Klagetråd

Slik var min morgen:
Spiste én bit av frokosten.
Kastet opp.
Drakk 1 glass vann.
Kastet opp.
Ga opp mat, så jeg begynte å kle på meg.
Kastet opp to ganger under påkledning.
Pusset tennene.
Kastet opp.
Tok en tyggis, heiv meg i bilen og 5 minutter senere satt jeg i jobbmøte.

Underveis i møtet tenkte jeg «ikke kast opp nå» «hva gjør jeg hvis jeg kaster opp» «shit jeg er kvalm»
Det er så grusomt. Håper du kommer deg gjennom dagen, og det er ingen skam å ta det med ro om man trenger I denne perioden :Heartred

Klager på at jeg skal på jobbtur med jobben hvor det kommer til å bli veldig åpenbart når jeg ikke drikker til maten. Foreløpig vet bare noen få venner om graviditeten og er ikke så gira på å dele

Klager på at jeg skal på jobbtur med jobben hvor det kommer til å bli veldig åpenbart når jeg ikke drikker til maten. Foreløpig vet bare noen få venner om graviditeten og er ikke så gira på å dele
Kjenner til den der, det er ikke noe gøy. Kan du snakke med servitør på forhånd og få servert alkoholfritt til maten uten noe videre snakk om det?

Jeg var i samme situasjon for 2 uker siden. «Heldigvis» vet kollegaene mine at jeg sliter med migrene, så jeg unnskyldte meg med at «alkohol trigger migrenen», og at det hadde vært dumt å få migrene dagen etterpå siden vi hadde kurs hele dagen. Det var verre med maten faktisk, vi fikk selvfølgelig servert tartar til forrett.. da måtte jeg bare late som at jeg var kresen :laughing002

Nå sitter det en liten plastbit fast i halsen min :)))))))) som om ikke kvalmen og brekningene var nok :)))) det blir sikkert mye god søvn i natt :))))

Back
Topp