Klagetråd

Trøtt og kvalm :dead: Men spiser som en hest..

Huff har bare en ordentlig dårlig dag. Føler denne graviditeten er så annerledes enn mine to forrige. Får ikke helt til å glede meg. Går bare rundt og er dårlig, noe som er altoppslukende. Føler meg både som en dårlig mor og en dårlig kjæreste. Ikke energi til noe. Jeg og mannen min snakker liksom ikke noe særlig om det heller…
Dette svangerskapet var ikke planlagt, men vi var ikke fremmed for barn nr. 3. Det passer egentlig veldig dårlig ift. jobb også. Neste år skulle sånn karrieremessig være et viktig år. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, bare en tung dag:(

Huff har bare en ordentlig dårlig dag. Føler denne graviditeten er så annerledes enn mine to forrige. Får ikke helt til å glede meg. Går bare rundt og er dårlig, noe som er altoppslukende. Føler meg både som en dårlig mor og en dårlig kjæreste. Ikke energi til noe. Jeg og mannen min snakker liksom ikke noe særlig om det heller…
Dette svangerskapet var ikke planlagt, men vi var ikke fremmed for barn nr. 3. Det passer egentlig veldig dårlig ift. jobb også. Neste år skulle sånn karrieremessig være et viktig år. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, bare en tung dag:(
Uff, vondt å ha det sånn. Kanskje du skulle fått til en skikkelig samtale med partner. Få frem følelsene og frustrasjonen, for du skal ikke sitte alene med dette. Gleden kommer nok tilbake, men du er bare på et dårlig sted akkurat nå.

Heier på deg :)

Legen spurte hva jeg trodde jeg veide, og når jeg gikk på vekta var det nesten 10 kg mer!!! Haha….
Assa, sjæl! Var faktisk helt grusomt å se henne fylle ut kortet! Jeg som har vært så flink til å jogge og være aktiv før denne graviditeten, er allerede på 100kg :crybaby2

Du er absolutt ikke en dårlig mor eller kjæreste! Du bruker all din kraft og energi på å gro et annet menneske; og det tar på. Det er bare maskiner som ikke blir berørt av det. Det er umulig å fungere som normalt når man sliter med kvalme, utslitthet and what not. Gi degselv en god klem og tenk at det du gjør nå er mer enn bra nok❤️

Igår ble jeg livredd fordi det kom blod på papiret etter dobesøk, men kom «heldigvis» bakfra :bag: Tror jeg bør investere i noe som gjør magen mykere:smiley-ashamed004

Får ikke pusset tennene nesten, fordi jeg brekker meg bare av at tannbørsten såvidt kommer inn i munnen :depressed:

Igår ble jeg livredd fordi det kom blod på papiret etter dobesøk, men kom «heldigvis» bakfra :bag: Tror jeg bør investere i noe som gjør magen mykere:smiley-ashamed004

Får ikke pusset tennene nesten, fordi jeg brekker meg bare av at tannbørsten såvidt kommer inn i munnen :depressed:
Haha kjenner til begge deler (forrige svangerskap ga meg hemorrider, som tilogmed er flaut å skrive her ingen kjenner meg:bag: ). Spydde under tannpussen i går, samboer backa raskt ut av badet for å si det sånn:smiley-ashamed004

Kvalmen tar helt overhånd! Har begynt på Xonvea men merker ingen forskjell :( Må kanskje høyne dosen. Noen som har tips mot kvalme?

Kvalmen tar helt overhånd! Har begynt på Xonvea men merker ingen forskjell :( Må kanskje høyne dosen. Noen som har tips mot kvalme?
Drikk MYE, gjerne vann m smak som har elektrolytter og salter, og ta maks dose Xonvea <3 Er selv på maks dose og ikke kastet opp siden 13.mai…

Våknet 4 ganger i natt for å tisse, og kl 05:30 var jeg tydeligvis ferdig med å sove.. Føler meg som en våt brukt mopp nå:whacky011

Klager på aversjoner. Ingen cravings, har bare mat som er ok og mat som er motbydelig. Nyeste på lista er pesto. Lagde kyllingsalat med pasta, tenkte pestoen i den gikk fint, nei det gjorde det ikke. Ble bare kvalm :dead: Kan spise taco. Men ikke for mye av gangen, da blir jeg kvalm. Bedre enn knekkebrød, blir jo kvalm av å bli for sulten også:facepalm::depressed:

Hodepine og sliter med å sove. Er småbekymret for UL på tirsdag neste uke. Synes det er utrolig lenge å vente på. Fra 8+2 til 10+2. Kjenner at jeg blir smågal i hodet og kroppen. Forstår også at det å ta en privat ultralyd idag vil bare sløse penger. For svaret blir det samme som tirsdag. :banghead: Enda lenger til 12+0 som er privat UL pga Sykehuset ikke kan tilby før uke 13. Kjenner tålmodigheten sliter litt. Har lyst på en UL 1 gang i uken. :hilarious:Helst hver fredag. Så helgen blir roligere. Vet ikke om dette er klaging eller bekymring. Begge deler kanskje.

Hodepine og sliter med å sove. Er småbekymret for UL på tirsdag neste uke. Synes det er utrolig lenge å vente på. Fra 8+2 til 10+2. Kjenner at jeg blir smågal i hodet og kroppen. Forstår også at det å ta en privat ultralyd idag vil bare sløse penger. For svaret blir det samme som tirsdag. :banghead: Enda lenger til 12+0 som er privat UL pga Sykehuset ikke kan tilby før uke 13. Kjenner tålmodigheten sliter litt. Har lyst på en UL 1 gang i uken. :hilarious:Helst hver fredag. Så helgen blir roligere. Vet ikke om dette er klaging eller bekymring. Begge deler kanskje.
Skjønner deg godt! Er 12+0 i dag. Og ja det er en seier, men jeg klarer ikke å se det helt som en seier før vi har sett at alt er bra på ultralyd. Og det er over en uke til ultralyd... Var på ultralyd 9+3. Frister med en tidligere ultralyd og tanken var å gjøre det dersom det var noen varseltegn. Men det har det jo HELDIGVIS ikke vært og derfor ingen unnskyldning til å ta en til privat heller. Vurderte å spørre om tidligere time på sykehuset, men fant ut at jeg dropper det. Håper alt er bra med den lille❤️

Back
Topp