Klagetråd

Tok den 2. hcg-testen nå, og må vente helt til mandag for å få svaret pga 1. mai :arghh: Er allerede så nervøs, også må jeg vente en hel arbeidsuke :nailbiting:
Får du ikke svar fredag? Tok også den andre HCG testen i dag. Og hun regnet med at jeg fikk svar fredag.

Nope, er jo forskjellige rutiner fra legekontor til legekontor. Hun regnet med mandag, hvis jeg får fredag er jeg meget heldig :shy:
Kjedelig. Her ble prøvene sendt til Haukeland i dag. Og så får legen trolig beskjed innen et døgn. Og så får jeg beskjed så fort hun har tid. Forrige prøven fikk jeg melding om kl 00.35 i natt. For da jobbet hun tydeligvis :confused013

Skal bare se at jeg har jinxet det og ikke får før mandag nå :hilarious:

Kjedelig. Her ble prøvene sendt til Haukeland i dag. Og så får legen trolig beskjed innen et døgn. Og så får jeg beskjed så fort hun har tid. Forrige prøven fikk jeg melding om kl 00.35 i natt. For da jobbet hun tydeligvis :confused013

Skal bare se at jeg har jinxet det og ikke får før mandag nå :hilarious:
Her blir prøvene sendt 13, og jeg fikk hastetime 13:30 på mandag, så ville ha nøyaktig samme tid i dag så det er 48 timer. Med andre ord ble det ikke hentet i dag, så den blir ikke hentet før fredag :shy: Heldig som får fredag, håper det er god stigning!

Her blir prøvene sendt 13, og jeg fikk hastetime 13:30 på mandag, så ville ha nøyaktig samme tid i dag så det er 48 timer. Med andre ord ble det ikke hentet i dag, så den blir ikke hentet før fredag :shy: Heldig som får fredag, håper det er god stigning!
Jeg stod jo å banket på laben nå de åpnet 8.30 :hilarious: og så blir prøvene hentet kl 11.

Jeg fikk ikke vite tallene på første måling. Hun sier aldri det. Sa bare at de var forhøyet som ventet.

Kan jeg spørre hvorfor dere tar HCG-blodprøver hos legen? Det er jo i utgangspunktet ikke et tilbud, så bare lurer på hvorfor legen lar dere gjøre det❤️

Kan jeg spørre hvorfor dere tar HCG-blodprøver hos legen? Det er jo i utgangspunktet ikke et tilbud, så bare lurer på hvorfor legen lar dere gjøre det❤️
Jeg får fordi jeg har mistet så mange ganger. Og HCG har vært en god indikasjon alle gangene. Jeg skal slippe å gå lenger i uvitenhet enn nødvendig. Og jeg trenger ikke å be om det, får tilbudet automatisk egentlig.
Jeg får også tidlig tidlig ultralyd på sykehuset, OTUL vil også være tidligst mulig sånn at vi får svar på NIPT tidligst mulig.

Last edited:
Hadde nesten-ekstrauterint svangerskap i januar/februar, som ble oppdaget via HCG som ikke var superhøy og bare økte med 200 på 48 timer (i tillegg til tilsynelatende tom livmor på UL). Mistet i uke 7+1

Sjekker HCG nå, også skal jeg etter planen ha privat UL 12. mai

Da er endelig mandagen her, og jeg venter som en gal på HCG-svaret. Håper det kommer senest 9 som sist, har venta alt for lenge :shy: Håper og tror resultatet er bra, men har en liten frykt også.

Da er endelig mandagen her, og jeg venter som en gal på HCG-svaret. Håper det kommer senest 9 som sist, har venta alt for lenge :shy: Håper og tror resultatet er bra, men har en liten frykt også.
Venter jeg og ❤️ Skal på jobb nå, så rekker sikkert ikke å sjekke svaret før sent I kveld... håper det er gode nyheter for oss begge❤️

Venter jeg og ❤️ Skal på jobb nå, så rekker sikkert ikke å sjekke svaret før sent I kveld... håper det er gode nyheter for oss begge❤️
Det verste er at jeg så nå at forrige prøvesvar ble analysert bare tre timer etter de ble hentet. Med andre ord har de hatt dette prøvesvaret siden fredag, venter kun på at noen skal legge det inn så jeg får sett det :laughing002 Da blir jeg enda mer utålmodig :hilarious: Håper for oss begge jeg og, og at det blir 3+ på oss straks! :Heartred

Ikke fått svaret enda, og jeg kjenner jeg rett og slett blir sur :dead: Synes det er veldig rart at den ikke kommer, den skal jo ikke via lege først. Hvis det drøyer enda mer så får jeg ringe legekontoret i desperasjon, men i teorien skal vi få svaret samtidig, så det hjelper vel nada :shifty:

Ikke fått svaret enda, og jeg kjenner jeg rett og slett blir sur :dead: Synes det er veldig rart at den ikke kommer, den skal jo ikke via lege først. Hvis det drøyer enda mer så får jeg ringe legekontoret i desperasjon, men i teorien skal vi få svaret samtidig, så det hjelper vel nada :shifty:
Her pleier det å gå via lege. Men sjekket helsenorge.no og jeg får ikke sendt legen melding så mistenker at hun har tatt ferie:bag: Det er veldig dårlig timing isåfall:hilarious:

Legekontoret mitt sender til Furst. Da kan jeg sjekke selv på Furstpasient.no så fort resultatet er klart. Har du sjekket om prøvesvaret ditt ligger der? :)

Legekontoret mitt sender til Furst. Da kan jeg sjekke selv på Furstpasient.no så fort resultatet er klart. Har du sjekket om prøvesvaret ditt ligger der? :)
Mitt sender ikke til furst, det blir hentet og analysert på sykehuslaben, og de legger også rett inn på nettportal. Men 2. resultatet ble bestilt sånn at det skulle via lege først (i tilfelle det var dårlig resultat sikkert) så måtte ringe dit i dag og de hadde heldigvis positive nyheter :Heartred

Mitt sender ikke til furst, det blir hentet og analysert på sykehuslaben, og de legger også rett inn på nettportal. Men 2. resultatet ble bestilt sånn at det skulle via lege først (i tilfelle det var dårlig resultat sikkert) så måtte ringe dit i dag og de hadde heldigvis positive nyheter :Heartred
Så bra :Heartred :hello2

Back
Topp