er jeg meget heldig![]()

Her blir prøvene sendt 13, og jeg fikk hastetime 13:30 på mandag, så ville ha nøyaktig samme tid i dag så det er 48 timer. Med andre ord ble det ikke hentet i dag, så den blir ikke hentet før fredagKjedelig. Her ble prøvene sendt til Haukeland i dag. Og så får legen trolig beskjed innen et døgn. Og så får jeg beskjed så fort hun har tid. Forrige prøven fikk jeg melding om kl 00.35 i natt. For da jobbet hun tydeligvis
Skal bare se at jeg har jinxet det og ikke får før mandag nå![]()
Heldig som får fredag, håper det er god stigning!Jeg stod jo å banket på laben nå de åpnet 8.30Her blir prøvene sendt 13, og jeg fikk hastetime 13:30 på mandag, så ville ha nøyaktig samme tid i dag så det er 48 timer. Med andre ord ble det ikke hentet i dag, så den blir ikke hentet før fredagHeldig som får fredag, håper det er god stigning!
og så blir prøvene hentet kl 11.Jeg får fordi jeg har mistet så mange ganger. Og HCG har vært en god indikasjon alle gangene. Jeg skal slippe å gå lenger i uvitenhet enn nødvendig. Og jeg trenger ikke å be om det, får tilbudet automatisk egentlig.Kan jeg spørre hvorfor dere tar HCG-blodprøver hos legen? Det er jo i utgangspunktet ikke et tilbud, så bare lurer på hvorfor legen lar dere gjøre det![]()
Hadde nesten-ekstrauterint svangerskap i januar/februar, som ble oppdaget via HCG som ikke var superhøy og bare økte med 200 på 48 timer (i tillegg til tilsynelatende tom livmor på UL). Mistet i uke 7+1Kan jeg spørre hvorfor dere tar HCG-blodprøver hos legen? Det er jo i utgangspunktet ikke et tilbud, så bare lurer på hvorfor legen lar dere gjøre det![]()
Venter jeg ogDa er endelig mandagen her, og jeg venter som en gal på HCG-svaret. Håper det kommer senest 9 som sist, har venta alt for lengeHåper og tror resultatet er bra, men har en liten frykt også.
Det verste er at jeg så nå at forrige prøvesvar ble analysert bare tre timer etter de ble hentet. Med andre ord har de hatt dette prøvesvaret siden fredag, venter kun på at noen skal legge det inn så jeg får sett detVenter jeg ogSkal på jobb nå, så rekker sikkert ikke å sjekke svaret før sent I kveld... håper det er gode nyheter for oss begge
![]()
Da blir jeg enda mer utålmodig
Håper for oss begge jeg og, og at det blir 3+ på oss straks! 
Synes det er veldig rart at den ikke kommer, den skal jo ikke via lege først. Hvis det drøyer enda mer så får jeg ringe legekontoret i desperasjon, men i teorien skal vi få svaret samtidig, så det hjelper vel nada 
Her pleier det å gå via lege. Men sjekket helsenorge.no og jeg får ikke sendt legen melding så mistenker at hun har tatt ferieIkke fått svaret enda, og jeg kjenner jeg rett og slett blir surSynes det er veldig rart at den ikke kommer, den skal jo ikke via lege først. Hvis det drøyer enda mer så får jeg ringe legekontoret i desperasjon, men i teorien skal vi få svaret samtidig, så det hjelper vel nada
![]()
Det er veldig dårlig timing isåfall
Måtte ringe gitt, det skulle gå via legen på 2. resultatetHer pleier det å gå via lege. Men sjekket helsenorge.no og jeg får ikke sendt legen melding så mistenker at hun har tatt ferieDet er veldig dårlig timing isåfall
![]()
Legekontoret mitt sender til Furst. Da kan jeg sjekke selv på Furstpasient.no så fort resultatet er klart. Har du sjekket om prøvesvaret ditt ligger der?Ikke fått svaret enda, og jeg kjenner jeg rett og slett blir surSynes det er veldig rart at den ikke kommer, den skal jo ikke via lege først. Hvis det drøyer enda mer så får jeg ringe legekontoret i desperasjon, men i teorien skal vi få svaret samtidig, så det hjelper vel nada
![]()
Mitt sender ikke til furst, det blir hentet og analysert på sykehuslaben, og de legger også rett inn på nettportal. Men 2. resultatet ble bestilt sånn at det skulle via lege først (i tilfelle det var dårlig resultat sikkert) så måtte ringe dit i dag og de hadde heldigvis positive nyheterLegekontoret mitt sender til Furst. Da kan jeg sjekke selv på Furstpasient.no så fort resultatet er klart. Har du sjekket om prøvesvaret ditt ligger der?![]()

Så braMitt sender ikke til furst, det blir hentet og analysert på sykehuslaben, og de legger også rett inn på nettportal. Men 2. resultatet ble bestilt sånn at det skulle via lege først (i tilfelle det var dårlig resultat sikkert) så måtte ringe dit i dag og de hadde heldigvis positive nyheter![]()